Ja en de woorden "We appreciate your patience" komt me nu ook wel de strot uit. Kappen met dat soort politiek correcte uitspraken. Het geduld van je klanten is al lang en breed op, maar we hebben geen keuze. Dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Tja aan de andere kant, als ze nu al weten dat het nog twee weken duurt kunnen ze dat maar beter meteen zeggen misschien. Als ze nu telkens blijven zeggen dat het nog een paar dagen duurt terwijl ze weten dat het langer is, is dat ook niet echt handig..
quote:
Nutteloze update imo..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ja en de woorden "We appreciate your patience" komt me nu ook wel de strot uit. Kappen met dat soort politiek correcte uitspraken. Het geduld van je klanten is al lang en breed op, maar we hebben geen keuze. Dat is iets heel anders.
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef S0nic het volgende:
En het ergste is nog wel dat als PSN het weer doet , iedereen tegelijk gaat inloggen en het weer crasht
Fight Night Championquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Helemaal niet?
oh en wat is ufc 2010 een kut spel... 2009 is veel leuker
Nee heb hem 2 weken terug gehaaldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Heb je er überhaupt al een spelletje op staan of nog steeds niet?
Kun je nu niets er op spelen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee heb hem 2 weken terug gehaald
BTW zie nu pas dat dit PS3 topic is en niet PSP
ze kunnen ook niets melden en dan is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
En alweer een blog van psn. Dat het nog een "paar dagen" kan duren. Kerstmis komt ook over een "paar dagen"
True, maar tot 3x keer toe hetzelfde bericht melden is ook niet echt hoopgevend toch ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ze kunnen ook niets melden en dan is het ook weer niet goed
St Juttemis ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
En alweer een blog van psn. Dat het nog een "paar dagen" kan duren. Kerstmis komt ook over een "paar dagen"
quote:PlayStation Network over 'enkele dagen' online
Door Bart de Water, woensdag 11 mei 2011 09:45, views: 14.840
Sony heeft aangekondigd dat het online brengen van het PlayStation Network nog 'enkele dagen' zal duren, maar geeft geen exacte datum. Het bedrijf ontkent een eerder bericht waarin werd gesteld dat op 31 mei alle diensten hersteld zijn.
Sony deelt mee dat het bedrijf nog geen exacte datum kan geven wanneer het PlayStation Network weer beschikbaar zal zijn voor gamers, maar dat het waarschijnlijk nog 'enkele dagen' gaat duren. Onduidelijk is of alle onderdelen van het PSN dan ook beschikbaar zullen zijn. Eerder zei een Japanse woordvoerder van Sony dat het PlayStation Network en Qriocity op 31 mei volledig beschikbaar zullen zijn, maar volgens de Amerikaanse marketingdirecteur van Sony klopt deze informatie niet. Sony zou volgens hem niet officieel kunnen zeggen op welke datum de diensten weer beschikbaar zijn.
Het PlayStation Network en Qriocity zijn nu drie weken offline. Sony trok op 20 april de stekker eruit, nadat het bedrijf ontdekte dat hackers zich toegang hadden verschaft tot persoons- en creditcardgegevens van 77 miljoen gebruikers. Later bleek echter dat hackers ook hadden ingebroken op Sony's mmo-platform Online Entertainment, waar nog eens 24,6 miljoen accounts opgeslagen zijn. Door de tweede hack zag het bedrijf zich genoodzaakt om de geplande heropenstelling van het PSN op 1 mei uit te stellen en eerst nieuwe beveiligingsmaatregelen te testen.
tweakers.net
Is het niet één keer de melding en dan 100000 keer dezelfde quote? Zie post boven deze reactiequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
True, maar tot 3x keer toe hetzelfde bericht melden is ook niet echt hoopgevend toch ?
Zie vetgedrukte, toch een ander bericht?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het niet één keer de melding en dan 100000 keer dezelfde quote? Zie post boven deze reactie
Ik bedoelde meer dat ik maandag tentamen heb en het voor mij waarschijnlijk sowieso beter is als hij het pas daarna weer doet. En ben maandagavond toch niet thuis, dus dinsdag is prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]dan is het al 3 weken lang 'deze week'
Ik heb geen tentamens dus beter dat PSN het nu weer doetquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik maandag tentamen heb en het voor mij waarschijnlijk sowieso beter is als hij het pas daarna weer doet. En ben maandagavond toch niet thuis, dus dinsdag is prima wat mij betreft.
Schoonmaken, opruimen, ramen lappen, afwas doen, stofzuigen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:33 schreef laucas het volgende:
Heb tot maandag het rijk alleen, zonder PSN![]()
Genoeg andere dingen te doen though
Even on topic blijven graag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Schoonmaken, opruimen, ramen lappen, afwas doen, stofzuigen.
Doen we, ik doelde dan ook op het schoonmaken van de ps3quote:
Staat ook op IMDB, dus zal wel echt zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef FinalD87 het volgende:
Sony Pictures presents
Anonymous
at cinemas september 30
Geen grap
Edit: denk ik
Hahaha dat kan toch niet waar zijn?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef FinalD87 het volgende:
Sony Pictures presents
Anonymous
at cinemas september 30
Geen grap
Edit: denk ik
Maar het gaat niet over PSN, zal wel puur toeval zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hahaha dat kan toch niet waar zijn?!![]()
![]()
Jij was degene die het had besteld?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:40 schreef MagischMannetje het volgende:
Brink blijkt dus een faal te zijn aan de reviews te lezen
Nee The_Big_Lebowski volgens mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Jij was degene die het had besteld?
Klopt, productie was al begonnen voor dat hele PSN gebeuren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Maar het gaat niet over PSN, zal wel puur toeval zijn
Klote voor hem dan, daarom kan je soms ook beter wachten tot een spel langer uit isquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee The_Big_Lebowski volgens mij
Daarom zei ik aan de reviews te lezen. Veel kritiek enzo maar het idee leek me wel leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb net Brink gespeeld (heb em wel geruild voor de xbox versie want je moet em online spelen) en het is geen fail hoor. Ieder zijn smaak.prachtig spel.
Tis alleen geen COD kloon en dat schiet veel domme reviewers in het verkeerde keelgat. Sowieso reviewers are lutsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |