hahaha nee he? en goffer nog geen streams...wat een grrrrrrrrrrrrr&*%&^%&^*$&^$quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
alsjeblief niet nòg een shoarmabezorger hè![]()
niet normaal he zijn gewoon 3 hoofdgrechtenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Ytsmi het volgende:
jemig die zijn morgen allemaal tig kilo's aangekomen.
ben best een grote eter maar wat die zitten weg te werken.
Kijk met verbazing wat ze wegwerken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Ytsmi het volgende:
jemig die zijn morgen allemaal tig kilo's aangekomen.
ben best een grote eter maar wat die zitten weg te werken.
te ranzig !!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
tenen likken is genegenheid ?huh? waar haalt ze het vandaan ?
Jo heeft een onuitputtelijke voorraad aan wijsheden tot haar beschikking. Ze zou een scheurkalender moeten maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
deze? http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha nee he? en goffer nog geen streams...wat een grrrrrrrrrrrrr&*%&^%&^*$&^$![]()
Ik doe dat nooitquote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
als ze de knoflooksaus maar meenemenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
alsjeblief niet nòg een shoarmabezorger hè![]()
Ik zou in een deuk kunnen liggen ware het dat ze van haar zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jo heeft een onuitputtelijke voorraad aan wijsheden tot haar beschikking. Ze zou een scheurkalender moeten maken.
nee, laat maar zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze de knoflooksaus maar meenemen
nee ze doen het geen van allen 5 links heb ik.......... ik ga wel ff bootje varen (rebooten)quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
deze? http://sstnl.web44.net/4camsonly/
ja een BEscheurkalenderquote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jo heeft een onuitputtelijke voorraad aan wijsheden tot haar beschikking. Ze zou een scheurkalender moeten maken.
Als bij mij niks het doet, herstart ik de pc.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ze doen het geen van allen 5 links heb ik.......... ik ga wel ff bootje varen (rebooten)
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als bij mij niks het doet, herstart ik de pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |