blijven proberen had er net 10 minuten voor nodigquote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Stability het volgende:
nou,,,heb gereboot, en nog geen streams..begint die ellende nou weer?
Ik heb nergens last van?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Stability het volgende:
Ik had het vanmorgen en na 10 keer opnieuw de pagina laden deed hij het eindelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Stability het volgende:
oh had je ook problemen ? nou ik probeer het dan nog wel 200.000 fakking keerquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
blijven proberen had er net 10 minuten voor nodig
De meubels worden aangepast. In de Portugese versie hadden ze heel andere meubels.Alleen de bedden waren hetzelfde.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Freule het volgende:
Worden de meubels per land aangepast wie er in het huis gaat of zijn het allemaal dezelfde meubels?
is er in die versie ook gesext ??quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
De meubels worden aangepast. In de Portugese versie hadden ze heel andere meubels.Alleen de bedden waren hetzelfde.
of d'r geslijm omtrent bn'ers.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Plakkie47 het volgende:
[..]
tussen allefuckings en tyfes door zeker want ze loopt altijd te vloeken die aso
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Stability het volgende:
oproep: mensen doe jullie streams eens allemaal uit !! dan is er weer plek voor mijhijjjjj
Heb je je modem of router ook al een keer gereset?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Stability het volgende:
oproep: mensen doe jullie streams eens allemaal uit !! dan is er weer plek voor mijhijjjjj
Afkicken...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef sjampoeh het volgende:
hoi, ben ik weer ff
bart zei dus wel dat woensdag avond de zender op zwart gaat en dan ???
any one ?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Afkicken...
Nee, dan gaan ze naar een hotel en vliegen ze naar Nederland
moeten die mensen in dat ranzige neukbed van mo en maik ,YUK !quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Flashbox het volgende:
Als ik het goed heb begin volgende maand de Franse versie van SST weer
ze deden het de hele dag tot een half uur geleden primaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Heb je je modem of router ook al een keer gereset?
denk dat ze gewoon server onderhoud hebben, kan nooit overbelast zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Stability het volgende:
En wij danquote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Afkicken...
Nee, dan gaan ze naar een hotel en vliegen ze naar Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |