Gay. Zeker met dit weer.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:16 schreef hallowij2004 het volgende:
Vorige topic gesloten, probeer het nog eens, ben nieuw op de site, wat vinden vrouwen van een man met een leren broek, mijn vriendin vind het mooi staan heb er een paar maar nog niet het lef gehad aan te doen buitenshuis
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef hallowij2004 het volgende:
voor sm dus echt niet, doe ik ook niet aan, south park ken ik niet, bij vrouwen staat het zeker, maar dat wordt niet gevraagd hier
Zijn punt was dan ook dat als je het niet voor SM doet en je geen vrouw bent je het dus beter niet kunt doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef hallowij2004 het volgende:
voor sm dus echt niet, doe ik ook niet aan, south park ken ik niet, bij vrouwen staat het zeker, maar dat wordt niet gevraagd hier
Inderdaad, jij snapt het bedanktquote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zijn punt was dan ook dat als je het niet voor SM doet en je geen vrouw bent je het dus beter niet kunt doen.
Dan moet je dat ook duidelijk vragen he, slimmerd.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef hallowij2004 het volgende:
Pixie, dat bedoel ik zo een antwoord, dank je wel daar kan je iets mee. Hoe je het moet dragen en inderdaad niet asl sm of gay
We proberen je alleen te helpen, had anders gezegd 'VERBODEN OM TE POSTEN VOOR MANNEN of REACTIES VAN MANNEN WORDEN GENEGEERD'.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef hallowij2004 het volgende:
of goed lezen, wordt gevraagd aan vrouwen wat die ervan vinden en zie veel mannen reageren
Het vorige topic is gesloten omdat de OP niet goed was.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef hallowij2004 het volgende:
of goed lezen, wordt gevraagd aan vrouwen wat die ervan vinden en zie veel mannen reageren
Als jij het niet erg vindt om uitgelachen te worden dan moet je gewoon die broek aantrekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef hallowij2004 het volgende:
Is toch helemaal niet erg als je in de lach schoot, beter lachen dan huilen
Jawel, het is net zo erg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, het is lang niet zo fout als kerels met witte sokken, of kerels met slippers/sandalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |