Nee hoor ze voerde alleen de hond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef Hyperdude het volgende:
http://video.canvas.be/reyers-laat-maandag-9-mei-2011
vanaf 28.45. Of korter maar krachtiger vanaf 38.50
Terwijl Dutroux 4mnd. in de bak zat deed zij ook niets, behalve die twee kids in de kelder voeren.
Ik hoop het ookquote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Hopelijk gaat iemand voor eigen rechter spelen... er is echt wat mis daar in Belgique
Morgen dan maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gewoon dapper zijn en er ff vlug doorheen lezen, ik ga naar bed.![]()
Succes
Beide linkjes zijn uit 2004.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Had ze net dicht gegooit maar deze kan ik nog vinden
http://www.huisvanan.org/node/112
http://asp.gva.be/dossiers/-d/procesdutroux/dossier.asp
anders gewoon ff googlen![]()
idd.nog erger.quote:
Zeker nog nooit in België geweest. Dan komt het halve land in opstand, dat is een beetje de duivel in België.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef LXIV het volgende:
Nou, dan zal het ook niet lang duren voordat Dutroux ook weer lekker naar buiten mag!
Onze Volkert komt binnen 2 jaar ook weer vrij.
Maar Martin niet dus?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in België geweest. Dan komt het halve land in opstand, dat is een beetje de duivel in België.
Althans, gebaseerd op mijn eigen ervaringen.
En terecht! Welk land wil zulk tuig nou hebben?? Maar las ook dat wanneer Frankrijk haar weigert ze vast blijft zitten. Dus ten eerste wil Belgie haar ook niet meer en ten tweede mag ze wat mij betreft de rest van haar leven achter de tralies blijven, net als die vent van haar!quote:
Ik lees daar helemaal niet dat Frankrijk weigert?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
En terecht! Welk land wil zulk tuig nou hebben?? Maar las ook dat wanneer Frankrijk haar weigert ze vast blijft zitten. Dus ten eerste wil Belgie haar ook niet meer en ten tweede mag ze wat mij betreft de rest van haar leven achter de tralies blijven, net als die vent van haar!
Ja, denk dat ze misdadigers mogen weigeren. Maar zeker weten doe ik het ook niet hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:00 schreef Ferdo het volgende:
Kan dat, haar weigeren? Vrij verkeer van personen en goederen toch?
Ik keur het dan ook af!
Maar ik heb er wel begrip voor.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees daar helemaal niet dat Frankrijk weigert?
Hier wel: http://www.nu.nl/buitenla(...)-michele-martin.html ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees daar helemaal niet dat Frankrijk weigert?
Dankjewel. Jammer dat er geen reden voor de weigering bij staat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hier wel: http://www.nu.nl/buitenla(...)-michele-martin.html ?
Ze kan toch ook in Belgie in een klooster gaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Jammer dat er geen reden voor de weigering bij staat.
Overigens hoorde ik gisteren in het Oog een Nederlandse abdes die vertelde dat een verzoek zeker zou worden overwogen bij haar klooster.
Het lijkt mij dat ze dat niet doet omdat ze daar teveel gevaar loopt. Ik hoop van harte dat ze niet deze kant uit komt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:29 schreef spuitje het volgende:
Ze kan toch ook in Belgie in een klooster gaan?
Maar "wij" mogen haar wel?? En wat als haar vent ook vrij komt, waar zijn advocaat ook over spreekt? Ook maar naar Frankrijk? Echt hoor, laat Belgie ze maar lekker houden!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze dat niet doet omdat ze daar teveel gevaar loopt. Ik hoop van harte dat ze niet deze kant uit komt.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom een ander land ze op zou moeten nemen. Ja, misschien om de reden die Disana noemde, dat ze gevaar lopen. Maar Belgie moet er zelf maar voor zorgen dat ze "beschermd" worden, daar hoef je een buurland niet mee op te zadelen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:32 schreef deedeetee het volgende:
Ik hoop van harte dat Nederland ook het fatsoen heeft om te weigeren.
Nou ja, dat was natuurlijk maar één abdes van één Nederlands klooster. Die legde uit dat je een onderscheid moet maken tussen de zondaar en de zonde. Veel gezemel om de weg open te houden. Wat mij betreft blijft het mens gewoon vast zitten, ik begrijp weer eens niets van België.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar "wij" mogen haar wel?? En wat als haar vent ook vrij komt, waar zijn advocaat ook over spreekt? Ook maar naar Frankrijk? Echt hoor, laat Belgie ze maar lekker houden!
O gelukkig, we zijn het dus eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat was natuurlijk maar één abdes van één Nederlands klooster. Die legde uit dat je een onderscheid moet maken tussen de zondaar en de zonde. Veel gezemel om de weg open te houden. Wat mij betreft blijft het mens gewoon vast zitten, ik begrijp weer eens niets van België.
Ik begrijp niet hoe je iets anders kon lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |