en als ze zelf geen contact meer opneemt? wanneer moet ik er dan zelf weer achteraan? (ik weet vrij zeker dat ze me wel leuk vindt, alleen ik heb haar maar 1 avond gezien en gesproken(verjaardag van een vriendin)quote:Op maandag 9 mei 2011 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
+ advies graag, zie reactie ''tape'' (''wacht af'')
Ze heeft het deze week druk, dus dan volgende week?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
en als ze zelf geen contact meer opneemt? wanneer moet ik er dan zelf weer achteraan? (ik weet vrij zeker dat ze me wel leuk vindt, alleen ik heb haar maar 1 avond gezien en gesproken(verjaardag van een vriendin)
ik vind dit wel een goed plan, thxquote:Op maandag 9 mei 2011 18:12 schreef -tape- het volgende:
Ze is deze week erg druk, dus probeer het vanaf vrijdag weer? Je kan haar vrijdag een sms/facebook sturen, of je belt haar zaterdagmiddag op om te kijken of ze 's avonds wat gaat doen?
ik denk dat je gelijk hebt, maar wou toch graag even weten wat jullie ervan vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:14 schreef Karina het volgende:
Niet overal iets achter zoeken. Ik sluit me aan bij de rest: ze is echt druk deze week (Examens?), dus volgende week niet, bel haar van de week even.
A het was een telefoon gesprek, ik had kunnen zeggen ''laat me weten wanneer je tijd hebt'' maar daar dacht ik op dat moment niet aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:23 schreef Herushingu het volgende:
Ik zou terug smsen 'laat me maar weten wanneer je tijd hebt, dan spreken we af'
Laat het aan haar over: zij is druk, zij moet maar een gaatje vinden. Doet ze dat niet, dan vind ze je gewoon niet zo leuk als jij haar.
fijne post hoor...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Transport_Ink het volgende:
Op basis van 1 ontmoeting waar verder niets gebeurd is zou ik niet te snel denken dat ze je echt leuk vindt.
Er bestaat zoiets als een momentje en er bestaat zoiets als vergankelijkheid. Daarnaast zijn de meeste jonge vrouwen niet bepaald wanhopig ofzo.
Jij zegt dat je haast wel zeker weet dat ze je leuk vindt.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
fijne post hoor...
''echt leuk'' na 1 ontmoeting? wie denkt/zegt dat? alleen jij gok ik zo.
''leuk genoeg om vaker te zien'' weet ik zeker.
Bedoel alleen dat voor een hoop vrouwen er ruime keus is.quote:en waarom zou ze wanhopig moeten zijn.. lol thx voor je post
ik interpreteer ''echt leuk''quote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Jij zegt dat je haast wel zeker weet dat ze je leuk vindt.
[..]
Bedoel alleen dat voor een hoop vrouwen er ruime keus is.
Ik bedoel "echt" ook niet als overtreffende trap, maar simpelweg als "is het wel echt zo".quote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik interpreteer ''echt leuk''
anders dan ''vrij zeker weten dat de oppositie mij leuk vindt in de context van ''de moeite waard om nogmaals te ontmoeten.''
mijn woorden zijn ook betrekkelijk tot de context, dus ik leg het nog eens nader uit. ik kan ook random dingen uit de context halen, en zo het hele verhaal verdraaien.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:36 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ik bedoel "echt" ook niet als overtreffende trap, maar simpelweg als "is het wel echt zo".
Verder citeer ik jouw eigen woorden in mijn post... Jij citeert je eigen niet uitgesproken gedachten.
Ik geef toe dat ik er ook geen hol van begrijp wat je nou allemaal zegtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
mijn woorden zijn ook betrekkelijk tot de context, dus ik leg het nog eens nader uit. ik kan ook random dingen uit de context halen, en zo het hele verhaal verdraaien.
maar ik geef toe dat ik wellicht niet erg duidelijk schrijf ofzo
mijn verhaal is geschreven in de context van:quote:Op maandag 9 mei 2011 19:46 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik er ook geen hol van begrijp wat je nou allemaal zegt
Maakt ook niet uit.
ze kwam tamelijk enthousiast over*quote:Op maandag 9 mei 2011 19:46 schreef Catch_me het volgende:
Als ze je echt leuk vond had ze wel zonder maar en gezeur ja gezegd of tijd gemaakt. Dit is gewoon een "vriendelijke" manier om je af te wijzen helaas.
Goh, wanneer kun je wel?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:40 schreef starla het volgende:
Was dat het hele gesprek? In een normaal dialoog tussen 2 mensen die elkaar mogen was toch een ontmoeting tot stand gekomen. Voorbeelden:
Iets gezelligs doen?
Leuk! Alleen erg druk, wacht volgende week kan ik wel.
Iets gezelligs doen?
Leuk! Alleen erg druk.
Goh, wanneer kun je wel?
Iets gezelligs doen?
Leuk! Alleen erg druk.
Ah joh, alleen iets drinken ofzo...
ik geef toe dat je gelijk hebt, en dat ik daar beter op had moeten inspelen (achja je kan van je fouten leren) maar dat betekent nog niet dat ik geen kansen meer heb, gewoon nogmaals contacten zoals de meesten als advies geven, MITS zij niet eerder contact opneemt... (en ze heeft gezegt dat ze het ''deze week'' druk heeft, dus het contact moment lijkt me duidelijk.)quote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef starla het volgende:
Nee. Bellen nog wel is de Nederlandse vertaling van: dont call us, we call you.
Tevens heb je geen concreet antwoord waardoor je nagelbijtend voor de telefoon zit te wachten op een telefoontje. Hoe lang wacht je? 3 dagen? 7 dagen? 2 weken? Met andere woorden; je hebt jezelf underdog gemaakt terwijl de man altijd de upperdog moet zijn.
"We bellen nog wel" Is zo onduidelijk als de pest, wie belt wie? Geen idee. Wanneer gaat wie bellen? Geen idee. Ofwel een vrouwen manier om je af te wijzenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goh, wanneer kun je wel?
is toch wel enigzins vergelijkbaar met: ''we bellen nog wel?''
edit: dit wekt wel de indruk dat ik ''we bellen nog wel'' gezegt hebt, terwijl zij zei:
''maar ik heb het wel erg druk deze week, dus we bellen nog wel.
reactie 1 spreekt dit in een dergelijke grote mate tegen dat het geen afwijzing is... meer een soort van angst ofzo... toch vind ik het idd niet leuk dat het een beetje onduidelijk is maargoedquote:Op maandag 9 mei 2011 23:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
"We bellen nog wel" Is zo onduidelijk als de pest, wie belt wie? Geen idee. Wanneer gaat wie bellen? Geen idee. Ofwel een vrouwen manier om je af te wijzenHet contact een beetje in het midden laten. Druk zijn is vaak de smoes van vrouwen om niet te hoeven zeggen "Nou, eigenlijk heb ik daar geen zin in" Want dan denken ze de man te kwetsen en dat vinden vrouwen zielig.
Dus geven ze te subtiele hints! Leuk hè?
Als je wil dat er wat gaat gebeuren, zal jij nog eens moeten bellen. Zij doet dat niet. Ook gewoon omdat een vrouw veroverd wil worden, speciaal wil voelen en dan ga je niet zelf als vrouw achter iemand aanlopen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Gary_Oak het volgende:
Die paranoïde analyses van sms'jes als je verliefd bent altijd.Gewoon chill, bro.
En al gebeld?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
reactie 1 spreekt dit in een dergelijke grote mate tegen dat het geen afwijzing is... meer een soort van angst ofzo... toch vind ik het idd niet leuk dat het een beetje onduidelijk is maargoedik bel der nog wel een keer als ik niks hoor. (ze heeft me net toegevoegd op facebook, dus ontwijken doet ze sowieso niet
)
ze heeft me ge'smst,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |