abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96543208
Ik ben sinds kort aan het scharrelen met een fantastische meid. Gaat mijn inziens de goeie kant op en zij geeft ook herhaaldelijk gemeente positieve signalen uit. Ze zegt zelfs verliefd te zijn. Nu is het tussen ons een turbelent jaar geweest (soort knipperlicht gedoe) maar ik heb de indruk dat we er nu allebei wel voor willen en zullen gaan. Met name van mijn kant uit ook, want ik was degene die het stoplicht vaak op oranje deed zetten. En zij lijkt en zegt me de kans te willen geven en zelfs verliefd te zijn.

Nu hebben we regelmatig telefonisch contact of per mail of per msn. Smsjes is varierend van de dag, maar het zijn er bv geen 30.
Het is niet zo dat we 's morgens wakker worden en roepen per sms: "goeie morgen schatje, hoe is het" We nemen wel beide het iniatief, dan stuurt zij eens uit haar zelf een sms en dan ik.

Volgens een vriend van me moet je als je in een periode zit als ik juist heel veel met elkaar smsen, anders is het niet goed.

Wat is jullie mening?
  maandag 9 mei 2011 @ 13:18:38 #2
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96543361
Go with the flow. Zo te horen gaat het best goed en lang niet iedereen wilt dat ochtend sms'je.

Ik ben nu bezig met iemand die de hele dag door kan sms'en en eerlijk gezegd wordt ik er behoorlijk para van. Maar ik heb het ook wel eens andersom gehad. Dat de dame vond dat ik weer te veel sms'te.

Geef elkaar wel de ruimte maar probeer ook in te schatten hoeveel druk de ander wil. Sommige dames willen helemaal overladen worden met aandacht terwijl sommige juist 1 sms'je per dag genoeg vinden.

Heb je zelf het gevoel dat je te weinig contact zoekt? En heb je het idee dat zij dat ook zo voelt?
Domo Arigato!
pi_96543474
Ik heb zelf niet het idee dat ik te weinig contact zoek en ik weet zeker dat zij ook vind dat ze neit te weinig contact krijgt.
Denk idd ook dat het best goed gaat. Voor mijn gevoel hoef je niet contstant maar te lopen smsen.

Die maat van me is denk ik anders in gesteld als ik, hij wordt para als zijn vriendin te weinig smst. Dan is het gelijk niet goed tussen hen etc
pi_96543578
Go with the flow inderdaad. Ik SMSte met mijn vorige vriendin in het begin 50x per dag, en met mijn huidige is het 100x beter gegaan in het begin en we SMSten misschien 5x per dag ofzo.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:24:58 #5
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96543624
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb zelf niet het idee dat ik te weinig contact zoek en ik weet zeker dat zij ook vind dat ze neit te weinig contact krijgt.
Denk idd ook dat het best goed gaat. Voor mijn gevoel hoef je niet contstant maar te lopen smsen.

Die maat van me is denk ik anders in gesteld als ik, hij wordt para als zijn vriendin te weinig smst. Dan is het gelijk niet goed tussen hen etc
Laat je niet gek maken door die vriend. Gewoon lekker relaxed en zolang zij geen rede geeft om het tempo te verhogen gewoon lekker door gaan met wat je nu doet.
Domo Arigato!
pi_96543672
'Moeten', wat een flauwekul. Wat de één helemaal geweldig en romantisch vindt, wordt de ander gigantisch benauwd van.

Jullie kennen elkaar al langer dan vandaag, denk dat jullie zelf wel weten waar je je prettig bij voelt. Laat een ander daar geen twijfel in zaaien.
pi_96543677
Mijn ervaring is dat als je steeds loopt te smsen de smsjes ook saai worden:
"goeie morgen schat, lekker geslapen" bla bla bla
  maandag 9 mei 2011 @ 13:29:09 #8
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96543803
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef akadoenka het volgende:
Mijn ervaring is dat als je steeds loopt te smsen de smsjes ook saai worden:
"goeie morgen schat, lekker geslapen" bla bla bla
Inderdaad, en zolang je maar niet sms't dat het je spijt van gister O-) dan moet er niks aan de hand zijn ;) :P
Domo Arigato!
pi_96544263
quote:
Volgens een vriend van me moet je als je in een periode zit als ik juist heel veel met elkaar smsen bellen, anders is het niet goed.
pi_96545713
Dat hangt toch van de van de persoon af, de een wil elkaar vaak zien de ander vind af en toe prima. Ik denk meer dat je voor jezelf en die ander moet uitvinden wat werkt.
pi_96580213
Juist dat smsen is verslavend..
Heel de tijd heen en weer en dan pauze ff nix en opeens weer
ik weet niet waarom maar het speelt ook veel met je mind
je krijgt een of ander beeld in je hoofd ervan.

Maar moeilijk uit te leggen het beste is elkaar IRL te zien en communiceren
pi_96583944
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Dauntl3ss het volgende:
'Moeten', wat een flauwekul. Wat de één helemaal geweldig en romantisch vindt, wordt de ander gigantisch benauwd van.

Jullie kennen elkaar al langer dan vandaag, denk dat jullie zelf wel weten waar je je prettig bij voelt. Laat een ander daar geen twijfel in zaaien.
Neehee, je MOET SMSen. Anders denkt de ander dat je hem of haar niet meer leuk vindt. Als je een dag later terug smst ga je praktisch al vreemd.
Doe eens lief!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:01:58 #13
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_96586679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
Juist dat smsen is verslavend..
Heel de tijd heen en weer en dan pauze ff nix en opeens weer
ik weet niet waarom maar het speelt ook veel met je mind
je krijgt een of ander beeld in je hoofd ervan.

Maar moeilijk uit te leggen het beste is elkaar IRL te zien en communiceren
Precies. Als je dagelijks smst ga je je juist drukker maken en dit soort vragen stellen als je eens een dagje niets hoort. Kortom; het begint meer als een verplichting te voelen.
pi_96606454
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 07:42 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Neehee, je MOET SMSen. Anders denkt de ander dat je hem of haar niet meer leuk vindt. Als je een dag later terug smst ga je praktisch al vreemd.
Omg sry idd, vanwege 24/7 samen zijn via de telefoonzz.

Verschrikkelijk.
pi_96607793
Ja kut telefoons hadden ze het smsen maar nooit uitgevonden.. :'(
pi_96607964
Precies, als je op het begin heel veel smst en dan opeens niet meer. Is het gelijk van; IS ER IETS?!

Nee. }:|

Maarja, ik heb het gevoel alsof ik niet genoeg naar hem gereageerd/gesmst heb, dalijk denkt ie zeker; ohhh, wat een pokkewijf, smst nooit uit zichzelf.

Wel paar keer gedaan trouwens, maar dan krijg je zo'n kak reactie omdat het OF smorgens is OF hij heeft gedronken OF hij is geirriteerd dat ik geen whatsapp heb en dat het hem geld kost.

WTF. smsjes zijn nu officieel; KUT.
pi_96608072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef whaduppp het volgende:
Precies, als je op het begin heel veel smst en dan opeens niet meer. Is het gelijk van; IS ER IETS?!

Nee.
Waardoor je dus pissed wordt.

En ziehier, het eerste probleem is ontstaan.
pi_96608088
Het smsen maakte mij helemaal gek.

Ik was er inderdaad zo eentje die dan een smsje stuurde om een uur of 1 en helemaal gek werd in de tussentijd en dat ik dan vervolgens pas om 8 uur iets terug kreeg. Ik kon nooit chill meer zijn na een tijdje omdat ik me de hele tijd van binnen zat op te vreten over die smsjes. Waarom smst ie niet terug? Is ie boos?
pi_96608098
quote:

Nee. }:|

Maarja, ik heb het gevoel alsof ik niet genoeg naar hem gereageerd/gesmst heb, dalijk denkt ie zeker; ohhh, wat een pokkewijf, smst nooit uit zichzelf.

Wel paar keer gedaan trouwens, maar dan krijg je zo'n kak reactie omdat het OF smorgens is OF hij heeft gedronken OF hij is geirriteerd dat ik geen whatsapp heb en dat het hem geld kost.

WTF. smsjes zijn nu officieel; KUT.
quote:

Nee.
Ja en het verpest alles gelijk.

Het is laf en je kan er geen emotie uit lezen..

Ik belde iemand per ongeluk gister,,

Krijg ik sms je belde waarom?;(
das toch kut :9

Ik heb zelfde verhaal maar ik smste nooit uitmezelf, ik werd altijd ge smst dat is nu 2 dagen al nie meer zo het zet je toch wel aan denken haha maarja het zal wel :{
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:47:16 #20
334086 Lippentoine
Albertooooo!!!..
pi_96693425
Soms is het moeilijk om indd de balans te vinden hoevaak je met elkaar smst. Bij mij is het met de dag verschillend, soms 2 sms op de hele dag (zien elkaar wel iedere dag in de avond) en soms 's avonds een hele rits.
Je moet ook niet sms'en om te sms'en he, dan gaat het meestal nergens over...
En ten tweede... Wat is er?!?!
pi_96694895
Gewoon vasthouden aan dat wat goed voelt voor jou! Er is geen draaiboek voor een beginnende relatie, over het opgedragen aantal smsjes/telefoontjes per week! Mijn vriend is nooit zo'n enorme smser geweest, en smsen omdat het moet wordt voorspelbaar! Als hij mij echt ergens voor nodig heeft of andersom dan bellen we elkaar toch even!
S. 2014
J. 2016
pi_96701970
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Gamesua het volgende:
Go with the flow inderdaad. Ik SMSte met mijn vorige vriendin in het begin 50x per dag, en met mijn huidige is het 100x beter gegaan in het begin en we SMSten misschien 5x per dag ofzo.
Dus bij 10 x meer sms'jes, 100 x minder geluk? Dat wordt wiskunde :)

Geluk = - 1 * (# sms per dag/10) + 10 ??
(dus geluk op schaal van 1 tot 10)
Ben nog niet helemaal uit over deze formule :P
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_96702384
Dus tegenwoordig wordt het 'succes' van een relatie gemeten aan de hand van het aantal smsjes? :') _!!
pi_96702520
Ik denk meer aan de hoeveelheid geslaagde real life gesprekken.
  Moderator donderdag 12 mei 2011 @ 16:29:31 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_96702684
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef Techno het volgende:
Dus tegenwoordig wordt het 'succes' van een relatie gemeten aan de hand van het aantal smsjes? :') _!!
Droevig inderdaad. Ik SMS'de nooit :') (oh wacht, misschien klopt het dus wel!).

En TS: de een heeft meer behoefte aan contact dan de ander. We zijn niet allemaal hetzelfde tenslotte.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96702840
quote:
99s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Droevig inderdaad. Ik SMS'de nooit :') (oh wacht, misschien klopt het dus wel!).

En TS: de een heeft meer behoefte aan contact dan de ander. We zijn niet allemaal hetzelfde tenslotte.
Verschrikkelijk eigenlijk dat we in mijn vorige ( lange afstands ) relatie eigenlijk alleen maar sms'ten en soms msn'den...

Ach, al doende leert men. De volgende keer pak ik het hèèl anders aan.
pi_96704589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef Riddler86 het volgende:
Ik denk meer aan de hoeveelheid geslaagde real life gesprekken.
Oh, dan wordt ie wel lastig hoor. Zoiets?
Geluk = - 1 * (# sms per dag/10) + (0.5 * # geslaagde real life gesprekken) + 10 ??

Nu nog de goede parameters en dit kan zo de wetenschap in :)

[ Bericht 0% gewijzigd door keste010 op 12-05-2011 17:19:39 ]
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')