en je krijgt 't niet op?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand een patatje?
Ben net bij de Mac vandaan
Patat van de Mac is niet lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand een patatje?
QFT.quote:
klopt, je kunt beter naar de gewone snackbar gaan. veel beterquote:
maar wel jammer als je het dan niet op krijgtquote:
Je krijgt dus geld om patat te nemen erbij, zo erg moeten ze er vanaf.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
QFT.
Ik neem altijd alleen een menu met een extra burger omdat een menu+burger goedkoper is dan 2 burgers en drinken. De patat gooi ik weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
ohh en je bent al zo dik....quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand een patatje?
quote:
Te makkelijk, ik zwijgquote:Op maandag 9 mei 2011 19:13 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
In DH is het heel normaal om elkaar zwart te maken!
Dat dus, ik moet weer rebooten, maar wacht even tot deze klaar isquote:
HAAL MIJN FOTO WEG!!quote:
Dat normaal is in moslimcultoer. Ik nu woon in ghetto ik moet aanpas doenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Waarom heb jij een kleed aan de muur hangen?
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat normaal is in moslimcultoer. Ik nu woon in ghetto ik moet aanpas doen
Zou wel willen, maar ga dat niet halen. Om 19.30 uur heb ik een vergadering.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Popje-popje het volgende:
Zeggeee.... wil er niemand meer draaien van 20.00 tot 22.00?
Jammerquote:Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ga dat niet halen. Om 19.30 uur heb ik een vergadering.
Als ik mijn pc op tijd in orde heb wil ik vanavond nog wel even, maar ik betwijfel dat ik dat ga halen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Popje-popje het volgende:
Ik wel hoor...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Popje-popje het volgende:
Na 23.00 kan ook nogquote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik mijn pc op tijd in orde heb wil ik vanavond nog wel even, maar ik betwijfel dat ik dat ga halen.
Wil jij van 20.00 tot 22.00?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik wel hoor...
Ik hoop alleen dat mijn computer weer een beetje normaal kan doen zonder bufffffffffffucker!
Van Jazz tot Trash incl bufferquote:
Not even closequote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weer een beetje er bovenop aan 't komen Hups?
Het is ook slecht om dan ineens heel veel te eten.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok eten is raar als je dat al 2 dagen niet hebt gedaan
uhuh. ik merk hetquote:Op maandag 9 mei 2011 19:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is ook slecht om dan ineens heel veel te eten.
Je metabolisme staat stil. En omdat je lichaam een tijd geen eten heeft gehad verbruikt het reserves. Zodra je dan ineens veel eet gaat je lichaam het gelijk omzetten in vet ipv dat het het gebruikt. Je kan beter 1 broodje per 4 uur eten zodat je metabolisme weer op gang komt.quote:
of je bent heel slim of je kijkt op wikipediaquote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je metabolisme staat stil. En omdat je lichaam een tijd geen eten heeft gehad verbruikt het reserves. Zodra je dan ineens veel eet gaat je lichaam het gelijk omzetten in vet ipv dat het het gebruikt. Je kan beter 1 broodje per 4 uur eten zodat je metabolisme weer op gang komt.
Hoezo slim, heb me gewoon verdiept in voeding, voor sporten.. maar ook andere doeleinden waarbij je lang niet eet.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef 129383 het volgende:
[..]
of je bent heel slim of je kijkt op wikipedia
ook leukquote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoezo slim, heb me gewoon verdiept in voeding, voor sporten.. maar ook andere doeleinden waarbij je lang niet eet.
Mjah ik had vrijdagmiddag iets gegeten, toen kreeg ik het slechte nieuws. Zaterdag wel iets gegeten maar dat smaakte me niet. Gisteren gewoon niks. Kreeg toch geen hap door mn keel en nu net een bord avondeten.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je metabolisme staat stil. En omdat je lichaam een tijd geen eten heeft gehad verbruikt het reserves. Zodra je dan ineens veel eet gaat je lichaam het gelijk omzetten in vet ipv dat het het gebruikt. Je kan beter 1 broodje per 4 uur eten zodat je metabolisme weer op gang komt.
Lichaam bereid zich gelijk weer voor om lang zonder eten te zitten.
inderdaad volledig mee eens!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat het handig is om te weten, dat zie je nu.
Daarom werkt lang niet eten ook niet om af te vallen, want zodra je gaat eten word het gelijk omgezet in vet omdat je lichaam gelijk weer reserves wil bouwen. Je kan beter een dieet hebben van 4 witte broodjes kaas per dag dan dat je niets eet per dag. Dan val je ook beter af.quote:
whoa ! overdosis aan informatiequote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom werkt lang niet eten ook niet om af te vallen, want zodra je gaat eten word het gelijk omgezet in vet omdat je lichaam gelijk weer reserves wil bouwen. Je kan beter een dieet hebben van 4 witte broodjes kaas per dag dan dat je niets eet per dag. Dan val je ook beter af.
Daarnaast gebruikte ik het voor sporten, 2800 kCal op een dag, gezonde calorien.
40/40/20 koolhydraten/eiwitten/gezonde vetten
* Zokunen kijkt omlaag, oh gelukkig dat monster nietquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds in de joepie stemming ben dat het monster dood is.
SAM 4 ?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Zokunen het volgende:
pff SAM is pas op 2/3 van het importeren van de nummers, dat duurt echt takke lang :S
Bij mij crashed elke mediaplayer als ik alles tegelijk probeer in te ladenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Zokunen het volgende:
pff SAM is pas op 2/3 van het importeren van de nummers, dat duurt echt takke lang :S
dan zuigt jouw computerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bij mij crashed elke mediaplayer als ik alles tegelijk probeer in te laden
Bij mij ook wel, maar ik moet niet proberen om al mn muziek tegelijk in te laden. Ik denk dat er een cap zit op 65535 MP3's in winamp en vlc ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Q6600 met 6GiB geheugen en alles loopt soepel. Alleen edcast niet
Ga jij om 23.00 draaien?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Zokunen het volgende:
INDERDAAD.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee man, niemand die mij wil horen behalve jij
Het is gebruikt in en reclame!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ken dit nummer gelukkig niet.
Ze kan ook gewoon rondjes draaien op der stoelquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
nee man, dan gaat ze alleen maar gorillaz draaien!
Denk het ook, non stopquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
nee man, dan gaat ze alleen maar gorillaz draaien!
He! bammer!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat deuntje komt me wel bekend voor maar ik wil gewoon geen zoen van jou!
En dan ben ik misselijkquote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon rondjes draaien op der stoel
We PM'en welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef Zokunen het volgende:
Onder voorbehoud draai ik om 23:00 wel een uurtje, geen vast genre maar er moet nog wel eea gebeuren voor die tijd.
I'll be waitingquote:Op maandag 9 mei 2011 20:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Pas op he, anders komt deze fatso jouw kant op om je te kicken
hij is dood, dus ik zal wel moeten pinnenquote:
Ik ben heul niet dood..quote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is dood, dus ik zal wel moeten pinnen
Mijn pc heeft daar geen problemen mee, ik heb er meer dan 70K staan op mijn pc. Moet nog wat GB's overzetten van laptop en server.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bij mij ook wel, maar ik moet niet proberen om al mn muziek tegelijk in te laden. Ik denk dat er een cap zit op 65535 MP3's in winamp en vlc ofzo
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat deuntje komt me wel bekend voor maar ik wil gewoon geen zoen van jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zegt dat je op m gaat zitten en dat hij dan weg is. Dat kan maar 1 ding betekenen in mijn zieke geest.quote:
"t kan ook over mijn billen gaanquote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je op m gaat zitten en dat hij dan weg is. Dat kan maar 1 ding betekenen in mijn zieke geest.
Ik stiekem ook al een paar dagen nietquote:
Oooooh, mag bestquote:Op maandag 9 mei 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem ook al een paar dagen niet
Ik heb een aantal nummers op repeat staan.quote:
Inderdaad beter eerst weer wat rust vinden als je druk maken om onz etc.quote:
Wat maakt het uit, je bent in rouw.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een aantal nummers op repeat staan.
Stom eigenlijk, houdt mn jankgevoel alleen maar intact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |