Haahahah ik ook niet en toch scoor ik op de Atlas vragen even goed als de kinderen die wel een atlas thuis hebbenquote:Dit weet ik niet zeker, want ik heb geen atlas thuis.
Same here.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:55 schreef Schermetje het volgende:
[..]
Haahahah ik ook niet en toch scoor ik op de Atlas vragen even goed als de kinderen die wel een atlas thuis hebben
Al die shit over rivieren en stadsvernieuwing/herstructurering/gentrificatie heeftie ook té vaak herhaald. Denk dat dat wel belangrijk is danquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:08 schreef MetBas het volgende:
Hebben docenten bij jullie nog gehint naar wat je echt goed moet kennen? Dan ga ik dat nog even doorkijken.
I FEEL YOUR PAAAAIIINNquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ja kijk. Dat dacht ik dus ook.
Als ik maar weet wat globaliseren is. Bij wijze van.
Maar na het maken van het examen 2010 tijdvak 1 is de stress er dik ingeschoten. Er kwamen vragen daarin voor zoals: "Beschrijf het spreidingspatroon van de bevolking in Japan.
Wat is de fysischgeografische oorzaak van dit spreidingspatroon?" en dan sta ik al met tranen in mijn ogen. Nog zo een: "Geef twee redenen waarom de komst van hoge inkomensgroepen niet altijd leidt tot een grotere sociale cohesie in de wijk." Dan sta ik al HELP! Van dat "Geef een fysisch sociale klimatische oorzaakgevolg verbandrelatie" sta ik al bijna te huilen. Waarom moeten die vragen zo gesteld?
als je slaagt tenminstequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
I FEEL YOUR PAAAAIIINN![]()
![]()
Maar zie het zo; Morgen om 11:30 ben je klaar met AK en zal je het nooit meer (als vak) hebben in je leven
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
I FEEL YOUR PAAAAIIINN![]()
![]()
Maar zie het zo; Morgen om 11:30 ben je klaar met AK en zal je het nooit meer (als vak) hebben in je leven
Ik zou zeggen:quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:20 schreef MetBas het volgende:
Wat is nou precies de essentie van dat waterhoofdstuk?
* Dacht dat hij het wel kende*quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
- je moet weten hoe er een verhoogde piekafvoer komt in een rivier
- wat je ertegen kan doen
- stroomruggen, oeverwallen herkennen in een foto..
- weten wat binnendijks en buitendijks is..
Ja en het hoort juist omgekeerd te zijn.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1649254
Trouwens net die van vorig jaar gedaan, 2010-1. 8.0Wat zijn die examens ongelofelijk oppervlakkig zeg, je hebt helemaal geen gedetailleerde kennis nodig van de stof. Kwestie van logisch nadenken.
Post je nou vanaf school of hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:23 schreef NextTVH het volgende:
Nou volgens mij was dit CE echt alleen maar inzicht, ging wel goed!
Zat op mijn telefoon in het lokaal, was vrij snel klaar dus had niks anders te doen:Pquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:16 schreef -tape- het volgende:
Niks voor niks geleerdGing wel -voldoende-goed.
[..]
Post je nou vanaf school of hoe doe je dat?
Mag na een uur en kwartier weg, was na uur klaar:Pquote:
Haha, maar je hebt er zelf voor gekozen he :pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |