abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96635819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:51 schreef Aventura het volgende:

Mocht ik deze sluiten, wil iemand dan een nieuwe openen, ik ben op mijn HTC!
Dan moet je nog zo'n 25x posten ;) !
pi_96635885
Als ik op mn mobiel zit en het lijkt erop dat het topic zich elk moment kan gaan sluiten, dan post ik gewoon niet, haha :P
Sowieso heb ik nog nooit een OP gemaakt of wat dan ook :@ Dus dat laat ik dan maar aan anderen over, hehe :P

TimeJumper, welkom en ontzettend gefeliciteerd!! Ontzettend spannend, ik ga enorm hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan *O*

Bitterend, fijn he, zo'n verloskundige!!

Aoraki, veel succes bij de 20-weken echo! Ik weet hoe je je voelt :*
Tralalalaaa
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:04:29 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96635892
Whehe, ik kan het niet zo goed zien. Op mijn htc. :P

Geen ruk zin vandaag. Heb mijn thuiswerkdag opgegeven omdat ik dingen moet regelen en dat kan alleen echt goed face to face met sommige collega's. Ik pas mijn rooster dus eigenlijk aan aan andermans werktijden, ik lijk wel gek. Maar als het geregeld is voel ik me ook wel weer goed. Zucht, hierna nog 3 weken werken. Waarvan maar 5 echte volle werkdagen, verder cursus- en bijzonder verlofdagen ivm trouwen :) helaas daardoor wel alle uit en inwerkzaken in die 5 dagen proppen. mijn vervanger komt pas op 19 mei. Ik heb maar 3 dagen met haar. Wordt iig goed dingen op papier zetten dan.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:05:26 #279
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96635901
Goedemorgen,

TimeJumper, gefeliciteerd!
Ik ben er nog Poppedein, en de kleine meid zit er ook nog :')
Ik moet dus dadelijk om 10.10 naar de VK, heb geen ziiiiiin
Ach, misschien kunnen ze wat voor mij doen ;) Denk het wel, want ze zijn best behulpzaam
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96635914
Ben zo benieuwd Tankgirl!!

Aventura jij hebt het best druk zeg!

T_A_P erg fijn ja!! hoe is het met jou??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96635918
Wauw TimeJumper wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

LLM's jullie houden het wel spannend zeg..
pi_96635920
Over precies 3 maanden heb ik mijn laatste werkdag voor m'n verlof! Ik ben nu al aan het aftellen, hahaha!

Bitterend, het gaat goed!! Heb eigenlijk niks te klagen, hehe :P
Tralalalaaa
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:09:16 #283
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96635954
Tankgirl, het wordt nu tijd!!
Jullie meimoeders zijn lucky. Jullie hebben droge en warme maanden voor de boeg. Ik beval, als ik de krantenkoppen mag geloven, midden in de regentijd. En ben hoogzanger in het hoogtepunt van de hitte.
pi_96635974
Wat zeggen de kranten dan?? Ik had zondag bij de Prenatal al dat ik oververhit raakte (het was warm en ik stond daar op de eerste verdieping kleding te passen) en werd helemaal niet goed, werd zwart voor m'n ogen. Dat wordt wat als er nog een enorme hittegolf aankomt :')
Tralalalaaa
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:33:20 #285
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96636266
Zomer begint warm, eindigt nat.
pi_96636313
gefeliciteerd TimeJumper!
Luxaja ook gefeliciteerd met je zoon!
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:37:09 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96636317
Poppedeins succes op de vergadering vandaag :*
Misschien breken je vliezen wel tijdens de vergadering :+

zomer eindigt nat? -O- das een beetje jammer voor de 2e verjaardag hier. Achja we zien wel, op haar geboortedag regende het ook :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96636328
LLM zet hem vandaag. Volgens mij het het mooi weer dus een mooie dag om te bevallen
PD succes met de vergadering vandaag. Maar waarom moet je komen? je bent toch met verlof?
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:39:43 #289
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96636355
@ allemaal ;) bedankt!

Aventura, we waren net bezig om te onderzoeken waar het eventueel aan zou liggen, maar meestal komt er uit die onderzoeken niets.
We hadden ook al enkele maanden een adoptieaanvraag ingevuld, maar ik hoop dat ik kan blijven zeggen dat we dat traject niet in hoeven.

En na de babytjes van FerrariRood en Danic vind ik ook dat het tijd voor voor méérrrrrrrrrrrrrr ;)
Dus ik vind dat de rest van de meiden maar eens over de brug moet komen :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_96636394
eigen baas hè, dus nooit helemaal echt verlof helaas...

Bah ik heb echt n off-day vandaag geloof ik, tis nog maar net half 9 geweest en ik heb de eerste jankbui er al op zitten. Ik kan zo weinig van Lena hebben nu en dat vind ik vervolgens weer zooo niet leuk van mezelf. Wat zou ik graag de hele dag in t donker in mn bed gaan liggen wachten op weeën, pfff.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96636435
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef Poppedein het volgende:

Bah ik heb echt n off-day vandaag geloof ik, tis nog maar net half 9 geweest en ik heb de eerste jankbui er al op zitten. Ik kan zo weinig van Lena hebben nu en dat vind ik vervolgens weer zooo niet leuk van mezelf. Wat zou ik graag de hele dag in t donker in mn bed gaan liggen wachten op weeën, pfff.
Keep your head up dame!
(veuruut kiek'n!) ;)
pi_96636439
:* voor Poppedein!

TimeJumper, mijn schoonzus heeft ook vele miskramen gehad voordat ze echt zwanger was van een kindje dat wel bleef leven. Blijkt dat ze een chromosoomafwijking heeft waardoor ze maar 25% kans heeft om zwanger te raken en dat het goed zit.
Ze heeft nu 2 kindjes, wilde na de eerste ook misschien overgaan op adoptie maar toen was het toch weer wel goed raak en hebben ze daar vanaf gezien.
Tralalalaaa
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:46:51 #293
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96636464
even snel Meldt zonder bijlees.....! Moeten snel boodschappen doen.

weer heerlijk geslapen, wat zal ik dat missen straks :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:49:43 #294
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96636531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef Poppedein het volgende:

Het ligt eraan, ik ben ook eigen baas, en ik heb toch echt wel verlof! Hoewel ik erg geneigd ben om thuis verder te werken... Ik zit dan ook in een v.o.f. met familie, en die nemen mijn taken op dit moment over.

En :* Poppedein. Als je wat dwars zit dan moet je dat eruit gooien, ik voelde mij gelijk een stuk beter na de egopost van gisteren. Voel mij vandaag ook best goed eigenlijk :Y

Ik heb alleen zojuist mijn ontbijt eruit gegooid, is dat raar? :X
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96636688
Timejumper, gefeliciteerd! En ik kan me voorstellen dat je nog wel eventjes in de rats zit.. :*

Wij hebben hier vannacht een paar flinke onweersbuien gehad, heerlijk! Ik heb toch wel last van de warmte denk ik, gelukkig hou ik nog geen vocht vast.

Voel me wel vaag misselijk, maar dat is toch verder niet heel erg toch? Ga vandaag maar weer rustig aan doen denk ik.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:59:50 #296
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96636723
Take_A_Picture dan ga ik ook maar blijven hopen dat deze bij mij ook goed blijft gaan ;)
Goh en je schoonzus heeft nu al lekker 2 kinderen. Geeft me weer hoop dat het een keer wel goed moet gaan.
Qua lichamelijk voel ik me deze keer helemaalll zwanger. Mijn borsten werden altijd wel groter, maar nu zwellen ze de pan uit :D
Ik heb al een bolletje als buikje, en aan de rest van mijn lichaam zat gelijk 5 kilo spekjes. :P
Gelukkig is dat aankomen effe gestopt want dat is toch wel heel erg vroeg dat mijn lichaam daar mee begon :{

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Takkembah het volgende:

Haha, geniet er nog maar lekker van :9 :z
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:01:35 #297
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96636762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Takkembah het volgende:

Ja maar dan geniet je weer van een heeeerlijk vers gebakken baby.. hoop ik :P
pi_96636784
Bij mijn schoonzus was ze ook pas echt gerust toen het kindje er is. Dat is de ellende van een of meer miskramen: Je gaat er gewoon niet zorgeloos in (al kan ik me voorstellen dat als je er geen hebt gehad dat je je ook zorgen kunt maken hoor!).
Zij heeft toen ook een vruchtwaterpunctie etc gehad en was wel heel erg opgelucht dat de uitslag daarvan goed was.
Tralalalaaa
pi_96637301
Time jumper gefeliciteerd *O* *O* *O*

En tankgirl, dat is niet raar, ik doe gezellig met je mee ;)
pi_96637322
Goedemorgen :). :* voor de LLM weer, hopelijk komt t vandaag op gang!

Nou, ik had me een fijne actie vanochtend :o: ik heb voor t eerst in mijn leven op straat gekotst. Voor een bedrijf ook nog :7 . Ik hoop maar dat dit n eenmalige actie was, maar ik vrees er n beetje voor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')