quote:
Pics!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef Soempie het volgende:
Wat dat betreft zijn we allemaal wel mooi opgedroogd hier.
Dat weten we niet van iedereen hier.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef Soempie het volgende:
Wat dat betreft zijn we allemaal wel mooi opgedroogd hier.
Nah, ik wil de gok wel wagen.quote:
Gelukkig maar, volgens mij ben ik de enige van wie jullie niet weten of ik eruitzie als een vergevorderde garnaal.quote:
En toch kunnen we redelijkerwijs verwachten dat je er niet zo uitziet.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, volgens mij ben ik de enige van wie jullie niet weten of ik eruitzie als een
vergevorderde garnaal.
Daar zat ik net aan te denken. Ik heb alleen jou, lubje, calex en ofyles nooit irl of op een foto gezien.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, volgens mij ben ik de enige van wie jullie niet weten of ik eruitzie als een vergevorderde garnaal.
Uiteraard wel. Maar dat betekent nog niet dat het er dan opeens wel lekker uitzietquote:
Die kerel heeft toch ook een hondendrol van piepschuim van 5 meter hoog voor een godsvermogen aan de vpro verkocht?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
Wtf!! 100.000 euro voor 700 liter pindakaas!En dat noemen ze nog kunst ook!?
'Pindakaaskunstwerk' beschadigd
09 mei 2011, 17:34
Een bezoeker van Museum Boijmans van Beuningen heeft gisteren het befaamde kunstwerk 'De pindakaasvloer' van Wim T. Schippers ernstig beschadigd door er met zijn beide voeten in te gaan staan.
De schuldigde zegt erg spijt te hebben van zijn actie. Hij zou niet met opzet op het werk zijn gaan staan en gewoon niet goed hebben opgelet. Overigens is het niet de eerste keer dat iemand het kunstwerk, bestaande uit een soort lijst waarin zich 700 liter pindakaas bevindt, beschadigd. Al eerder moest het museum het markante object herstellen.
Bewust heeft het museum het nieuws proberen stil te houden, om andere mensen niet op ideeën te brengen. Vooralsnog lijkt de financiële schade mee te vallen, de materiële schade wordt hersteld. Het museum heeft officieel niet bekend gemaakt hoeveel er is betaald voor de vloer, maar naar verluidt gaat het om meer dan 100.000 euro.
Ik weet vrij zeker dat ik ook op die lijst hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denken. Ik heb alleen jou, lubje, calex en ofyles nooit irl of op een foto gezien.
Hoe kan ik jou vergeten.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik ook op die lijst hoor
Nee hoor. Ik kan sommige kunst objecten zeker waarderen. Maar ik begrijp de subsidie niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
En als we je nu opeens iets laten zien van kunst dat je wel heel erg mooi vindt...ben je dan opeens weer voor?
Dat laatste ben ik heel erg met je eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan sommige kunst objecten zeker waarderen. Maar ik begrijp de subsidie niet.
En een museum wat zo'n berg geld betaald voor het storten van een vloertje pindakaas is toch wel erg verkeerd bezig.
Ik heb zin om met een pot jam of sambal die kant op te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Soempie het volgende:
Was er niet al eens hagelslag op die vloer gestrooid?
Op de plek waar nu 'MadMaster' staat, staat in werkelijkheid mijn eigen naam...quote:Van: Paradiso Posters [mailto:....]
Verzonden: maandag 9 mei 2011 20:24
Aan: Adri; allard; Anita; Annebé; Bill Idol; Brood Fanclub; Buzzcocks; Carmen; Country Joe McDonald; Ed Langereis; Frank Speeckaert; Ian Dury; Iggy Pop; JunJun; Kees Prince; Kevin Coyne Germany; Kevin Coyne; Kevin Coyne; Klaus Schulze; Lisa; Makuta; Marald Kooistra; Michel; over mijn lijk; Paradiso archief; Paradiso Posters; Peter Hammill; Pieter; Q65; Ramones Museum Berlin; Ramones; Rupp SA Vevey; Sara; MadMaster; Willy deVille; Wim van der Aar
Onderwerp: Uitnodiging Paradiso Posters Expositie april/september 2011 - Paradiso Posters Exhibition Invitation April / September 2011
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Soempie het volgende:
Was er niet al eens hagelslag op die vloer gestrooid?
En Jair zit nog in de kroeg?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog niet, Tinuviel zit The Princess Diaries 2 te kijken, dus ik hang nog even op de pc
Serieus!quote:
Ik las op de wcquote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog niet, Tinuviel zit The Princess Diaries 2 te kijken, dus ik hang nog even op de pc
U is beroemd!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Even lachen?
[..]
Op de plek waar nu 'MadMaster' staat, staat in werkelijkheid mijn eigen naam...
Als je zo een 'kunstwerk' voor meer dan een ton kan verkopen ben je natuurlijk een grote held.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Serieus!
Pindakaas met hagelslag
Als hem gevraagd wordt wat hij vindt van de hagelslag die door het publiek op de Pindakaasvloer in het Centraal Museum in Utrecht gestrooid werd, zegt hij stellig: “Ik vond het leuk en creatief en het werk lokt het natuurlijk ook wel uit, maar het kostte heel veel moeite om de hagelslag eruit te halen. Het is niet zo dat we daar gewoon weer een laag pindakaas overheen strijken. We halen alle hagelslagjes er stuk voor stuk uit en smeren de gaatjes weer dicht met pindakaas. Het kost veel werk en het zorgt ook nog voor kleurverschil”.
http://www.cultuurbewust.(...)aar-de-moeite-waard/
Lang verhaal, maar alle originele (!!!) gezeefdrukte posters van Paradiso eind jaren 70/begin jaren 80 zijn in een collectie samengebracht en worden nu tentoongesteld.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
U is beroemd!
Maar ter ere van wat is dat?
Ja! Jazz bij Duurstede gaat door!!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef MaJo het volgende:
Vandaag van huis uit gewerkt, dat is goed bevallen
Beetje tv kijken en ondertussen aan de website sleutelen
Nog iets gemist hier?
Is geen idee van Paradiso, maar van 2 'leerlingen' van de overleden ontwerper Martin Kaye die nu zijn collectie in bezit hebben...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
Samen met Doe Maar!
Wel een leuk idee van Paradiso.
Maar nog steeds een leuk idee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is geen idee van Paradiso, maar van 2 'leerlingen' van de overleden ontwerper Martin Kaye die nu zijn collectie in bezit hebben...
Als de Ramones, Ian Dury, Willy deVille en/of Herman Brood komen...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar nog steeds een leuk idee.ik ben benieuwd hoeveel van die (ex)bands komen opdagen.
Hell yeahquote:
Dan gaat het een hemels feest worden...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de Ramones, Ian Dury, Willy deVille en/of Herman Brood komen...
Ligt wel in de planning.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hell yeahEn het is Jazz BY Duurstede he
Kom je ook weer?
Heb wel deze nog staan...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hell yeahEn het is Jazz BY Duurstede he
Kom je ook weer?
En je vroeg nog hoe duur het was enzoquote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Geen Jazz bij Duurstede weer voor mij dit jaar overigens, dan zit ik nog in Schotland...
Ja hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb wel deze nog staan...
[ afbeelding ]
MaJo, kan je daar eventueel iets mee, met 1 van de 2 flessen?
Ja, weet ik veel dat het op 4 juni is, dat schreef je later pas...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
En je vroeg nog hoe duur het was enzomaar doneren mag nog steeds hoor
We gaan een loterij organiseren, dan is dit wel een mooie prijs! Dus ik wil er zeker gebruik van makenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel dat het op 4 juni is, dat schreef je later pas...
Donatie? Zie aanbod hierboven: Een fles Springbank "Jazz" Whisky t.w.v. 60 Euro.
Als je er iets creatiefs voor kan verzinnen en je hem op komt halen...
Hoor het wel, rustig aan!
Spreken we gewoon voor de deur af?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan een loterij organiseren, dan is dit wel een mooie prijs! Dus ik wil er zeker gebruik van makenAlleen even kijken wanneer ik weer in Amsterdam ben. Ben er morgen wel maar dan wordt het te laat ben ik bang
Wow, da's niet handig van zequote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist de brandweer gebeld omdat ik in de verte een flinke vlam zag + zwarte rook bij een boerderij.
Ik wist alleen de juiste straatnaam niet dus ze kwamen eerst naar mijn positie
En het is hier verdorie hemelsbreed 2 km vandaan ofzo.
Tegen die tijd was het ook weer minder geworden dus ik vraag me af hoe erg het was.
-edit- ik was dus buiten he, anders had ik wel even op maps.google.com gekeken.
En wat moeten ze nakijken dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wow, da's niet handig van zehebben ze bij de brandweer dan geen internet dat ze het kunnen nakijken?
Dit is geen slobber whisky, er zijn maar 600 flessen van en ik wil wel dat ' ie bij een liefhebber terecht komt. Dus verloten in een loterij is geen optie...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan een loterij organiseren, dan is dit wel een mooie prijs! Dus ik wil er zeker gebruik van makenAlleen even kijken wanneer ik weer in Amsterdam ben. Ben er morgen wel maar dan wordt het te laat ben ik bang
quote:
Oh wow, wist niet dat het zo'n unieke whisky was, dan is verloten inderdaad niet echt sjiekquote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is geen slobber whisky, er zijn maar 600 flessen van en ik wil wel dat ' ie bij een liefhebber terecht komt. Dus verloten in een loterij is geen optie...
Check: http://whiskyisrael.co.il(...)ngbank-jazz-edition/
Nogmaals yupquote:
Dan weet je waar je moet parkeren?quote:
Verzin iets leuks rondom die fles en overtuig me...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wow, wist niet dat het zo'n unieke whisky was, dan is verloten inderdaad niet echt sjiekMaar ik heb zeker wel interesse, er zijn genoeg whiskyliefhebbers in wijk
Zo niet, dan kan ik daar wel wat meequote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb wel deze nog staan...
[ afbeelding ]
MaJo, kan je daar eventueel iets mee, met 1 van de 2 flessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |