SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef bowchiekebowwow het volgende:
Elian is echt een grote kut zak zeg jeetje
die alleen maar saus met een vetjequote:Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef Karzai het volgende:
Krokantje, frisje zoetje tis nooit goed voor die bolle
alleen slaat die mening vaak nergens op, en heeft hij totaal geen zelfinzichtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef hexje het volgende:
Elian durft in iedergeval zijn mening te geven. De rest laat niet het achterste van de tong zien.
hahaquote:Op maandag 9 mei 2011 19:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
alleen slaat die mening vaak nergens op, en heeft hij totaal geen zelfinzicht
Zeg....beetje respect voor Juul hoor!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef Karzai het volgende:
Krokantje, frisje zoetje tis nooit goed voor die bolle
Dat dus. die bekakte jodenkoek zit te zeiken op iederen terwijl ie zelf minstens net zo kansloos is. En maar grote mond dat een ander er niet thuis hoort, als ze.... niet kunnen. Een fristi voor dat koorknaapje, is ie weer even rustig.quote:
Hoezo? Vaak was zijn mening gewoon juist hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
alleen slaat die mening vaak nergens op, en heeft hij totaal geen zelfinzicht
hoe hij over Eelco praatte bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoezo? Vaak was zijn mening gewoon juist hoor.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat dus. die bekakte jodenkoek zit te zeiken op iederen terwijl ie zelf minstens net zo kansloos is. En maar grote mond dat een ander er niet thuis hoort, als ze.... niet kunnen. Een fristi voor dat koorknaapje, is ie weer even rustig.
ik zie hem iig het liefst zo snel mogelijk vertrekken er staan altijd tranen in zn ogenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoezo? Vaak was zijn mening gewoon juist hoor.
Het was voor hem duidelijk dat Eelco het niet zou winnen. Hij heeft toch gelijk gekregen. En karnemelk gebruiken om ijs te maken is behoorlijk stom.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat dus. die bekakte jodenkoek zit te zeiken op iederen terwijl ie zelf minstens net zo kansloos is. En maar grote mond dat een ander er niet thuis hoort, als ze.... niet kunnen. Een fristi voor dat koorknaapje, is ie weer even rustig.
ga jij dan haar plaats in nemen?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:29 schreef hexje het volgende:
Nee Moniek het is niet jammer als jij verdwijnt uit de wedstrijd.
vaatimaquote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef Drassss het volgende:
Wie zou al die spullen schoonmaken tussendoor?
Dat vraag ik u afquote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef Drassss het volgende:
Wie zou al die spullen schoonmaken tussendoor?
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
Ik word gewoon afgeleid door het haar van Youri. Alsof'ie de cuisson van een stopcontact heeft getest.
Haha roos is goed bezig vandaag.quote:
Ja maar ik vind het wel cool hoe hij altijd zo schuin in beeld zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
Ik word gewoon afgeleid door het haar van Youri. Alsof'ie de cuisson van een stopcontact heeft getest.
Visoogquote:
maar dat mag niet van pappie, want in 't gooi zijn geen homo'squote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Visoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend:
Elian heeft vroeger op hoog niveau paard gereden.
Goh verrassend, nu nog uit de kast komen.
Hij is er een keer overheen getild.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Djokotron het volgende:
Opvallend:
Elian heeft vroeger op hoog niveau paard gereden.
dat dusquote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef hexje het volgende:
"Wil je deze toplass nog eens terug zien." Ik moet hem echt 10 keer zien geloof ik.
paar bitterballenquote:
Als Elian dat zou zeggen dan is hij arrogant.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Djokotron het volgende:
Thomas klooit ook maar wat aan elke dag, weet totaal niet war ie mee bezig is volgens mij
Ja. En terecht.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Als Elian dat zou zeggen dan is hij arrogant.
Elian zeikt op personen die niet minder zijn dan hem. Maar dat heeft deze ubergod natuurlijk niet door, dát maakt hem zo triest, niet dat ie dat zegt over anderen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Als Elian dat zou zeggen dan is hij arrogant.
Ik blijf ook hopen op een nieuwe flip-bui van Han..vorige keer kwam dat er zo heerlijk Chine-Brabo uit.quote:
dat jaquote:Op maandag 9 mei 2011 19:45 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Elian zeikt op personen die niet minder zijn dan hem. Maar dat heeft deze ubergod natuurlijk niet door, dát maakt hem zo triest, niet dat ie dat zegt over anderen.
Pascal incarnate!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
Ik had gewoon een 'toefje" bitterheid in die spuitzak gedaanZal ze leren!
Hij heeft gewoon gespoten in die spuitzak, lijkt me duidelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
Ik had gewoon een 'toefje" bitterheid in die spuitzak gedaanZal ze leren!
Je snapt toch wel dat het aan hem wordt gevraagd. De andere laten zich niet uit de tent lokken of zij durven niks te zeggen. Het zou voor ons een stuk leuker zijn als andere ook wat meer 'dirt'zouden zeggen over hun medekandidaten.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:45 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Elian zeikt op personen die niet minder zijn dan hem. Maar dat heeft deze ubergod natuurlijk niet door, dát maakt hem zo triest, niet dat ie dat zegt over anderen.
misschien is hij gewoon schijnheilig en mag de rest elkaar gewoon?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het aan hem wordt gevraagd. De andere laten zich niet uit de tent lokken of zij durven niks te zeggen. Het zou voor ons een stuk leuker zijn als andere ook wat meer 'dirt'zouden zeggen over hun medekandidaten.
Ik breek net mijn dagverse ananas aan.quote:
Ja commerciele tv, hup bitchfight leuk voor de kijkersquote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het aan hem wordt gevraagd. De andere laten zich niet uit de tent lokken of zij durven niks te zeggen. Het zou voor ons een stuk leuker zijn als andere ook wat meer 'dirt'zouden zeggen over hun medekandidaten.
Congratsquote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Dekatria het volgende:
Puur als verlaat verjaardagscadeau gister 25 geworden mag Elian naar huis
gefeliciteerdquote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Dekatria het volgende:
Maak snel een reservering!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
Koud hier, even een sjaaltje omdoen voordat ik de dag ga evalueren.
Ik ook. Heb vandaag lekker gelunchd met een collega in de snackbar. En nu zit ik aan de chocolaquote:
chocoladequote:Op maandag 9 mei 2011 19:51 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb vandaag lekker gelunchd met een collega in de snackbar. En nu zit ik aan de chocola
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Dekatria het volgende:
Nou als jullie niet zien dat hij beter is dan Eelco dan, danquote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja commerciele tv, hup bitchfight leuk voor de kijkers
Het gaat toch niet om het feit dat ie het zegt. Het is een kneus die in de waan leeft dat ie veel beter is dan die andren. Die opmerkingen zijn misplaatst omdat dit totaal niet aan de orde is. Maar dat vindt ie zelf niet volgens mij..
Die UFO is verdwenen in het maanlandschap.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Drassss het volgende:
Lijkt wel een potje zeeslag bij Moniek. Zoek de Ufo.
in een uurtje?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beter laten opstijven, zo moeilijk is dat toch niet?
Ja hij is zeker een eikel, Eelco heeft ontzettend goed gekookt!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou als jullie niet zien dat hij beter is dan Eelco dan, danEn nogmaals hij werd boos op Thomas vanwege de karnemelk. Maar omdat hier sommige een amateur een helden status geven en Elian ziet dat hij voor de proffessionele keuken tekort komt en daar wat van zegt, is hij een eikel.
Nie fokken met Maaskantje Eelcoquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou als jullie niet zien dat hij beter is dan Eelco dan, danEn nogmaals hij werd boos op Thomas vanwege de karnemelk. Maar omdat hier sommige een amateur een helden status geven en Elian ziet dat hij voor de proffessionele keuken tekort komt en daar wat van zegt, is hij een eikel.
Elian is stomquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef hexje het volgende:
Nou als jullie niet zien dat hij beter is dan Eelco dan, dan![]()
zekerquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Drassss het volgende:
Jasper is ook één van de betere in de groep, al een aantal rondes toch bij de toppers.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Djokotron het volgende:
Koorknaapje krijgt een fristi-apparaat mee naar huis.
Ik las heel even: fitness-apparaatquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Djokotron het volgende:
Koorknaapje krijgt een fristi-apparaat mee naar huis.
Nee want hij gaat nog niet weg.quote:
Doet ie altijd, klagen da het niet goed is, maar stoppen met eten ho maarquote:Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Tering die Jaspers zit me toch ongegeneerd te vreten nu
Zjuliuz zjazpèr!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef Djokotron het volgende:
Hoezo zegt ie nu steeds robérrrrrze noemen hem toch ook niet steeds zjuliuszz.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Doet ie altijd, klagen da het niet goed is, maar stoppen met eten ho maar
Moniek der ogen, die heeft 's avonds geen fietslamp nodig!
Robèrt is die gastchef he, niet Kraanquote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef Djokotron het volgende:
Hoezo zegt ie nu steeds robérrrrrze noemen hem toch ook niet steeds zjuliuszz.
Yoeri was altijd al favoriet.quote:
Gelukkig. Kan ik straks met een gerust hart slapen.quote:
En toch he... hij laat wel steken vallen waarbij je denkt, hm, dat had beter gekund. En Han is flinke concurrentie hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
Ik blijf het zeggen. Yoeri gaat dit fluitend winnen
Veel kijk plezierquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
Zo ik ga maar eens beginnen met mijn inhaalrace, te beginnen met de aflevering van afgelopen Woensdag.
Heb je een trui bijdehand? Ik voorspel frisheidquote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik verwacht smaak, creativiteit en een hoog ritme.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Heb je een trui bijdehand? Ik voorspel frisheid
Misschien even in de oven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:51 schreef wonderer het volgende:
Overigens in de aflevering van vrijdag had een van de dames het erover dat ze alles nog even moest verwarmen voor het opdienen en dat lieten ze verder niet zien. Ik neem aan dat dat niet in de magnetron gaat, dus wie kan me vertellen hoe of wat?
Autist...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:09 schreef ScottTracy het volgende:
De ene dag gaan er 2 mensen naar huis op basis van 1 opdracht, de andere dag gaat er niemand naar huis na 2 opdrachten. Wat een volstrekte willekeur
Nee. Ik heb gewoon gelijk, simpele ziel. Als de ene dag de slechtste kandidaten naar huis worden gestuurd en de andere dag niet, is dat willekeur.quote:
Als je er iedere dag eentje naar huis gestuurd zou hebben zou de finale geen 3 weken kunnen duren,aangezien er maar 16 kandidaten waren. Daarbij is er,tenzij op vrijwillige basis, nog nooit iemand op de eerste werkdag(qua uitzending) weggestuurd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:09 schreef ScottTracy het volgende:
De ene dag gaan er 2 mensen naar huis op basis van 1 opdracht, de andere dag gaat er niemand naar huis na 2 opdrachten. Wat een volstrekte willekeur
het gaat erom dat ze ineens 2 kandidaten op basis van 1 opdracht naar huis sturen, en dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je er iedere dag eentje naar huis gestuurd zou hebben zou de finale geen 3 weken kunnen duren,aangezien er maar 16 kandidaten waren. Daarbij is er,tenzij op vrijwillige basis, nog nooit iemand op de eerste werkdag(qua uitzending) weggestuurd.
Hoezo slaat dat nergens op? beiden hadden het gerecht toch verneukt? en dat in het restaurant van een 2 sterren chef?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
het gaat erom dat ze ineens 2 kandidaten op basis van 1 opdracht naar huis sturen, en dat slaat nergens op.
ik heb het niet over afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo slaat dat nergens op? beiden hadden het gerecht toch verneukt? en dat in het restaurant van een 2 sterren chef?
Mee eens, vooral toen een brigade van 2 er samen uit ging.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
het gaat erom dat ze ineens 2 kandidaten op basis van 1 opdracht naar huis sturen, en dat slaat nergens op.
Die site wordt sowieso slecht bijgewerkt, de meeste topclasses zijnniet te vinden en de recepten die in de uitzending gekookt zijn zijn er ook maar een paar van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef roos85 het volgende:
slordig dat op de topchef site Nicky nog tussen de finalisten staat en Stephanie niet
Hij heeft gelijk, tuurlijk, maar alleen autisten storen zich aan willekeurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
iemand om die reden een autist noemen
hij heeft gewoon gelijk
dat laatste slaat natuurlijk nergens op, je hoeft geen vorm van autisme te hebben om je aan willekeur te storen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, tuurlijk, maar alleen autisten storen zich aan willekeur
Kijk even naar zijn eigen onderschrift, lekker laten gaan joh.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat laatste slaat natuurlijk nergens op, je hoeft geen vorm van autisme te hebben om je aan willekeur te storen...
das waarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kijk even naar zijn eigen onderschrift, lekker laten gaan joh.
Ninja-Hanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:13 schreef Burner82 het volgende:
Waarom kan ik die van vrijdag niet terugkijken op RL
Das niet leukquote:
Die werkt, maar onvindbaar Squote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Deze werkt niet ?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d3fb77a9-71c0-3510-8855-1b934a61b5e0/
Gek, ik krijg gewoon de aflevering van Vrijdag te zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die werkt, maar onvindbaar S
Het begin van 49 met de rijst al 80 keer gezien
mijn excuus. Het is idd te zien, khad alleen een andere tijd verwachtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gek, ik krijg gewoon de aflevering van Vrijdag te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |