Gehaald, 68%! Blijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef luckass het volgende:
Tentamen vandaag ging wel goed, uitwerkingen bekeken en ik zit wel rond de 7.
Woensdag het tentamen dat ik MOET halen, vandaag vragenuurtje gehad en ik snap 't wel iets beter nu. Spannend.
Succes!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef BGTes het volgende:
Ben even flink hard aan het SOGgenMorgen laatste gewone tentamen, en dan vrijdag de laatste herkansing. Daarna lekker op naar de herkansingen van augustus -.-
Ach, zo erg is dat niet johquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef BGTes het volgende:
Bedankt! Is helaas niet goed gekomen, moet vanwege ziekte nu mijn Propedeusejaar in 2 jaar doen. Jammer maar helaas,..
Nog eventjes!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:10 schreef Marurk het volgende:
Ik moet nog één verslag maken deze vakantie, maar ik heb even niet de motivatie om het nu deze week af te ronden.
quote:Toelating
Om tot promotie toegelaten te worden moet men eerst het doctoraalexamen (academische graden doctorandus, meester in de rechten of ingenieur, dan wel Master of Science of Master of Arts) of een daarmee gelijk te stellen (bijv. buitenlands) examen hebben behaald. Alhoewel niet gebruikelijk, zijn hierop soms uitzonderingsgevallen. Iemand die geen doctoraalexamen heeft gedaan kan, in grote uitzondering, toch tot de promotie worden toegelaten als hij aannemelijk kan maken dat hij in staat is zelfstandig wetenschappelijk onderzoek te verrichten en met gerede kans op succes een proefschrift kan voltooien. Hij dient hiervoor wetenschapsbeoefenaren en een promotor te vinden die (schriftelijk) garant voor hem staan. Het is echter niet altijd even makkelijk om in dat geval een promotor te vinden.
eej haha gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb, ondanks al mijn SOG, mijn Bachelor diploma binnen
automatic_, BSc
Waar in Engeland zit je?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Putjes scheppen op zee ftw
Sog walhalla hier: geen vast internet hier in Engeland, zeker de komende weken, en voorlopig geen studiezaken: iets waar ik helaas aan ga wennen, dat werkt sog wel in de hand als 't collegejaar weer begint
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:38 schreef automatic_ het volgende:
automatic_, BSc
Netjes! Ik hoop hetzelfde in een kleine 4 maanden te kunnen zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:38 schreef automatic_ het volgende:
automatic_, BSc
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:30 schreef Water123 het volgende:
Ik heb al 5 yoghurtrijstwafels naar binnen gewerkt. Moet nog avondeten zo
Wat is een OP?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:35 schreef Etsu het volgende:
Okay.Even doorposten dan, zodat we een OP en TT kunnen maken
Ja, maar het werkt gewoon niet goed. Iedereen heeft een eigen groepje en daar kan je moeilijk doorheen.quote:
Nee, vinden de mods niet leuk denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik verander het volgende topic wel naar 411.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
SOG SC is een overleden SC. maar wees lief voor de SOG'ers die even lekker willen zeuren over hun studeren.
Wij bieden jullie de keuze om lekker de SCen in SES. Een vrij algemene slowchat is de 'Stage-SC'. Vervoeg je daar!
Maar als jullie zeggen 'SOG' dan is het prima. Maar SOG wordt nu vooral gezien als een plek om tijdens het studeren eventjes wat te klagen en soms vragen te stellen over dingen en zulks. Elitair zitten doen heb ik daar een broertje dood aan. Laagdrempelig is de SOG en daarmee is de kous af
Ik ben ergens mod. En ik moet tegen dingen optreden omdat ik dat ben. Maar ik vind het dan stiekem wel leuk meestal.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
De mods vinden heel veel dingen niet leuk.
Agh, het is toch dood, dus ik vind het prima dat we hier zitten. Als niet-EXA'ers willen zeiken, doen ze dat maar.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:39 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Iets wat begint met S en eindigt op geit
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
De mods vinden heel veel dingen niet leuk.
Laat de mods lekker, ze hebben ons de keus gegeven om in een van de SC's te posten en hier komt toch niemand, dus zie dit als een nieuw stekkie met dezelfde mensen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het wel slordig dat je weken de tijd hebt gehad om te bedenken wat er zou gaan gebeuren als EXA zou sluiten en wat er dan met de SC zou moeten gebeuren en dat je dan op de proppen komt met een naar mijn mening ondoordacht idee om ons naar een andere SC te sturen waar ze, zoals je kon verwachten helemaal niet blij met ons zijn.
Ja. Maar moeten 'wij' jullie faciliteren of faciliteer je jezelf in dezen? Als je weet dat iets tijdelijk is dan is het toch mooi om het enigszins af te sluiten? Of ben ik zo vreemd met deze gedachtengang.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het wel slordig dat je weken de tijd hebt gehad om te bedenken wat er zou gaan gebeuren als EXA zou sluiten en wat er dan met de SC zou moeten gebeuren en dat je dan op de proppen komt met een naar mijn mening ondoordacht idee om ons naar een andere SC te sturen waar ze, zoals je kon verwachten helemaal niet blij met ons zijn.
Ja, zo kan je het ook zien, ik vind het gewoon erg slecht geregeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat de mods lekker, ze hebben ons de keus gegeven om in een van de SC's te posten en hier komt toch niemand, dus zie dit als een nieuw stekkie met dezelfde mensen.
Nee, de volgende keer gaan we ook een verhuiskaartje sturen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook zien, ik vind het gewoon erg slecht geregeld.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Maar moeten 'wij' jullie faciliteren of faciliteer je jezelf in dezen? Als je weet dat iets tijdelijk is dan is het toch mooi om het enigszins af te sluiten? Of ben ik zo vreemd met deze gedachtengang.
Sowieso is dit toontje niet een die mij bevalt, met dito PI. Ik denk dat je straks op een hogeschool/universiteit nog vies op je neus komt te liggen als je verwacht dat eenieder voor je gaat zwichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |