Ja, ik had gehoord dat de jongens van Blue donderdag in vak F zaten ookquote:
Nee man, dat vinden ze juist leuk!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Of ze zeggen "ga op de tribune zitten in die afzichtelijke jurkies, jullie bederven het camera shot".
Whoehoehoeeeeeeeeeeee
Noes!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Of ze zeggen "ga op de tribune zitten in die afzichtelijke jurkies, jullie bederven het camera shot".
Whoehoehoeeeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, dan ben je verkeerd geïnformeerd, in vak 138 zitten die. Op rij 14.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had gehoord dat de jongens van Blue donderdag in vak F zaten ook
Oh dat is fijn, want die 'ken' ik al uit Volendam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had gehoord dat de jongens van Blue donderdag in vak F zaten ook
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, want die 'ken' ik al uit Volendam.
(![]()
)
De Jees wáren er helemaal niet tijdens Eurovision in Concertquote:3JS op weg naar het Songfestival
De voorbereidingen van Jan Dulles, Jaap de Witte en Jaap Kwakman voorafgaand aan het Europese muziekevenement. In de soap wordt teruggeblikt op de afgelopen maanden, wat is er gebeurd na het veelbesproken Nationaal Songfestival? Zo zien we de mannen tijdens Eurovision in Concert 2011, een concert in Amsterdam waar 21 deelnemende landen zich presenteren. Hier maken Jan, Jaap en Jaap kennis met de concurrentie. 3JS ontvangt de delegaties en artiesten in hun woonplaats Volendam.
Die stof is zo stevig (en de naadjes ook), daar ga je echt niet uitknappen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb net weer allebei de maten van die jurkies aan gehad en ik weet het nog steeds niet.
In die kleinste ben ik bang dat ik er uit ga knappen qua tettendepartement als ik iets te hard juich en in de grootste ziet het er soepjurkerig uit
Nee, het is best stevig materiaal. Als er als iets scheurt, is het niet het hele ding. En gewoon een dingetje er onder en een vestje voor er over heenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Ben jij niet bang dat je er uit knapt ergens halverwege de avond?![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb idd zojuist besloten dat ik er niet eentje terug ga sturen zoals eerst de bedoeling was, maar ze gewoon allebei houdDan neem ik er eentje als reserve mee
Anders was je em ff heel warm dan krimpt ie missch een beetje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb net weer allebei de maten van die jurkies aan gehad en ik weet het nog steeds niet.
In die kleinste ben ik bang dat ik er uit ga knappen qua tettendepartement als ik iets te hard juich en in de grootste ziet het er soepjurkerig uit
+1 voorspelbaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb idd zojuist besloten dat ik er niet eentje terug ga sturen zoals eerst de bedoeling was, maar ze gewoon allebei houdDan neem ik er eentje als reserve mee
Dit spul is net teflon, pasvorm van nada en krimpt voor geen (centi)meter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Anders was je em ff heel warm dan krimpt ie missch een beetje?![]()
Heeft mijn moeder vroeger eens gedaan met een mooie trui van me. Had ik daarna ineens een naveltrui
Haha, nou..weet ik veel! Het is voor de dames toch hip om tegenwoordig een riem als korset te gebruiken? (gewoon om je middel dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit spul is net teflon, pasvorm van nada en krimpt voor geen (centi)meter.
Dat zou wel nog een optie kunnen zijn. Het wit zit immers in het midden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha, nou..weet ik veel! Het is voor de dames toch hip om tegenwoordig een riem als korset te gebruiken? (gewoon om je middel dus) als je een witte riem hebt kun je er misschien nog IETS van maken
Een zenuwlijer bedoel jequote:
Ik dacht dat je grootste probleem het tettendepartement was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zenuwlijer bedoel je![]()
Maar ik heb die kleinste nu aan en ik kan er idd prima in zitten enzo, maar er moet écht wat onder, want hij is bij mij wel heel erg kortAls ik zit komt hij aan de zijkant helemaal tot bovenaan mijn dijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |