Gehaald, 68%! Blijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef luckass het volgende:
Tentamen vandaag ging wel goed, uitwerkingen bekeken en ik zit wel rond de 7.
Woensdag het tentamen dat ik MOET halen, vandaag vragenuurtje gehad en ik snap 't wel iets beter nu. Spannend.
Succes!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef BGTes het volgende:
Ben even flink hard aan het SOGgenMorgen laatste gewone tentamen, en dan vrijdag de laatste herkansing. Daarna lekker op naar de herkansingen van augustus -.-
Ach, zo erg is dat niet johquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef BGTes het volgende:
Bedankt! Is helaas niet goed gekomen, moet vanwege ziekte nu mijn Propedeusejaar in 2 jaar doen. Jammer maar helaas,..
Nog eventjes!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:10 schreef Marurk het volgende:
Ik moet nog één verslag maken deze vakantie, maar ik heb even niet de motivatie om het nu deze week af te ronden.
quote:Toelating
Om tot promotie toegelaten te worden moet men eerst het doctoraalexamen (academische graden doctorandus, meester in de rechten of ingenieur, dan wel Master of Science of Master of Arts) of een daarmee gelijk te stellen (bijv. buitenlands) examen hebben behaald. Alhoewel niet gebruikelijk, zijn hierop soms uitzonderingsgevallen. Iemand die geen doctoraalexamen heeft gedaan kan, in grote uitzondering, toch tot de promotie worden toegelaten als hij aannemelijk kan maken dat hij in staat is zelfstandig wetenschappelijk onderzoek te verrichten en met gerede kans op succes een proefschrift kan voltooien. Hij dient hiervoor wetenschapsbeoefenaren en een promotor te vinden die (schriftelijk) garant voor hem staan. Het is echter niet altijd even makkelijk om in dat geval een promotor te vinden.
eej haha gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb, ondanks al mijn SOG, mijn Bachelor diploma binnen
automatic_, BSc
Waar in Engeland zit je?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Putjes scheppen op zee ftw
Sog walhalla hier: geen vast internet hier in Engeland, zeker de komende weken, en voorlopig geen studiezaken: iets waar ik helaas aan ga wennen, dat werkt sog wel in de hand als 't collegejaar weer begint
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb, ondanks al mijn SOG, mijn Bachelor diploma binnen
automatic_, BSc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |