SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Huppelmuts
Ugjerke
Ezechielk
Patje1987
Myraela
JanPiraat
aight1
Paul
c0nd0r
SuperwormJim
Michhas
Snaavel
naatje_1
Dyr.
eucalyptus
honkeytonk
Lindgren.
DevilsWhore
Oceanview
-Datdus-
the_legend_killer
Beach
92Merel
Graseter
Trevland
Socios
Marvelous
PeZu
Zeroku
Flippiee
Driepink
Gridlok
Klinkerbotsing
suikertaartje
porsche1
Panzermaus
Boterhamzakje
TheFamousMan
slaaf_fikkie
Penisbaard
LovelyLady
HappyBob
eNGine10
Monopoly
ToT
RitseB
So_Surreal_Baby
SperzieboonToon
sharr
Stoeprand
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Stormqueen
Joysa
Sharana_LV
Lindytje
automatic_
sharr
Huppelmuts
Mirjam
Debsterr
Patje1987
IJsdraakje
So_Surreal_Baby
SperzieboonToon
DeltaCephei
Diconnected
Maria2.0
PriemGirl
djkoelkast
Dwyn
princess-a
Knetterkrankjorum
mirannie
Klinkerbotsing
-Bubseltje-
Puckzzz
Nune
Loqi
Samzz
RenRen-
Mss
Mexicaantje.
miss--moana
Spaghettivreter
Ragboer
ToT
tliciouz
JanPiraat
AmyGrace
zoeperzazke
Henkie94
Murmeli
kieskleurig
gianni61
Daph_
-Peach
HappyBob
Snuf.
Beach
-Datdus-
Royco1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler eens gewoon stelletje kutmensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihiahahaquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Huppelmuts
Klinkerbotsing
HappyBob
sharr
Henkie94
FreezePop
Viro
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef FreezePop het volgende:
Top 20Ik sta erin ik sta erin ik sta erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Hihi trutjequote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal geen vriendjes verdomme
Ik ga jou vaak quoten. Ik wil niet op 3 staan.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef sharr het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
djkoelkast
Huppelmuts
Ragboer
Knetterkrankjorum
SperzieboonToon
euh
Is goed, doe maar. Ik quote terug.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga jou vaak quoten. Ik wil niet op 3 staan.
En van altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef sharr het volgende:
ja verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler eens gewoon stelletje kutmensen
hoe word dit bepaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi ik ben nico 29 jaarquote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef Annnet het volgende:
Ik google op gekko en ik vind dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef gianni61 het volgende:
Volgens mij ben ik teveel op fok, ik sta hoog bij veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe word dit bepaald?![]()
Of wil je Koelkast op 1 hebben?quote:
Ik negeer je niet ik lees gewoon bewust over je posts heenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
sharr negert me, ik wil je uit mijn vriendjes
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik negeer je niet ik lees gewoon bewust over je posts heen
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik teveel op fok, ik sta hoog bij veel
Ik laat mijn sik staan voor speciale gelegenhedenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja je ziet er wel zo uit met die haren op je kin
je bent te vroeg..quote:
Hehequote:
Wat is dit en tegen mij zeggen dat je woensdag niet kan.quote:
nee want dan denkt ze met patjequote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is dit en tegen mij zeggen dat je woensdag niet kan.
Ik wil Sharr op 1 en Beach op 2. Omdat Bietsjquote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wil Sharr op 1 en Beach op 2. Omdat Bietsj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle radio idioten naar onderen
Oh vergetenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]Wat sta ik laag bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh vergeten
O sharr, we zouden toch vandaag nog een ijsje eten enje zou mn kamer toch nog opruimen
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]Plek 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh vergeten, je staat hier op 5
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
*puppyoogjes*quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb net even nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik annnet als huisdier wil hebben.
Mag ik dan annnets huisdieren hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb net even nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik annnet als huisdier wil hebben.
daar word je, je is het onderwerp en staat achter de persoonsvorm dus stamquote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
Is het nou daar wordt of daar word?
Ik bedoel, daar neukt je dik van klinkt niet, en daar neuk je dik van ook niet.
uh, wat?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
Heb jij dat ook van koelkast geleerd?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
word jequote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Furdinand het volgende:
dat dacht ik alquote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
daar word je, je is het onderwerp en staat achter de persoonsvorm dus stam
Boeiend.quote:
ja maar wel leuk om jongere neefjes en nichtjes aan te leren als controlewoord of er een t bij de stam komtquote:
hihi viesquote:
Straks krijgen ze een sobersoaquote:Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
[..]
ja maar wel leuk om jongere neefjes en nichtjes aan te leren als controlewoord of er een t bij de stam komt
Beastialitititeis is verboten!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
een soort seks huisdier ben je dan wel vind je dat erg?
die heb ik ze al gegevenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
hihi vies
[..]
Straks krijgen ze een sobersoa
quote:
Wie doet?quote:
Geyl.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:30 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Die honden mag je wel houden
Neusapen zijn heul geylquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
hee het is patjen met zijn wipneus
Tering wat een neus. Daar zou Piel zo zijn lul insteken.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef sharr het volgende:
hihih mijn nichtje is zwanger
moeder: 'hoe krijgt ze dat nou weer voor elkaar?'
ik: 'ja neuken natuurlijk'
moeder: 'HUIH WAT ZEG JIJ NOU 'moeders
Jouw moederquote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef sharr het volgende:
Nu doet je moeder net alsof ze t woord neuken niet kent.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef sharr het volgende:
Iddquote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu doet je moeder net alsof ze t woord neuken niet kent.
quote:
Leeftijd nichtje?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef sharr het volgende:
Broodje aap.quote:
Dat is lekker.quote:
Geen idee eigenlijk. Heeft vier jaar geleden een abortus moeten doen omdat te jong, dus ik denk nu 21.quote:
Goed beeeeziggggquote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Heeft vier jaar geleden een abortus moeten doen omdat te jong, dus ik denk nu 21.
HEt is en blijft een lekker dingquote:
Lekker bezigquote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Heeft vier jaar geleden een abortus moeten doen omdat te jong, dus ik denk nu 21.
Ik lijk niet eens op een appelquote:Op maandag 9 mei 2011 13:41 schreef Ragboer het volgende:
Waarom associeer ik de UI van Space met die van Appel?
Allebei roze achtergrond.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:41 schreef Ragboer het volgende:
Waarom associeer ik de UI van Space met die van Appel?
Mensen die hopen op een miskraam.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:42 schreef dralion13 het volgende:
buurmeisje van me kwam net uit een inrichting voor moeilijk opvoedbare jongeren, haar zus was zwanger maar had een miskraam en kreeg dus alle aandacht.
Binnen een week was zij zwanger, de aandachtshoer(ze was net 18 op dat moment)
quote:
Dat is het.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 13:41 schreef Henkie94 het volgende:
Sharr, ben je boos op me omdat ik een voto van je hont heb?
Koffiequote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef Ragboer het volgende:
Godver, ik ben echt aan het instorten nu. Ineens heel erg moe.
TOINK TOINK TOINK ga wat doen dan sukkelquote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef Ragboer het volgende:
Kun je niet even iets van suiker oid eten?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef Ragboer het volgende:
Bedankt dat je mij aan een kutsituatie herinnerd, nu je bek houdenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:42 schreef dralion13 het volgende:
buurmeisje van me kwam net uit een inrichting voor moeilijk opvoedbare jongeren, haar zus was zwanger maar had een miskraam en kreeg dus alle aandacht.
Binnen een week was zij zwanger, de aandachtshoer(ze was net 18 op dat moment)
Nee maar dat was expres, Henk denkt echt dat het hont isquote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus voto is juist? [ afbeelding ]
gr tevens
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus voto is juist? [ afbeelding ]
gr tevens
wrm kepsch tanquote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
THEY'D BE ACTING LIKE THEY'RE DRUNKKKK
bekend maandag middag fenomeen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef Ragboer het volgende:
Euhh.. hont is juist hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar dat was expres, Henk denkt echt dat het hont is
Slim plan!quote:
Ja, dat is het juist. Heb niets te doen op mijn werk voor vandaag. Maar moet wel op kantoor blijven. Morgen weer een drukke dag.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
TOINK TOINK TOINK ga wat doen dan sukkel
Koop een 3-pack dextro en eet alles op, geloof me, dat helptquote:Op maandag 9 mei 2011 13:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Slim plan!
[..]
Ja, dat is het juist. Heb niets te doen op mijn werk voor vandaag. Maar moet wel op kantoor blijven. Morgen weer een drukke dag.
Snuf.quote:
als een G6 jonguh..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
THEY'D BE ACTING LIKE THEY'RE DRUNKKKK
Rustig toch. Met Psycho?quote:
Pootjen van weofquote:Op maandag 9 mei 2011 13:46 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
hont zegt weof, greotjes ria en kdis
0quote:
gulfstream g6.quote:
Sorry, wist ik nietquote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij aan een kutsituatie herinnerd, nu je bek houden
Herinnerd.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij aan een kutsituatie herinnerd, nu je bek houden
pauperbakquote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O dat is dat ding in mijn achtertuin
Op mn schootquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Herinnerd.even niet man, niet over dit onderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel mij er echt fucking zuur door de laatste tijd.
Ja man, echt half slapend en Fokkend op mijn werk.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bekend maandag middag fenomeen.
nu merk je dat je dit weekend te weinig hebt geslapen.
viel gisteren tijdens tukkers - joden ook half in slaap
Wat?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
even niet man, niet over dit onderwerpVoel mij er echt fucking zuur door de laatste tijd.
Hou zelf op, mijn moeder is doodgegaan aan fucking met zuurquote:Op maandag 9 mei 2011 13:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
even niet man, niet over dit onderwerpVoel mij er echt fucking zuur door de laatste tijd.
hebben ze internet in je toko?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja man, echt half slapend en Fokkend op mijn werk._!
aaaj, een wrat..quote:
Liet jij je tieten maar zienquote:
Mooi toch. En anders kunnen wij het samen even lekker druk maken hihiquote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Rustig toch. Met Psycho?
[..]
Pootjen van weof
[..]
0
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Mooi toch. En anders kunnen wij het samen even lekker druk maken hihi
en dat.quote:
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi (K)(L)quote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!
Gelukkig zijn er nog treinenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon man, een vriendin me zit in een kutsituatie en helpen is geen optie.
quote:
Kutkindquote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog treinen
natuurlijk zodat je ver van huis weg kan gaan met de trein lekker snel alles
zeker, en met jou?quote:
nee, we gaan hier niet ook al over zelfmoord praten. in grtd is dat trieste gedoe al de hele tijd bezig..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog treinen
natuurlijk zodat je ver van huis weg kan gaan met de trein lekker snel alles
Watquote:Op maandag 9 mei 2011 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker, en met jou?
[..]
nee, we gaan hier niet ook al over zelfmoord praten. in grtd is dat trieste gedoe al de hele tijd bezig..
MUISquote:
4 uur noem ik geen no-timequote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat
je staat binnen no time in groningen hoor met de trein
Ik ben al in Groningenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat
je staat binnen no time in groningen hoor met de trein
Druk druk, projecten, werk, en door dat mooie weer nauwelijks motivatie om te lerenquote:
het is kutweerquote:Op maandag 9 mei 2011 13:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Druk druk, projecten, werk, en door dat mooie weer nauwelijks motivatie om te leren
bijna, das een kwartiertje rijden..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga lopen dan
woon jij in maastricht ofzo
Hoelang ben je hier niet geweest?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
Iemand die me bij kan praten wat er in de tijd dat ik er niet was gebeurd is?
Niet in het altijd zonnige Brabantquote:
nee, ga niet bitchen op limburg..quote:
Een maand toch nauwelijks gepost dacht ik zo..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoelang ben je hier niet geweest?
Dan weet ik ongeveer hoever ik moet bijpraten
Ik zit in het zonnige Brabant maar er is geen zonquote:Op maandag 9 mei 2011 13:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niet in het altijd zonnige Brabant
Ok ok, jullie hebbne lekkere vlaaiquote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ga niet bitchen op limburg..
ik dacht dat jij anders was
Wat is er mis met muis?quote:
je zult vast wel een zachte g horen, maar ik heb net als iedereen gewoon nederlands geleerd op school..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok, jullie hebbne lekkere vlaai
MAAR JE KUNT WEL NORMAAL PRATEN TOCH?!?!?!
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit in het zonnige Brabant maar er is geen zon
Het spraakgebrek van Brabanders is net zo erg als dat van limbolanders hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok, jullie hebbne lekkere vlaai
MAAR JE KUNT WEL NORMAAL PRATEN TOCH?!?!?!
Hoi zachte G allesquote:Op maandag 9 mei 2011 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zult vast wel een zachte g horen, maar ik heb net als iedereen gewoon nederlands geleerd op school..
Wat nou, ik praat normaal alleen zonder RRRRR en GGGGGGGGGGquote:Op maandag 9 mei 2011 13:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
[..]
Het spraakgebrek van Brabanders is net zo erg als dat van limbolanders hoor
oei, dan heb je veel gemist...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een maand toch nauwelijks gepost dacht ik zo..
Dan praat je dus niet normaalquote:Op maandag 9 mei 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat nou, ik praat normaal alleen zonder RRRRR en GGGGGGGGGG
Het zijn Limbabwanenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
[..]
nou, in de rampstad is het niet veel beter hoor met turks/marokkaans/surinaams en allesquote:Op maandag 9 mei 2011 13:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
[..]
oww, moest ik het vertellenquote:
Ik lust geen patat, wel friet.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan praat je dus niet normaal
Je zegt zeker ook friet
het is ook frietquote:Op maandag 9 mei 2011 13:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan praat je dus niet normaal
Je zegt zeker ook friet
Jij begrijpt mij.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:53 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Deze man. Vol met waarheden. Onbegrepen individu.
ER gaat niets boven groningenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, in de rampstad is het niet veel beter hoor met turks/marokkaans/surinaams en alles
Gelukkig woon ik in een zwaar Christelijk dorp waar niks gebeurdquote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, in de rampstad is het niet veel beter hoor met turks/marokkaans/surinaams en alles
er gaat niets boven groningen, behalve delftzijlquote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ER gaat niets boven groningen
(oke, buiten de stad wil je niet zijn maar in de stad is het goed)
Delfzijl*quote:Op maandag 9 mei 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er gaat niets boven groningen, behalve delftzijl
Er valt ook niks te discussiëren want het IS patat.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:58 schreef FreezePop het volgende:
geen patat friet discussie alsjeblieft wij staan daar hopelijk boven
Daar is echt geen kut te doenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er gaat niets boven groningen, behalve delftzijl
Het was meer de geografische ligging grapquote:Op maandag 9 mei 2011 13:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Daar is echt geen kut te doen
Schier daar in tegen
slogans van provincies en steden zijn allemaal om te huilenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ER gaat niets boven groningen
(oke, buiten de stad wil je niet zijn maar in de stad is het goed)
Nee hoor, ik ga er niet verder op inquote:Op maandag 9 mei 2011 13:58 schreef FreezePop het volgende:
geen patat friet discussie alsjeblieft wij staan daar hopelijk boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga er niet verder op inIk heb altijd 1x meer gelijk dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel plezier in de zandbakquote:
friet zuurvlees-mayonaisequote:Op maandag 9 mei 2011 14:00 schreef sharr het volgende:
Mensen die een patat friet discussie houden
Mensen die niet accepteren dat het patat is
Mensen die friet eten
Mensen die friet bestellen
zuurvlees? duitserquote:Op maandag 9 mei 2011 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel plezier in de zandbak
[..]
friet zuurvlees-mayonaise
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:00 schreef sharr het volgende:
Kut hij spoot door de hele kamer heen kan ik het weer schoonmaken
pizzalucht daar?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:00 schreef sharr het volgende:
belg zul je bedoelenquote:
Wat in Duitsland eten ze toch zuurvleesquote:Op maandag 9 mei 2011 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pizzalucht daar?
[..]
belg zul je bedoelen
Ik doe niet gemeenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen mij? [ afbeelding ]
Stokerquote:
ja, maar duitse sauerbraten is toch anders dan de limburgse of belgische zuurvlees.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat in Duitsland eten ze toch zuurvlees
Valt mee, ik heb idee dat er geen gezelligheid meer isquote:
Ok dan ga ik voor Duitsers. Die praten leuker dan vlamingenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar duitse sauerbraten is toch anders dan de limburgse of belgische zuurvlees.
maar ja, ik heb niks tegens duitsers en ook niks tegen vlamingen. dus roep maar wat je wilt
Hier in groningen welquote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag niet stoken door de droogte
het is vandaag anders best gezellig hoor..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb idee dat er geen gezelligheid meer is
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben er!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
serieus?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok dan ga ik voor Duitsers. Die praten leuker dan vlamingen
Moet je ook niet schuddennnquote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef sharr het volgende:
Het ging overigens over mijn cola blikje hoor
Owww, niet over pizza?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef sharr het volgende:
Het ging overigens over mijn cola blikje hoor
Als dit gezelligheid voor moet stellenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is vandaag anders best gezellig hoor..
Ze bedoelt het vast goedquote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je doet gemeen tegen mij. [ afbeelding ]
Ik vind Duits praten leukquote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus?
ik smelt voor knappe vrouwen met een vlaams accent
Ik wil helemaal niet gemeen tegen jou doenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je doet gemeen tegen mij. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |