afhakerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat was 't wel weer
fijne avond!
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat was 't wel weer
fijne avond!
't Zelfde hier. De groeten!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef leeell het volgende:
nou ik ga even een serie kijken en niet leren
sjaak jij hem ook al?:')quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef leeell het volgende:
nou ik ga even een serie kijken en niet leren
een waar slaagveld!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef leeell het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de SC gaat worden t.t.v de examens
Zal ik je alvast een voorproefje geven.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef leeell het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de SC gaat worden t.t.v de examens
mensen die zakken zijn incapabele paria'squote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef themole het volgende:
[..]
Zal ik je alvast een voorproefje geven.
Wiskunde was echt kut.
Heb waarschijnlijk maar x punten voor wiskunde.
Ik ben gezakt.
Allemaal klagen.
Hij vraagt hoe baas de exa word en niet hoe hard jij faalt loezerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef themole het volgende:
[..]
Zal ik je alvast een voorproefje geven.
Wiskunde was echt kut.
Heb waarschijnlijk maar x punten voor wiskunde.
Ik ben gezakt.
Allemaal klagen.
Pssst ik ben vorig jaar al geslaagd.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef BaasD het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe baas de exa word en niet hoe hard jij faalt loezer
maak het danquote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/v=RkZC7sqImaM
edit: Filmpje doet het niet.![]()
schraal kindquote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lukt niet. Dat wordt gewoon kopiėren en plakken voor jullie.
BaasD: 'GREED is GOOD!'quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef BaasD het volgende:
[..]
skirre baas is niet baas
Baasd is wel ECKT baas
onder mijn commando gaat alles goedquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Internepper het volgende:
Pff dit ging in een keer hard. BaasD goed op dreef zag ik
.
wees blijquote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
Wat is dit, ben even aan 't werken en we hebben al een nieuw deel.
Geen ene flikker dusquote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag examentraining gehad: in 1 dag net zoveel gedaan als dit jaar op school.
Twee zelfs*quote:
U problem?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef leeell het volgende:
hoe presteer jij het trouwens om uit '92 te komen en examens te moeten doen?
ohyouquote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Gideon_92 het volgende:
en wat heeft iemand van '85 te zoeken in een examenforum?
arm schaapquote:
Ik stuitte vandaag op Ritalin (wist wat het was maar wilde er meer over weten), dus ik wat research doen kwam ik dit tegen op Fok!:quote:
Interessant, derhalve ga ik het niet proberen hahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:25 schreef ZeroVince het volgende:
Heb een tijdje in Engeland gestudeerd en zat in een huis met vier Amerikanen. Ritalin en vooral Adderall (pretty much the same thing) worden zeer breed gebruikt als 'study drug'. In the States ook wel bekend als 'legal speed'. Een weekend blokken vervangen door vier uurtjes knallen met Adderall. En.. Het werkt als een trein (as in: niet van de NS). Studeren lijkt op zo'n moment zelfs leuk. Je kan je ook helemaal focussen (moet je wel b.v. voor in de bieb zitten). Snuiven kan maar doorgaans wordt een dosis van ongeveer 10 mg in pilvorm ingenomen. Op zich niet duur of moeilijk aan te komen als je iemand kent met ADHD (approximately 7.8 percent of U.S. children aged 4 to 17 years had ever had ADHD diagnosed).
Chill. Feestje bij jou na de examens?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef leeell het volgende:
hele voorraden pep en sos hierzo, wat nodig? je kan altijd langskomen
Dat is toch gewoon drugs?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:44 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik stuitte vandaag op Ritalin (wist wat het was maar wilde er meer over weten), dus ik wat research doen kwam ik dit tegen op Fok!:
[..]
Interessant, derhalve ga ik het niet proberen haha.
Tsja, wat ik allemaal wel niet doe als ik geen zin heb om te leren![]()
.
Dat doe ik als ik 's nachts wakker moet blijven om een toets te leren.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
Als je studeren ECHT leuk wil maken moet je gaan snoepen [ afbeelding ]!
je ben altijd welkomquote:
PM :p ! haha jokequote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef leeell het volgende:
hele voorraden pep en sos hierzo, wat nodig? je kan altijd langskomen
Bedoelde wat ander 'snoepgoed'quote:Op maandag 9 mei 2011 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon drugs?
[..]
Dat doe ik als ik 's nachts wakker moet blijven om een toets te leren.
O, haha. Nouja, echte snoepjes werken ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedoelde wat ander 'snoepgoed'. Als zal dat wat ik bedoelde uitermate goed werken om wakker te blijven, daar niet van
.
Nope. Is een medicijn voor adhd-patiėnten. Mensen die geen adhd hebben en het toch innemen ervaren het als 'kinderpep', zoals sommige het noemen.quote:
quote:
voor aanvullend materiaal voor de Fok.rar?quote:
Wat is dat? De nieuwe ijsmeis.rarquote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef leeell het volgende:
[..]
voor aanvullend materiaal voor de Fok.rar?
alle .rar's samengevoegd tot 1 Fok.rarquote:
moeten de mods ook even mobiliserenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Sounds cool, als t van de grond komt?
Mensen die niet thuis mogen blijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:45 schreef leeell het volgende:
hoppa; zojuist weer uit de les gelopen; we mochten weer "iets voor onz zelf doen"
bos op
Kun je niet gewoon thuisblijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:45 schreef leeell het volgende:
hoppa; zojuist weer uit de les gelopen; we mochten weer "iets voor onz zelf doen"
bos op
Ja gezellig mensen spreken ..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:19 schreef leeell het volgende:
nee ik ging voor de vakantie ook al niet naar school, maarja dan denk ik , misschien ook wel gezellig weetje, als laatste lessen, beetje sociaal (wilde nog wat mensen spreken)
dan niet
Ja, ik wil nu ook stress. Zonder stress lukt het me niet om te leren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Chai het volgende:
Ik wil eigenlijk nu stress zodat ik deze week heel hard ga leren en de aankomende twee weken niets meer hoeft te doen.
Samenvattingen maken van alle boekjes en dan doorlezen. Daarna een paar vragen (met berekingen) maken. Dit is waarschijnlijk een hele slechte manier om economie te leren, maar ach.. Zo doe ik het al jaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef AchmedJan het volgende:
Hoe leren jullie voor economie (havo)?
Want volgens mij is echt 90% van de leerstof theorie terwijl 90% op de toets uit berekeningen bestaat.
Voor mij is de beste manier om economie te leren: niet leren/heel snel alles max 20min doorlezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Samenvattingen maken van alle boekjes en dan doorlezen. Daarna een paar vragen (met berekingen) maken. Dit is waarschijnlijk een hele slechte manier om economie te leren, maar ach.. Zo doe ik het al jaren.
Ja, mijn leraar economie zei ook dat het slimmer is om vragen te oefenen. Ik ben eigenwijs met zulke dingen en wil het altijd op mijn eigen manier te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Voor mij is de beste manier om economie te leren: niet leren/heel snel alles max 20min doorlezen.
Heb 1 keer serieus geleerd en had toen een 5rest vd keren puur op eigen kracht en beetje begrippen, allemaal boven 7,5. Iets met ingewikkeld denken als je iets goed hebt geleerd.
Voor het eindexamen kan je het beste denk ik inderdaad enkel wat sommetjes oefenen, begrippen zou ik niet echt tijd aan besteden. Er past nog steeds heel veel op je GR dus zou zonde van je tijd zijn. Daarbij heb je ze vaak niet nodig op eindexamenvragen (meestal begrippen die je toch-wel kent)
Ik werk gewoon die examenbundel door en alles dat ik niet snap vraag ik na.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef AchmedJan het volgende:
Hoe leren jullie voor economie (havo)?
Want volgens mij is echt 90% van de leerstof theorie terwijl 90% op de toets uit berekeningen bestaat.
stress is overschatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen stressenIk care niet maar het zou eigenlijk wel moeten want ik sta er ook niet echt fantastisch voor
zo waarquote:
Omdat er nu nog zat tijd is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef vlam12 het volgende:
Wįįįrom ben ik niet eerder begonnen met leren ??![]()
idd, eindelijk privacyquote:
Gewoon, codes kennen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Internepper het volgende:
Hoe doe ik eigenlijk emoticons op mijn iPod :p?
Of aardbeienjam en een magnetron!quote:
Sporten:') kun je nog beter gaan lerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:25 schreef BaasD het volgende:
Oke, ik ga nu sporten en als ik terug kom is dit topic vol. Begrepen?
Ik sport liever dan dat ik leer :p.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Sporten:') kun je nog beter gaan leren
leren is voor falersquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik slaap te lang man. En ik doe te veel niks. Ik leer te weinig.
Maar ja je kan nu eenmaal niet alles hebben
inmiddels al 1e jaars uniquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef BundyChen het volgende:
[..]
BaasD is zo een baashavo of vwo exa straks?
Dit is goed voor mijn postcount en ik vind het gewoon cool:7quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha maar je post nog best veel hier.
Leef je zo met ons mee?
Waarquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:17 schreef BaasD het volgende:
dit topic moet wel voor vanavond nog wel he:')
hater:')quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:44 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Oh jij bent die mongool wat altijd zit te Fok!en tijdens college's
10quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Hoeveel delen zullen we op eindigen?
17quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Hoeveel delen zullen we op eindigen?
Heb jij eigenlijk al gefitnesst?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef -tape- het volgende:
Echt geen zin. Ga zometeen eerst lunchen, daarna fitnessen. En daarna.. iets
marathon trekken bedoelde hij:7quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al gefitnesst?elke keer dat ik hier kijk ben jij online.
vind jij het ook al zo kut dat de nieuwe bangbus nog niet online is:(quote:
Dat is ie toch allang heb net gechecked!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef BaasD het volgende:
[..]
vind jij het ook al zo kut dat de nieuwe bangbus nog niet online is:(
Zal mijn schoolreglement straks eens van een laag stof ontdoenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef AchmedJan het volgende:
In mijn schoolregelement staat dit.
Bij het centraal examens zijn rekenmachines die:
- ...
- ...
- alfanumeriek zijn (woorden, formules e.d. op het uitleesvenster zijn dus niet toegestaan)
niet toegestaan
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al gefitnesst?elke keer dat ik hier kijk ben jij online.
Bronquote:4.4 de grafische rekenmachine
De meest recente toegestane grafische rekenmachines zijn:
- Casio FX-9750GII, CFX-9850Gplus, CFX-9850GBplus, fx-9860G/FX-9860GII of fx-9860G SD/FX-9860GII SD
- Hewlett Packard 38G of 39G+
- Sharp EL 9600, EL 9650 en EL 9900
- Texas Instruments 83, 83 plus, 84 of 84 plus silver edition
- Texas Instruments TI-Nspire, alleen de versie zonder CAS (de TI-Nspire CAS is niet toegestaan)
Oudere typen zijn ook toegestaan maar de kans bestaat dat sommige examenopgaven daarmee niet of
minder goed te maken zijn. De grafische rekenmachines genoemd in de Septembermededeling 2006 voldoen nog.
Verder geldt het volgende.
a. Een grafische rekenmachine mag tijdens het examen niet op het lichtnet worden aangesloten of met andere apparatuur worden verbonden.
b. Het is een kandidaat niet toegestaan tijdens het examen gebruik te maken van de grafische
rekenmachine van een andere kandidaat.
c. Het is niet toegestaan dat de kandidaat tegelijkertijd de beschikking heeft over twee grafische rekenmachines.
d. Het is niet nodig dat het geheugen van een grafische rekenmachine wordt gewist voor de aanvang van een zitting van het centraal examen.
quote:Grafische rekenmachines
De CEVO heeft onderzocht of het blokkeren of wissen van het geheugen van de grafische rekenmachine door de
school praktisch uitvoerbaar is. Dit is een extra handeling, die naar gebleken is goed, betrouwbaar en controleerbaar
kan worden uitgevoerd bij grafische rekenmachines van enkele meer recente types.
Voor de kandidaten die in 2009 starten in klas 4 havo en vwo (dus centraal examen havo 2011, en vwo 2012) geldt
in ieder geval nog de huidige regeling, met de huidige toegestane types grafische rekenmachines en zonder de eis
van een geblokkeerd of gewist geheugen.
Voor wiskunde, de natuurwetenschappelijke vakken en economie zijn op het havo en vwo nieuwe
examenprogrammas in ontwikkeling. In die nieuwe examenprogrammas blijkt meer behoefte aan vragen die zonder
deze aanvullende eis niet door de kandidaat maar door de grafische rekenmachine zouden worden beantwoord. Het
ligt in de bedoeling de aanvullende eis te stellen op het moment dat het eerste vernieuwde programma op het havo
centraal wordt geėxamineerd, en dan op het vwo een jaar later. Voorbeeld: ALS het nieuwe examenprogramma
economie voor het eerst in 2012 op het havo wordt geėxamineerd, DAN geldt (volgens de huidige voornemens)
vanaf het centraal examen 2012 dat op het havo alleen grafische rekenmachines met geblokkeerd/gewist geheugen zijn toegestaan bij alle vakken met de grafische rekenmachine als hulpmiddel, en is het blokkeren of wissen op het
vwo voor alle vakken met de grafische rekenmachine verplicht vanaf 2013 ook als de vernieuwde programmas in
2013 op het vwo nog niet centraal worden geėxamineerd.
Probeer het eens en laat weten op fok! Wat ze zeidenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:15 schreef yosander het volgende:
Er wordt niets vermeld over het dan wel niet hebben of gebruiken van 'spiekbriefjes'.
Wat en wiequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Internepper het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat weten op fok! Wat ze zeiden.
Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef Internepper het volgende:
[..]
Oh je bedoelt op de grafische rekenmachine. Dat mag gewoon ja.
lieg nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:04 schreef Schermetje het volgende:
[..]
Dat is ie toch allang heb net gechecked!
Ik stuurde de vorige keer e-mails via de website. Je weet dat je klachten alleen serieus worden genomen als goede argumenten hebt?quote:
Is geen klacht maar een vraagquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik stuurde de vorige keer e-mails via de website. Je weet dat je klachten alleen serieus worden genomen als goede argumenten hebt?
O, laat maar. Vraag verkeerd gelezen. Dat overkomt me de laatste tijd best vaak. Nu maar hopen dat ik daar voor de examen van af ben..quote:
dit.quote:
Voor een deel true, helaas laat het werk van anderen nogal eens te wensen over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef Internepper het volgende:
[..]
dit.
Eckte bazen profiteren van andere en laten het andere in hun rekenmachine zetten met zo'n kabeltje.
idd, alsof daar wat van af hangtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef BaasD het volgende:
Als je het niet kent, helpt zo'n bestandje in je GR ook niet
Eckte bazen doen E&M met wiskunde B anders ben je een simpele mongulquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef Daev het volgende:
Weet niet hoe het zit bij de bčtavakken, maar als je E&M doet (voor de eckte bazen) heb je er inderdaad niks aan.
Kut ben een simpele mongulquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:04 schreef BaasD het volgende:
[..]
Eckte bazen doen E&M met wiskunde B anders ben je een simpele mongul
Schei is uitquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef BaasD het volgende:
[..]
anale vernedering lijkt mij het beste:')
watquote:
wedden van wel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef Daev het volgende:
Weet niet hoe het zit bij de bčtavakken, maar als je E&M doet (voor de eckte bazen) heb je er inderdaad niks aan.
foto's van tjikka's maybequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
Ik zou niet weten wat ik in mijn rekenmachine zou moeten zetten.
als ik jou nu een respectt+reactie geef, krijk ik dan ook R&R back?quote:
Een paar geheugensteuntjes en formules zijn altijd handig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
Gooi dan maar heel je geheugen vol met spelletjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef BaasD het volgende:
[..]
als ik jou nu een respectt+reactie geef, krijk ik dan ook R&R back?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |