Zou het daarom gaan? Is niet uit het verhaal te halen iigquote:Op zondag 13 november 2011 00:26 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
In de andere worden ze herkend...
Jawel, dat was in die aflevering dat ze dubbelgangers hadden rondlopen (leviathans). Toen ze naar die kennis van Bobby gingen werd ze 'aangeraden' om voorlopig in een andere auto rond te rijden.quote:Op zondag 13 november 2011 03:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zou het daarom gaan? Is niet uit het verhaal te halen iig
Ik denk omdat dit niet de eerste keer is dat ze doodverklaard zijn. Daarnaast, als jij drie weken terug elke dag de koppen van een stel seriemoordenaars op TV ziet, twee weken terug over hun dood leest en ze vandaag rond ziet rijden in exact hun auto met de perfecte omschrijving.. zou je dan niet even 112 bellen?quote:Op zondag 13 november 2011 03:13 schreef larry91 het volgende:
[..]
Jawel, dat was in die aflevering dat ze dubbelgangers hadden rondlopen (leviathans). Toen ze naar die kennis van Bobby gingen werd ze 'aangeraden' om voorlopig in een andere auto rond te rijden.
Enige wat ik wel vreemd vind is dat ze dood verklaard zijn door die dokter en door de politie, waarom zouden ze dan nog steeds een low-profile moeten aanhouden?
quote:
Ja daar heb je wel een puntquote:Op zondag 13 november 2011 10:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk omdat dit niet de eerste keer is dat ze doodverklaard zijn. Daarnaast, als jij drie weken terug elke dag de koppen van een stel seriemoordenaars op TV ziet, twee weken terug over hun dood leest en ze vandaag rond ziet rijden in exact hun auto met de perfecte omschrijving.. zou je dan niet even 112 bellen?
En de Impala roept sowieso aandacht op zich af natuurlijk. Als er 20 auto's voorbij komen waarvan 1 Impala kijkt iedereen naar de Impala.
Zelfde probleem hierquote:Op zaterdag 19 november 2011 04:23 schreef fh101 het volgende:
Oh ja das waar ook. Even vergeten aangezien het hier 10 oktober al Thanksgiving was
En idd, heel vroeg al een winterstop. Jammer, want daarna kan ik het niet meer live zienNja, tenzij ik opblijf tot 4 uur snachts
haha had ik ook, ik zat net een dubbeldikke sandwich te maken (door die vreetscene) en kwam daarna die scene met die goo die eruit kwamquote:Op zondag 20 november 2011 22:59 schreef jogy het volgende:
Ik kreeg zo'n verschrikkelijke honger van deze aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |