Op Maltaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
Denk dat we toch die Singles-Barbecue moeten organiseren, dan komen ze allebei, dan moet het goed komen.
Hoe oppervlakkig denk je wel niet dat ik ben?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
jij wil het vanuit een bepaalde hoek zien bewegen op n bepaald ritme?
Ja dan kunnen we meteen met de pet rond voor mijquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
Denk dat we toch die Singles-Barbecue moeten organiseren, dan komen ze allebei, dan moet het goed komen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
heb jij btw ook altijd zo'n honger als je migraine hebt?
Your place?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
Niet lang geleden werd ik verrast doordat een man steentjes tegen mijn slaapkamerraam gooide, midden in de nacht. Ik voelde me wel een tikje stom, met slaaphoofd en half ontkleed, maar het was echt wel romantisch hoor.
Een onvermijdelijke misreadquote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
heb jij btw ook altijd zo'n honger als je margarine hebt?
Handig! Hoeven we niet op te staan om de botjes weg te gooien.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
Ja dan kunnen we meteen met de pet rond voor mij
ik twijfel tussen:quote:
Ik verwacht er wel iets voor terugquote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we meteen met de pet rond voor mij
Precies, hup het biggenhok in ermeequote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig! Hoeven we niet op te staan om de botjes weg te gooien.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef clevy het volgende:
[..]
ik twijfel tussen:
* ahh.. das lief![]()
en
* maar ?
Je mag mijn rug zien naderhandquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Heb dan ook besloten om maar gewoon niet te eten vanavond.
Ik duik zo m'n bed weer in
Ja verwen dat killer-varken nog meer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, hup het biggenhok in ermee
Als ik jou was hield ik de volgende keer dat ik daar was mijn broek maar aanquote:
Vetmesten voor de Singles BBQ!quote:
Hij is liefquote:
Hij mag er dan zelfs een foto van makenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maak dan even een goeie mental image, dan heb je een stuk vrouwelijk naakt om op te fappen
Ik ben heel bescheiden het eindresultaat is genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |