SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Huppelmuts
Ugjerke
Ezechielk
Patje1987
Myraela
JanPiraat
aight1
Paul
c0nd0r
SuperwormJim
Michhas
Snaavel
naatje_1
Dyr.
eucalyptus
honkeytonk
Lindgren.
DevilsWhore
Oceanview
-Datdus-
the_legend_killer
Beach
92Merel
Graseter
Trevland
Socios
Marvelous
PeZu
Zeroku
Flippiee
Driepink
Gridlok
Klinkerbotsing
suikertaartje
porsche1
Panzermaus
Boterhamzakje
TheFamousMan
slaaf_fikkie
Penisbaard
LovelyLady
HappyBob
eNGine10
Monopoly
ToT
RitseB
So_Surreal_Baby
SperzieboonToon
sharr
Stoeprand
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Stormqueen
Joysa
Sharana_LV
Lindytje
automatic_
sharr
Huppelmuts
Mirjam
Debsterr
Patje1987
IJsdraakje
So_Surreal_Baby
SperzieboonToon
DeltaCephei
Diconnected
Maria2.0
PriemGirl
djkoelkast
Dwyn
princess-a
Knetterkrankjorum
mirannie
Klinkerbotsing
-Bubseltje-
Puckzzz
Nune
Loqi
Samzz
RenRen-
Mss
Mexicaantje.
miss--moana
Spaghettivreter
Ragboer
ToT
tliciouz
JanPiraat
AmyGrace
zoeperzazke
Henkie94
Murmeli
kieskleurig
gianni61
Daph_
-Peach
HappyBob
Snuf.
Beach
-Datdus-
Royco1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler eens gewoon stelletje kutmensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihiahahaquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Huppelmuts
Klinkerbotsing
HappyBob
sharr
Henkie94
FreezePop
Viro
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef FreezePop het volgende:
Top 20Ik sta erin ik sta erin ik sta erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Hihi trutjequote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal geen vriendjes verdomme
Ik ga jou vaak quoten. Ik wil niet op 3 staan.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef sharr het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
djkoelkast
Huppelmuts
Ragboer
Knetterkrankjorum
SperzieboonToon
euh
Is goed, doe maar. Ik quote terug.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga jou vaak quoten. Ik wil niet op 3 staan.
En van altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef sharr het volgende:
ja verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler eens gewoon stelletje kutmensen
hoe word dit bepaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi ik ben nico 29 jaarquote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef Annnet het volgende:
Ik google op gekko en ik vind dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef gianni61 het volgende:
Volgens mij ben ik teveel op fok, ik sta hoog bij veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe word dit bepaald?![]()
Of wil je Koelkast op 1 hebben?quote:
Ik negeer je niet ik lees gewoon bewust over je posts heenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
sharr negert me, ik wil je uit mijn vriendjes
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik negeer je niet ik lees gewoon bewust over je posts heen
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik teveel op fok, ik sta hoog bij veel
Ik laat mijn sik staan voor speciale gelegenhedenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja je ziet er wel zo uit met die haren op je kin
je bent te vroeg..quote:
Hehequote:
Wat is dit en tegen mij zeggen dat je woensdag niet kan.quote:
nee want dan denkt ze met patjequote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is dit en tegen mij zeggen dat je woensdag niet kan.
Ik wil Sharr op 1 en Beach op 2. Omdat Bietsjquote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wil Sharr op 1 en Beach op 2. Omdat Bietsj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle radio idioten naar onderen
Oh vergetenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]Wat sta ik laag bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh vergeten
O sharr, we zouden toch vandaag nog een ijsje eten enje zou mn kamer toch nog opruimen
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]Plek 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh vergeten, je staat hier op 5
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
*puppyoogjes*quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb net even nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik annnet als huisdier wil hebben.
Mag ik dan annnets huisdieren hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb net even nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik annnet als huisdier wil hebben.
daar word je, je is het onderwerp en staat achter de persoonsvorm dus stamquote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
Is het nou daar wordt of daar word?
Ik bedoel, daar neukt je dik van klinkt niet, en daar neuk je dik van ook niet.
uh, wat?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
Heb jij dat ook van koelkast geleerd?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
word jequote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Furdinand het volgende:
dat dacht ik alquote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
daar word je, je is het onderwerp en staat achter de persoonsvorm dus stam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |