Erg origineel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Zeg, de buurman heeft een open hart operatie gehad... nu willen we hem iets geven want hij komt vandaag thuis. Ik dacht aan een fruitmandje? Wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
En inmiddels voel ik mij ook een melkkoe
Moet jij kolven voor de maagsonde dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Alles wat ze extra van mij kan krijgen is beter voor haarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet jij kolven voor de maagsonde dan?
Oke, ik had verwacht dat ze nu iets van superpokongroeivoer zou krijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Alles wat ze extra van mij kan krijgen is beter voor haar
Wat fijn dat de borstvoeding op gang komtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Zeg, de buurman heeft een open hart operatie gehad... nu willen we hem iets geven want hij komt vandaag thuis. Ik dacht aan een fruitmandje? Wat denken jullie?
Whahaha, ja dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Zielig he? Ik vind het ook zo sneu voor haar en ik ben blij dat ik vandaag heen gegaan ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Stom dat die fokkers nooit op zulke dingen lijken te letten![]()
Chico had psies hetzelfde, een maand nadat ik m had ongeveer werd ie heel ziek, hoesten, kuchen, kon niet meer liggen, hele bek ontstoken , keel ontstoken, was doorgeslagen op de longen, ook hele gebit aan gort.
Moest ook eerst een week aan de AB, eerder wilden ze er niet in gaan snijden.
Ze voelt zich vast een heel stuk beter als dr gebitje weer bij is
Oh wat een leukerd! Dat zie je zo al aan dat bekkiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Wij kwamen vandaag tussen de middag voor het eerst sinds een hele poos Jock weer tegen trouwens![]()
Hij zat ineens in een buggy, hij is al 15 jaar en zooo een lieve hond.
Zijn voorpoot was drie weken geleden geamputeerd![]()
Maar hij doet het geweldig.
Loopt in huis vrolijk rond op drie poten, buiten wil ie lekker in het karretje zitten en voelt hij zich echt helemaal koning![]()
Zijn baas zei, ze lieten nu niet meer aan hem sleutelen maar de da had gezegd dat ie te levenslustig en gezond was op die tumor in zn poot na om hem vanwege die poot in te laten slapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt zo een vreselijke charmeur die hond, ik heb heerlijk met hem gekroeld en die drie van mij kregen alledrie een lik over hun snoet vanuit de buggy![]()
Ik hoop zo dat ze m nog lang rond kunnen duwen zo
Jock is echt zo een heerlijkheid, ze hebben hem uit het asiel gehaald toen ie 4 jaar was, en ze kunnen geen seconde meer zonder hem. Een hele erge charmeur is het die hond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat een leukerd! Dat zie je zo al aan dat bekkie
Ja bij Chico had ik niet veel later moeten gaan hoor, dan was ie geen 5 geworden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Zielig he? Ik vind het ook zo sneu voor haar en ik ben blij dat ik vandaag heen gegaan ben.
Oh we hebben haar ook gewogen daar, ze weegt nu 4,6 kilo.
Succesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat sneu senesta
Ik moet zo met Pluim naar de DA voor controle. Het zal me benieuwen; geloof namelijk niet dat het helemaal goed gaat. Maar ik laat me graag verrassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |