Bij mij ging dat dus juist niet goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:23 schreef NextTVH het volgende:
Nou volgens mij was dit CE echt alleen maar inzicht, ging wel goed!
Hoe de fuck kom jij aan je mobiel in het lokaal dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:28 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Zat op mijn telefoon in het lokaal, was vrij snel klaar dus had niks anders te doen:P
Telefoon op stil gezet en gewoon in mijn broekzak gehoudenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom jij aan je mobiel in het lokaal dan?
Ik zit nu ff tussen de examens door in de mediatheek op de computer. Stiekem hopen dat hij al online stond.
Bij Nederlands enzo stond hij wel gelijk al een half uur later online, waarom is dat gister en vandaag niet zo? Maar pas om 14:00?
Iedereen vond het relatief makkelijk, sorry dat ik het zeg, maar verwacht de n-term tussen 0,7 en 0,8 ofzo...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef lolhaha het volgende:
heb 28 punten streng beoordeelt, als de n norm dan minimaal 1 is dan heb ik een 4.9 precies wat ik nodig heb
Wordt je examen niet door 2 mensen nagekeken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Iedereen vond het relatief makkelijk, sorry dat ik het zeg, maar verwacht de n-term tussen 0,7 en 0,8 ofzo...
hopen dat je docent minder streng nakijkt....
Zeer zeker!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wordt je examen niet door 2 mensen nagekeken?
Misschien wel door mijquote:
Mag je wel zeggen of bij vraag 7 dit als antwoord word goegeteld:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Misschien wel door mij
Ik ga overigens niet zeggen voor welke school ik de 2e correctie doe
Die vraag over de droge moesson zat er in!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef Markachuuu het volgende:
Ik haat Aardrijkskunde, had echt maar net genoeg tijd. (:
Maar ging opzich wel, volgens het antwoordmodel heb ik tussen de 6 en 8. (weet niet precies al mn antwoorden meer + afhankelijk van da normgeval)
Baal wel dat er helemaal nikkkkksch nada niente over wind enzo werd gevraagd. Beetje flauw weer.![]()
das mega goed met je " wel redelijk ".....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef MetBas het volgende:
Ergens tussen de 36 en de 43 punten, wel redelijk.
Mega goed? Dat is -naar mijn weten- ergens tussen de 5.7 en 6.7 of zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
das mega goed met je " wel redelijk ".....
Laat de term dan alsjeblieft 0,9 zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Iedereen vond het relatief makkelijk, sorry dat ik het zeg, maar verwacht de n-term tussen 0,7 en 0,8 ofzo...
hopen dat je docent minder streng nakijkt....
serieus? ow ik dacht juist dat dat iets tussen 6,0 en 7,0 was.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:51 schreef MetBas het volgende:
[..]
Mega goed? Dat is -naar mijn weten- ergens tussen de 5.7 en 6.7 of zo.
Welke plaats?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Misschien wel door mij
Ik ga overigens niet zeggen voor welke school ik de 2e correctie doe
Ak is echt geen hoerenvak. Een van de leukste vakken die er bestaan. De centrale examens waren alleen echt hoerderig. ECHT hoerderig. En de gemiddelde scores liggen hier lekker laag dus ik hoop dat de Nterm lekker omhoog geschopt word.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:20 schreef Markachuuu het volgende:
Mag je ook een klacht indienen gewoon omdat AK echt een hoerenvak is?(sorry voor de ak leraar die hier ook spamt)
Er wordt heel veel van je verwacht qua inzicht en redenering en verbanden leggen enzo. Té veel eigenlijk. Ik heb liever dat ze dat frequent afwisselen met letterlijke kennis vragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:19 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Ik ga zo een klacht indienen over die moeilijkheidsgraad van de vragen. Niet normaal serieus. Heb oefenexamens gemaakt, maar ben nog nooit zulke moeilijke vragen tegenkomen
In BuiteNLand staat er een beschrijving over, maar echt maar heel kort in een soort 'bron' ofzo. Niet iets waarvan je denkt "nou zeg, dat is nou belangrijk om te leren voor je examens!"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:57 schreef Hansie18 het volgende:
Zoo die kalksteen vraag daar heb ik dit jaar helemaal niks over gehad!
ik snapte daar echt niks van. klote kalksteenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
In BuiteNLand staat er een beschrijving over, maar echt maar heel kort in een soort 'bron' ofzo. Niet iets waarvan je denkt "nou zeg, dat is nou belangrijk om te leren voor je examens!"
Er werd wel verteld over kalksteen dat oplost in water. Ik ben daar dus voornamelijk over gaan praten. Die hele samariakloof heeft me 1 punt opgeleverdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
In BuiteNLand staat er een beschrijving over, maar echt maar heel kort in een soort 'bron' ofzo. Niet iets waarvan je denkt "nou zeg, dat is nou belangrijk om te leren voor je examens!"
jongen je kent de normering niet eensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:08 schreef ErikHoevenaars het volgende:
26 punten, moest een 3,8 halen? Ik heb het niet gehaald KUT!!!!
gered zou ik niet zeggen, maar ik overweeg hem bonbons te sturen hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:34 schreef Examen2011 het volgende:
http://www.davidpijpaert.(...)EF%BB%BF/#comment-52
Deze man heeft mij gered
Laten we dan daarvan het gemiddelde nemen en er 0,9 maken. Dan sta ik voldoende voor AKquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het CE relatief makkelijk vond, maar er zaten een aantal 'tricky' vragen bij..
Die met die hoge en lage sponzen..
Ik had daar echt nog nooit van gehoord
Ik denk dat de N-term tussen de 0,8 en 1,0 zit..
Oh daar had ik wel vrij veel goed vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:50 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Er werd wel verteld over kalksteen dat oplost in water. Ik ben daar dus voornamelijk over gaan praten. Die hele samariakloof heeft me 1 punt opgeleverd
Hopelijk heb je gelijk!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het CE relatief makkelijk vond, maar er zaten een aantal 'tricky' vragen bij..
Die met die hoge en lage sponzen..
Ik had daar echt nog nooit van gehoord
Ik denk dat de N-term tussen de 0,8 en 1,0 zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |