en je krijgt 't niet op?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand een patatje?
Ben net bij de Mac vandaan
Patat van de Mac is niet lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand een patatje?
QFT.quote:
klopt, je kunt beter naar de gewone snackbar gaan. veel beterquote:
maar wel jammer als je het dan niet op krijgtquote:
Je krijgt dus geld om patat te nemen erbij, zo erg moeten ze er vanaf.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
QFT.
Ik neem altijd alleen een menu met een extra burger omdat een menu+burger goedkoper is dan 2 burgers en drinken. De patat gooi ik weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
ohh en je bent al zo dik....quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand een patatje?
quote:
Te makkelijk, ik zwijgquote:Op maandag 9 mei 2011 19:13 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
In DH is het heel normaal om elkaar zwart te maken!
Dat dus, ik moet weer rebooten, maar wacht even tot deze klaar isquote:
HAAL MIJN FOTO WEG!!quote:
Dat normaal is in moslimcultoer. Ik nu woon in ghetto ik moet aanpas doenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Waarom heb jij een kleed aan de muur hangen?
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat normaal is in moslimcultoer. Ik nu woon in ghetto ik moet aanpas doen
Zou wel willen, maar ga dat niet halen. Om 19.30 uur heb ik een vergadering.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Popje-popje het volgende:
Zeggeee.... wil er niemand meer draaien van 20.00 tot 22.00?
Jammerquote:Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ga dat niet halen. Om 19.30 uur heb ik een vergadering.
Als ik mijn pc op tijd in orde heb wil ik vanavond nog wel even, maar ik betwijfel dat ik dat ga halen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Popje-popje het volgende:
Ik wel hoor...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Popje-popje het volgende:
Na 23.00 kan ook nogquote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik mijn pc op tijd in orde heb wil ik vanavond nog wel even, maar ik betwijfel dat ik dat ga halen.
Wil jij van 20.00 tot 22.00?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik wel hoor...
Ik hoop alleen dat mijn computer weer een beetje normaal kan doen zonder bufffffffffffucker!
Van Jazz tot Trash incl bufferquote:
Not even closequote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weer een beetje er bovenop aan 't komen Hups?
Het is ook slecht om dan ineens heel veel te eten.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok eten is raar als je dat al 2 dagen niet hebt gedaan
uhuh. ik merk hetquote:Op maandag 9 mei 2011 19:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is ook slecht om dan ineens heel veel te eten.
Je metabolisme staat stil. En omdat je lichaam een tijd geen eten heeft gehad verbruikt het reserves. Zodra je dan ineens veel eet gaat je lichaam het gelijk omzetten in vet ipv dat het het gebruikt. Je kan beter 1 broodje per 4 uur eten zodat je metabolisme weer op gang komt.quote:
of je bent heel slim of je kijkt op wikipediaquote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je metabolisme staat stil. En omdat je lichaam een tijd geen eten heeft gehad verbruikt het reserves. Zodra je dan ineens veel eet gaat je lichaam het gelijk omzetten in vet ipv dat het het gebruikt. Je kan beter 1 broodje per 4 uur eten zodat je metabolisme weer op gang komt.
Hoezo slim, heb me gewoon verdiept in voeding, voor sporten.. maar ook andere doeleinden waarbij je lang niet eet.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef 129383 het volgende:
[..]
of je bent heel slim of je kijkt op wikipedia
ook leukquote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoezo slim, heb me gewoon verdiept in voeding, voor sporten.. maar ook andere doeleinden waarbij je lang niet eet.
Mjah ik had vrijdagmiddag iets gegeten, toen kreeg ik het slechte nieuws. Zaterdag wel iets gegeten maar dat smaakte me niet. Gisteren gewoon niks. Kreeg toch geen hap door mn keel en nu net een bord avondeten.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je metabolisme staat stil. En omdat je lichaam een tijd geen eten heeft gehad verbruikt het reserves. Zodra je dan ineens veel eet gaat je lichaam het gelijk omzetten in vet ipv dat het het gebruikt. Je kan beter 1 broodje per 4 uur eten zodat je metabolisme weer op gang komt.
Lichaam bereid zich gelijk weer voor om lang zonder eten te zitten.
inderdaad volledig mee eens!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat het handig is om te weten, dat zie je nu.
Daarom werkt lang niet eten ook niet om af te vallen, want zodra je gaat eten word het gelijk omgezet in vet omdat je lichaam gelijk weer reserves wil bouwen. Je kan beter een dieet hebben van 4 witte broodjes kaas per dag dan dat je niets eet per dag. Dan val je ook beter af.quote:
whoa ! overdosis aan informatiequote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom werkt lang niet eten ook niet om af te vallen, want zodra je gaat eten word het gelijk omgezet in vet omdat je lichaam gelijk weer reserves wil bouwen. Je kan beter een dieet hebben van 4 witte broodjes kaas per dag dan dat je niets eet per dag. Dan val je ook beter af.
Daarnaast gebruikte ik het voor sporten, 2800 kCal op een dag, gezonde calorien.
40/40/20 koolhydraten/eiwitten/gezonde vetten
* Zokunen kijkt omlaag, oh gelukkig dat monster nietquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds in de joepie stemming ben dat het monster dood is.
SAM 4 ?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Zokunen het volgende:
pff SAM is pas op 2/3 van het importeren van de nummers, dat duurt echt takke lang :S
Bij mij crashed elke mediaplayer als ik alles tegelijk probeer in te ladenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Zokunen het volgende:
pff SAM is pas op 2/3 van het importeren van de nummers, dat duurt echt takke lang :S
dan zuigt jouw computerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bij mij crashed elke mediaplayer als ik alles tegelijk probeer in te laden
Bij mij ook wel, maar ik moet niet proberen om al mn muziek tegelijk in te laden. Ik denk dat er een cap zit op 65535 MP3's in winamp en vlc ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Q6600 met 6GiB geheugen en alles loopt soepel. Alleen edcast niet
Ga jij om 23.00 draaien?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Zokunen het volgende:
INDERDAAD.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee man, niemand die mij wil horen behalve jij
Het is gebruikt in en reclame!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ken dit nummer gelukkig niet.
Ze kan ook gewoon rondjes draaien op der stoelquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
nee man, dan gaat ze alleen maar gorillaz draaien!
Denk het ook, non stopquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
nee man, dan gaat ze alleen maar gorillaz draaien!
He! bammer!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat deuntje komt me wel bekend voor maar ik wil gewoon geen zoen van jou!
En dan ben ik misselijkquote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon rondjes draaien op der stoel
We PM'en welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef Zokunen het volgende:
Onder voorbehoud draai ik om 23:00 wel een uurtje, geen vast genre maar er moet nog wel eea gebeuren voor die tijd.
I'll be waitingquote:Op maandag 9 mei 2011 20:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Pas op he, anders komt deze fatso jouw kant op om je te kicken
hij is dood, dus ik zal wel moeten pinnenquote:
Ik ben heul niet dood..quote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is dood, dus ik zal wel moeten pinnen
Mijn pc heeft daar geen problemen mee, ik heb er meer dan 70K staan op mijn pc. Moet nog wat GB's overzetten van laptop en server.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bij mij ook wel, maar ik moet niet proberen om al mn muziek tegelijk in te laden. Ik denk dat er een cap zit op 65535 MP3's in winamp en vlc ofzo
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat deuntje komt me wel bekend voor maar ik wil gewoon geen zoen van jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zegt dat je op m gaat zitten en dat hij dan weg is. Dat kan maar 1 ding betekenen in mijn zieke geest.quote:
"t kan ook over mijn billen gaanquote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je op m gaat zitten en dat hij dan weg is. Dat kan maar 1 ding betekenen in mijn zieke geest.
Ik stiekem ook al een paar dagen nietquote:
Oooooh, mag bestquote:Op maandag 9 mei 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem ook al een paar dagen niet
Ik heb een aantal nummers op repeat staan.quote:
Inderdaad beter eerst weer wat rust vinden als je druk maken om onz etc.quote:
Wat maakt het uit, je bent in rouw.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een aantal nummers op repeat staan.
Stom eigenlijk, houdt mn jankgevoel alleen maar intact
Ja dit, en ik werk de roosters nu ook bij, dus dat scheelt al ietsquote:Op maandag 9 mei 2011 20:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Inderdaad beter eerst weer wat rust vinden als je druk maken om onz etc.
Dan is Eggs aan het liegen, en ben ik geen fatsoquote:Op maandag 9 mei 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat red je niet met dat kontje in je UI.
Dat ligt op zich niet in de planningquote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je bent in rouw.
Zolang je het maar niet weken lang doet.
Dies dan ook niet van haar.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat red je niet met dat kontje in je UI.
Mooi.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ligt op zich niet in de planning
Ze zegt ook dat ze geen fatso is, je moet der niet altijd gelovenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mocht zelf bepalen of dat zo was of niet zei ze laatst.
Mmmmz , 1.69 en 51 kilo, ja dan ben je zeker een fatsoquote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze zegt ook dat ze geen fatso is, je moet der niet altijd geloven
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mmmmz , 1.69 en 51 kilo, ja dan ben je zeker een fatso
Varken!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Graten pakhuisjequote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
picsquote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Varken? ik zou er nijlpaard van maken
Komt door het nummer van nu dat ie varken riep denk ik zo.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
klopt!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En wat ben ik dan wel nietquote:
Dat zou nog erger zijn als dat wel kon, ja..quote:Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je kan mn ribben nog net niet tellen, goed he?
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou nog erger zijn als dat wel kon, ja..
Volgens mij heb ik ietsiepietsie ondergewicht, volgens de BMI meterquote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]volgens mij klopt dat gewicht gewoon bij die lengte hoor.
Er zou 10 kilo bij moeten, op z'n minst..quote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]volgens mij klopt dat gewicht gewoon bij die lengte hoor.
WAAAAAT? no wayquote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zou 10 kilo bij moeten, op z'n minst..
Ik ben 1.87 en weeg 80 kilo. Is dat te veel of te weinig volgens die BMI?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ietsiepietsie ondergewicht, volgens de BMI meter
Juistquote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
Popje is keidik. En als ik dat als fatso zegt, zegt dat wel wat.
Jij kan je nog verstoppen achter een grasspriet.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
Popje is keidik. En als ik dat als fatso zegt, zegt dat wel wat.
Jij hebt een BMI van 22,8quote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben 1.87 en weeg 80 kilo. Is dat te veel of te weinig volgens die BMI?
Je zat de hele avond in mijn buik te prikken. "Jij kan wel goed eten he"quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij kan je nog verstoppen achter een grasspriet.
Oh en dat met een flinke horeca spoiler.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jij hebt een BMI van 22,8
dat is goed
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zat de hele avond in mijn buik te prikken. "Jij kan wel goed eten he"
Ach welnee, het gaat niet om gewichtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik naar het gewicht van Popje zou kijken zou ik vadsig moeten zijn.. 1.63 en 55 kilo..
10 kilo in je linker kleine teen, dat zou er raar uitzienquote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ach welnee, het gaat niet om gewicht
als je lichaam in verhouding is, prima toch?
Maar ik hoef er echt geen 10 kilo bij te hebben, dat zou er raar uitzien.
Dat zekerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
10 kilo in je linker kleine teen, dat zou er raar uitzien
JEVONDMEGEWOONEENDIKVARKEN!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]ik plaagde je alleen maar
EDIT NU HAP JE WEER
Mag ik ook eens in jouw buik prikken?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zat de hele avond in mijn buik te prikken. "Jij kan wel goed eten he"
Het was ook wel dudielijk dat die daar werkte, die heeft gewoon een abbo op de burgerking.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
JEVONDMEGEWOONEENDIKVARKEN!
Je vond me net zo erg als dat wijf achter de kassa bij de BK.
Goffer EggsTc is wel lekker complimenteus geweest zeg!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
JEVONDMEGEWOONEENDIKVARKEN!
Je vond me net zo erg als dat wijf achter de kassa bij de BK.
pics!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Neeee man, deze vindt ik al te groot
Ze overdrijft.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer EggsTc is wel lekker complimenteus geweest zeg!
Beterschap dan man!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef dragems het volgende:
hoi mensen. ik kom ff melden dat ik vanavond niet ga draaien. ik ben ziek en ga vroeg naar bed
Hihihihi. Prikken.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mag ik ook eens in jouw buik prikken?
lekker is dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef dragems het volgende:
hoi mensen. ik kom ff melden dat ik vanavond niet ga draaien. ik ben ziek en ga vroeg naar bed
Die snoept telkens uit de keuken.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het was ook wel dudielijk dat die daar werkte, die heeft gewoon een abbo op de burgerking.
Inderdaad... en ik maar als dekmantel gebruiken dat het te warm was dat ik daardoor zo slecht geslapen heb.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, tegen mij zei je dat je kei verliefd bent enzo.
22.00 tot 23.00quote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Zokunen het volgende:
Hoe laat zou drekkems?
Dan ga ik proberen op tijd te zijn.
In theorie moet dat lukken.quote:
Ze vind mij ook apart, niet dat dat zo gek is, ik heb nog nooit gehoord dat ik normaal ben. Dus staan we weer quitte.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij ook dus t zal wel ergens in t midden liggen.
Eins - Eins dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze vind mij ook apart, niet dat dat zo gek is, ik heb nog nooit gehoord dat ik normaal ben. Dus staan we weer quitte.
Als alles lukt doe ik dat dan wel.quote:
Okquote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als alles lukt doe ik dat dan wel.
Ga nu MSN installeren
beterschapquote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef dragems het volgende:
Ze zat me ook de hele tijd vuil aan te kijken enzo bij 1 of ander neger cafe waar haar bus kwam, dus t was der eigen schuld.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eins - Eins dus.
Kan je zus trouwens een dag zonder eten? Ben haar gister vergeten eten te brengen..
Je hebt echt een hekel aan me hequote:
Ik keek helemaal niet vuil, ik ben hartstikke lief.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze zat me ook de hele tijd vuil aan te kijken enzo bij 1 of ander neger cafe waar haar bus kwam, dus t was der eigen schuld.
beterschapquote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef dragems het volgende:
Vrouwen kijken toch standaard vuil? Tenminste tenzij ze wat van je willen. Dan zijn ze ineens poes lief.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze zat me ook de hele tijd vuil aan te kijken enzo bij 1 of ander neger cafe waar haar bus kwam, dus t was der eigen schuld.
Geloof ik directquote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik keek helemaal niet vuil, ik ben hartstikke lief.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik keek helemaal niet vuil, ik ben hartstikke lief.
Houd je mond, jongen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrouwen kijken toch standaard vuil? Tenminste tenzij ze wat van je willen. Dan zijn ze ineens poes lief.
Bagger eigenlijk!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe draait Rens? Is het de moeite van de radio aanzetten waard?
Ik vind van wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe draait Rens? Is het de moeite van de radio aanzetten waard?
quote:
Dat dusquote:
Nu al?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze negeert m'n liefde zelfs.
Nou ik ga maar slapen uit ellende.
Trusten.
Ja, alles op mij schuiven he,... en zelf rustig gaan zitten msnen als ik verhalen tegen je vertel.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik ben niets anders dan lief voor Eggs geweest.
Tof!quote:
Dat was belangrijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, alles op mij schuiven he,... en zelf rustig gaan zitten msnen als ik verhalen tegen je vertel.
Ik geloof je meteen. Ik zit all1 maar een beetje te kutten.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik ben niets anders dan lief voor Eggs geweest.
Enniejweej, gast luister ff, hou je bek ffquote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, alles op mij schuiven he,... en zelf rustig gaan zitten msnen als ik verhalen tegen je vertel.
Je bent man, ik vergeef jequote:
ook zo'n standaardantwoordquote:
Door mijn speakers ookquote:
Stijl?quote:
Mijn heldquote:
Oh, tof. Doe mij dan maar iets van ehm. Monster Magnet. Tijd niet gehoord.quote:
Waar blijft shy dan? Daar zette ik hem voor aan.quote:
Heb ik net niet.. ander?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, tof. Doe mij dan maar iets van ehm. Monster Magnet. Tijd niet gehoord.
straks!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar blijft shy dan? Daar zette ik hem voor aan.
Mushroomhead?quote:
Ik wil nuquote:
Heb ik alle recht toe aangezien hij me het hele weekend heeft genegeerd.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ook niet :0
Ik heb wel wat van papa r maar niet dat nummer!
Serieus? wat een hufterquote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik alle recht toe aangezien hij me het hele weekend heeft genegeerd.
Mjah snap het wel, hij had ook klotetijd vlak voor het weekend.quote:
JA! komt er anus!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welke wel?
Between Angels And Insects?
Weet je hoe makkelijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah snap het wel, hij had ook klotetijd vlak voor het weekend.
Maar toch. Mij negerenWie doet dat nou? Wie kan dat nou?
Ik nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan best wat zeggen ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tuurlijk!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft de kaklaars ook iets van Pink Floyd?
Mag het roger zijn?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft de kaklaars ook iets van Pink Floyd?
Ja hoorquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
maar dan draai ik wel iets minder bekends!
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Zokunen het volgende:
Meer en meer tieten in het topic, me likes.
Geen geld voor hotel hierquote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er met mij een paar dagen hotel pakken, jij betaalt
Sorry... Ik ben arm!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie is hotel? En waarom zouden we hem/har pakken?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
hihi ik moest lachenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wie is hotel? En waarom zouden we hem/har pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |