De echte toppers zullen dat probleem misschien hebben maar als je 10 jaar hebt afgelost, nog wat gespaard en een hoger inkomen hebt kun je echt wel omhoog kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Bijlenen kun je wel doorstrepen. Het wordt sparen gedurende de tijd dat je nog in je "oude" huis zit.
Je krijgt geen hypotheek als je 50K restschuld hebt..die kan je niet meenemen in je nieuwe hypotheek omdat de bank je nieuwe huis als onderpand neemt voor je hypotheek, ( en niet voor je hypotheek + 50K extra schuld.)
Uiteraard worden en complotten gesmeed tegen de onwetende burger... dat is altijd al zo geweest. Maar ik ben geen aluhoedje hoor, zo'n aluhoedje werkt niet, wat wel werkt is je verstand gebruikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef Scorpie het volgende:
"OPEN JE OGEN!!" "DE MAINSTREAM MEDIA LIEGT!!" goh, waar kom ik die dingen vaker tegen? O ja, complottheorie gelovers, ook wel aluhoedjes. Ben jij een aluhoedje xeno?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:51 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jij bent al snel tevreden. Er zijn ook mensen die uiteindelijk lekker willen wonen ipv in een blokhut.
lol, wat een zwaktebodquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:51 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jij bent al snel tevreden. Er zijn ook mensen die uiteindelijk lekker willen wonen ipv in een blokhut.
Wellus.... mijn buurvrouw kocht laatst nog een nieuw Kia Picantoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:52 schreef Scorpie het volgende:
Hoax, jij kent geen autobezitters, en zeker geen nieuwe autobezitters
Ouch, ze parkeert toch niet bij jou voor de deur?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wellus.... mijn buurvrouw kocht laatst nog een nieuw Kia Picanto
Een starlet, een picanto... iets met huurbuurten en verpauperingquote:
Als ik niet te ver moet rijden, neem ik het in overweging. Welke plaats moet wezen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef Whuzz het volgende:
lol, wat een zwaktebod
Kom eens langs voor een biertje zou ik zeggen. Zullen we zien hoe snel ik tevreden ben
Wel even een maandje wachten nog, het is momenteel stofhappen in de woonkamer
Van teveel ontevreden zijn krijg je een maagzweer, dan maar liever tevreden zijn en geen hogere doelen meer stellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Tevreden zijn is hetzelfde als opgeven, als je op je 30ste al weet wat je tot aan je pensioen wilt gaan doen is volgens mij de lol er wel af
We delen 1 parkeerplaats met de Starlet en de Picantoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:00 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ouch, ze parkeert toch niet bij jou voor de deur?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
We delen 1 parkeerplaats met de Starlet en de Picanto
Het is niet een gevoel van ontevredenheid... eerder een gevoel van opwinding over wat er allemaal nog te beleven valt. Juist het gevoel van tevredenheid zou mij een maagzweer opleverenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van teveel ontevreden zijn krijg je een maagzweer, dan maar liever tevreden zijn en geen hogere doelen meer stellen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wellus.... mijn buurvrouw kocht laatst nog een nieuw Kia Picanto
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=EV2SNTFVquote:Bovendien kostte een wagen vorig jaar in bijna alle Europese lidstaten wat minder. In de eurozone bedroeg de daling 2,1 procent. In ons land was die daling niet zo groot. Een wagen kostte 0,5 procent minder. Slovenië tekende de grootste daling van 13,4 procent op
Is gezelligquote:
Omgeving Eindhoven, in het prachtige Noord-Brabant. Werkgelegenheid naast de deur, toch omgeven door natuur. Twee keer vallen en je ligt in België voor het goede bier en de patat. Zelfs Xeno zou zich hier thuisvoelen omdat hij dat leedvermaak kan hebben over de Limburgers die ook al niet zo ver weg zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als ik niet te ver moet rijden, neem ik het in overweging. Welke plaats moet wezen?
Dan moet jij jezelf eens afvragen hoe het komt dat als ik bij mijn private banker binnenstap met de vraag om 1 mio te mogen lenen ik een mooi aanbod krijg en als jij bij het loket vraagt om 1 mio de lokettist van haar stoel valt van het lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:48 schreef xenobinol het volgende:
Werkelijk.... kennelijk heb jij geen enkel besef van hoe de wereld echt werkt
De prijzen zijn per 1-1 voor de meeste modellen een beetje gedaald vanwege een fiscale maatregel (BPM afbouw), maar verder niet. En ruim 40% korting op een tweedehandsje is alleen mogelijk als er veel en veel te veel voor werd gevraagd in de eerste plaats, maar meest waarschijnlijk is het kletskoek van jouw kant.quote:Haha... de prijzen van nieuwe auto's zijn anders fors gedaald en die van de duurdere occasions ook. Ik ken mensen die meer dan 40% korting kregen op de aanschaf van een occasion. Misschien moet je eens uit je leerboeken komen en de echte wereld intrekken
Die 40% geld natuurlijk voor sommige occasions, sommige handelaren zijn je erg dankbaar als je hun van hun incourante handel afhelpt. Zo had ik een collega die zijn auto total loss reed, een zelfde auto terug kocht (zelfs nog 1 jaar nieuwer, zelfde opties etc.) en daarnaast nog 5 mille in zijn zak stak. Dat jij als leaserijder geen onderhandelingservaring hebt opgedaan is jouw gemisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef Scorpie het volgende:
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=EV2SNTFV
40% Xenoweet niet wat ze je proberen aan te smeren maar zelfs in Slovenie daalde de prijs niet zo hard
Terrorizer mag niet van zijn mama, Xeno heeft pleinvrees en durft niet zo ver van huis, Asfyxia had zich al afgemeld wegens "tijdelijk low-profile i.v.m. schuldeisers" (wat dat ook moge betekenen)...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef PierreBetfair het volgende:
Als Whuzz een housewarming geeft voor alle Huizenmarkt Fokkers, ben ik zeker van de partij.
And how is that working for ya?quote:
Lol, ik haal mn bier, broodjes en eclairs altijd in Belgie. Als ik een keer buiten pis met zuidenwind, dalen de druppels neer in Essen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven, in het prachtige Noord-Brabant. Werkgelegenheid naast de deur, toch omgeven door natuur. Twee keer vallen en je ligt in België voor het goede bier en de patat. Zelfs Xeno zou zich hier thuisvoelen omdat hij dat leedvermaak kan hebben over de Limburgers die ook al niet zo ver weg zitten
Ik verwacht overigens dat mijn huis ongeveer ver-vijf-voudigd in waarde wanneer ik na de dijkdoorbraken bijna aan zee woon.
Ik heb geen onderhandeling nodig gehad, werd allemaal voor mij gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die 40% geld natuurlijk voor sommige occasions, sommige handelaren zijn je erg dankbaar als je hun van hun incourante handel afhelpt. Zo had ik een collega die zijn auto total loss reed, een zelfde auto terug kocht (zelfs nog 1 jaar nieuwer, zelfde opties etc.) en daarnaast nog 5 mille in zijn zak stak. Dat jij als leaserijder geen onderhandelingservaring hebt opgedaan is jouw gemis
De wereld van de banksters is ook niet de werkelijke wereld, dat is de wereld van lucht en fantasie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan moet jij jezelf eens afvragen hoe het komt dat als ik bij mijn private banker binnenstap met de vraag om 1 mio te mogen lenen ik een mooi aanbod krijg en als jij bij het loket vraagt om 1 mio de lokettist van haar stoel valt van het lachen.
Nee, overduidelijk ben JIJ degene die weet hoe de wereld werkt...
Pak de prijslijsten van 2006 tot nu er maar bij... de meeste modellen zijn nu goedkoper dan in 2006. Minder mogelijkheden om te kopen op krediet, minder klandizie uit de leasesector doet rare dingen met de prijzen. Waarom denk jij dat autoverkopers zelfs gratis krediet verstrekken? Omdat de verkopen zo fantastisch gaan hier in Europa? De Duitse autoverkopers hebben goede cijfers omdat ze voornamelijk exporterenquote:De prijzen zijn per 1-1 voor de meeste modellen een beetje gedaald vanwege een fiscale maatregel (BPM afbouw), maar verder niet. En ruim 40% korting op een tweedehandsje is alleen mogelijk als er veel en veel te veel voor werd gevraagd in de eerste plaats, maar meest waarschijnlijk is het kletskoek van jouw kant.
Is dat net als die broer van de tante van je achterneef's cavia die je vertelde over de huizenprijs die keihard zou dalen in 20089101112quote:
Lol, als Asfyxia zou komen zou ik gelijk het incassobureau bellenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Terrorizer mag niet van zijn mama, Xeno heeft pleinvrees en durft niet zo ver van huis, Asfyxia had zich al afgemeld wegens "tijdelijk low-profile i.v.m. schuldeisers" (wat dat ook moge betekenen)...
Alle huiseigenaren hebben wél toegezegd. Iets met vrijheid om te doen en laten wat ze wilden enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |