Dan moet je nog zo'n 25x postenquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:51 schreef Aventura het volgende:
Mocht ik deze sluiten, wil iemand dan een nieuwe openen, ik ben op mijn HTC!
Keep your head up dame!quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef Poppedein het volgende:
eigen baas hè, dus nooit helemaal echt verlof helaas...
Bah ik heb echt n off-day vandaag geloof ik, tis nog maar net half 9 geweest en ik heb de eerste jankbui er al op zitten. Ik kan zo weinig van Lena hebben nu en dat vind ik vervolgens weer zooo niet leuk van mezelf. Wat zou ik graag de hele dag in t donker in mn bed gaan liggen wachten op weeën, pfff.
Het ligt eraan, ik ben ook eigen baas, en ik heb toch echt wel verlof! Hoewel ik erg geneigd ben om thuis verder te werken... Ik zit dan ook in een v.o.f. met familie, en die nemen mijn taken op dit moment over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef Poppedein het volgende:
eigen baas hè, dus nooit helemaal echt verlof helaas...
Bah ik heb echt n off-day vandaag geloof ik, tis nog maar net half 9 geweest en ik heb de eerste jankbui er al op zitten. Ik kan zo weinig van Lena hebben nu en dat vind ik vervolgens weer zooo niet leuk van mezelf. Wat zou ik graag de hele dag in t donker in mn bed gaan liggen wachten op weeën, pfff.
Haha, geniet er nog maar lekker vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Takkembah het volgende:
even snel Meldt zonder bijlees.....! Moeten snel boodschappen doen.
weer heerlijk geslapen, wat zal ik dat missen straks
Ja maar dan geniet je weer van een heeeerlijk vers gebakken baby.. hoop ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Takkembah het volgende:
even snel Meldt zonder bijlees.....! Moeten snel boodschappen doen.
weer heerlijk geslapen, wat zal ik dat missen straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |