Nee, ook al kan ik op mijn launch PS3 prima PS2 games spelen, dat heb ik al een jaar of 2 niet meer gedaan. Heb nog genoeg games liggen die in SP-mode uitgespeeld kunnen worden, dus daar ben ik voorlopig nog wel even mee bezig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Iemand die sinds PSN eruit ligt de PS2 erbij heeft gepakt?
Nicequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik dus. En mijn xbox, maar oude ps2 spelletjes doen het nog steeds goed. Trouwens ook mijn Sega megadrive is eventjes aan geweest.Oh oh melancholie.
Spellen heb ik wel, alleen de PS2 uit m'n PS3 slopen gaat zo moeilijk....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Iemand die een PS2 (met spellen) verkoopt? PM ME
Failquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1080p resolutie hier, ps3. En sowieso vind ik je argument dikke fail want als je op je pc met een controller gaat gamen is het ook geen pc gaming meer-
Voor zover ik weet gebruikt vrijwel iedere 'professionele' youtube-commentator die PVR. Volgens mij neemt hij op wat je op je TV afspeelt en kan je het zo op je PC/laptop zetten. Het editten moet je vervolgens met een ander programma doen. Correct me if I'm wrong..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hmmz, zo rond de 200 euro zie ik. Maar is het wel simpel om te doen als je eenmaal zo'n ding hebt? Ik ben niet BIJSTER technisch.
quote:Ryan admits that he had been responsible for leaking the IP addresses of users of the sites when he seized control, describing the move as "regrettable but necessary". The sites were a cornerstone of AnonOps' operational capabilities, providing what users believed was a secure communications channel for Anonymous operations via IRC chat.
"The only way to make things safe is to make users aware how insecure it is," claims Ryan - ironically echoing his adversaries' advice to steer clear of the unprotected sites.
Lekker misleidend dus..quote:I know you all want to know exactly when the services will be restored. At this time, I can’t give you an exact date, as it will likely be at least a few more days. We’re terribly sorry for the inconvenience and appreciate your patience as we work through this process.
Oh thanks! Dan moet ik maar gaan sparen voor zo'n ding...poehee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gebruikt vrijwel iedere 'professionele' youtube-commentator die PVR. Volgens mij neemt hij op wat je op je TV afspeelt en kan je het zo op je PC/laptop zetten. Het editten moet je vervolgens met een ander programma doen. Correct me if I'm wrong..
Als ze er zo lang erover doen dan moeten ze het ook goed doen!quote:I know you all want to know exactly when the services will be restored. At this time, I can’t give you an exact date, as it will likely be at least a few more days. We’re terribly sorry for the inconvenience and appreciate your patience as we work through this process.
Tja aan de andere kant, als ze nu al weten dat het nog twee weken duurt kunnen ze dat maar beter meteen zeggen misschien. Als ze nu telkens blijven zeggen dat het nog een paar dagen duurt terwijl ze weten dat het langer is, is dat ook niet echt handig..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef FinalD87 het volgende:
at least a few more days
Week 21 dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |