YES!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:14 schreef ErikHoevenaars het volgende:
afgelopen 5 jaar is de normering hoger dan 1 geweest.
zoals waar dan bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef Masterboy het volgende:
Ik heb rond de 34 punten maar heb nog steeds veel bedenkingen bij het antwoordmodel.
Ik heb bij die vraag waarom die andere rivieren geen dijken hadden die sponzen genoemd, want die stromen allemaal langs van die sponzen. Alleen in het antwoordmodel staat alleen de flipper.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het CE relatief makkelijk vond, maar er zaten een aantal 'tricky' vragen bij..
Die met die hoge en lage sponzen..
Ik had daar echt nog nooit van gehoord
Ik denk dat de N-term tussen de 0,8 en 1,0 zit..
Die vraag dus...Ik had als antwoord bij minder verbouwen = Citrusvruchten en meer verbouwen = Bananenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:25 schreef docent-ak het volgende:
Ik heb het examen nu voor de helft doorgelopen en er is 1 ding dat ik verwarrend vond. In vraag 18 staat het volgende:
Welk gewas uit bron 3 zou vanuit dat streven als eerste in aanmerking komen
- om minder te verbouwen dan in 2001?
- om meer te verbouwen dan in 2001?
In mijn antwoord ben ik er van uit gegaan dat 'veevoer' en 'tuinbouw' als zodanig geen gewas is, dus heb ik die buiten beschouwing gelaten. Dan kom je uit op bananen (5/3).
Het correctiemodel zit dan ook fout met het antwoord 'veevoer'. Dan hadden ze de vraag anders moeten stellen, bv. Welke vorm van agrarische bedrijvigheid uit bron 3 zou....
Ben benieuwd of dit nog tot discussie gaat leiden in den lande.
Nee, dit is namelijk geen antwoord op de vraag. 'Beredeneer waarom de financiėle bijdrage van arbeidsmigranten ook gunstig is voor de informele sector'. Wat heeft het voor positief effect op de informele sector. Jij geeft in je antwoord aan dat er alleen een verschuiving van arbeid plaatsvindt vanuit de informele naar de formele sector. Dit is misschien voordelig voor de mensen zelf, maar niet voor de informele sector, want daar verandert immers niks aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:46 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Overigens, bij vraag 3 had ik: De financiele bijdrage van de arbeidsmigranten heeft tot gevolg voor ontwikkeling van de werkgelegenheid. Bedrijven kunnen opgezet worden. De mensen van de informele sector kunnen dan gaan werken in de formele sector.
Valt hier over te twisten?
Ik had precies hetzelfde, bleek dus ook fout te zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:54 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Die vraag dus...Ik had als antwoord bij minder verbouwen = Citrusvruchten en meer verbouwen = Bananen
Het ging dus om duurzaam watergebruik.
Ik had dat ook ja. Snapte echt de ballen van die vraag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:54 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Die vraag dus...Ik had als antwoord bij minder verbouwen = Citrusvruchten en meer verbouwen = Bananen
Het ging dus om duurzaam watergebruik.
Ging dat over die ene samariakloof? Welk endogeen proces daar plaatsvond?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:02 schreef extorminator126 het volgende:
FF over vraag 11, over endogenen processen.
Ik zie op het correctievoorschrift, het antwoord opheffing staan. Hebben jullie dit ooit eerder gehad?
Woow, dit is best chill om te lezen! Dingen die ik als antwoord had gegeven maar geen punten voor had toegekend omdat het niet in het correctievoorschrift stond, worden hier wel goedgerekend! Hopelijk wordt het hoger dan een 4,2 (liefst een 5,1 want daarmee sta ik voldoendequote:Op zondag 22 mei 2011 12:48 schreef docent-ak het volgende:
Ik kreeg deze mail van het KNAG:
De resultaten van de landelijke examenbespreking havo staan online!
De resultaten van de havobespreking kunt u hier downloaden.
http://knag.nl/fileadmin/(...)kingen/havo_2011.pdf
Wij willen u er graag nogmaals op wijzen dat het een advies betreft en dat de verantwoordelijkheid voor de correctie bij de corrector en examinator berust.
Zo te zien zijn ze er dus nog niet over uit wat te doen met de 'gewassen' van opgave 18.
Ja, ik ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |