Zelfde probleem hierquote:Op zaterdag 19 november 2011 04:23 schreef fh101 het volgende:
Oh ja das waar ook. Even vergeten aangezien het hier 10 oktober al Thanksgiving was
En idd, heel vroeg al een winterstop. Jammer, want daarna kan ik het niet meer live zienNja, tenzij ik opblijf tot 4 uur snachts
haha had ik ook, ik zat net een dubbeldikke sandwich te maken (door die vreetscene) en kwam daarna die scene met die goo die eruit kwamquote:Op zondag 20 november 2011 22:59 schreef jogy het volgende:
Ik kreeg zo'n verschrikkelijke honger van deze aflevering.
Dat was dus voor toen iequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dood is ook nooit echt dood in Supernatural. Ik blijf dus ook gewoon hoop houdenquote:Op zondag 4 december 2011 01:45 schreef Ugjerke het volgende:
En toch niet 100% zekerheid geven dat hij dood is.
Steengoed.
Dat sowieso. Voor hetzelfde geld knalt Castiel er weer leven in nadat hij door God terug gebracht is. Al zou deze aflevering wel qua kwaliteit mooi genoeg zijn om een karakter als Bobby mee af te sluiten.quote:Op zondag 4 december 2011 02:06 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dood is ook nooit echt dood in Supernatural. Ik blijf dus ook gewoon hoop houden
Dat is een kwestie van zijn brein herstellen, dat kan zelfs een engel van lage rang nog.quote:Op zondag 4 december 2011 12:10 schreef Rainesz het volgende:
Wat een meesterlijke aflevering!
Ben bang dat als Bobby terug naar de ademende aarde komt hij helemaal niks meer weet.
Misschien zelfs wel een soort kastplantje. Dat verdient hij nu ook weer niet.
Misschien kan Crowley of de Bazen Death nog wat regelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |