quote:Athlon_2o0o: maandag 9 mei 13:37 -fout-
The_Big_Lebowski: ik zeg vannacht nog. -fout-
DutchSL : vannacht om 04:57 -fout-
misan : zaterdag 7 mei 12:00 -fout-
rickyszz : zaterdag 7 mei 13:37 -fout-
tostitomaatkaas : zondag 8 mei 13:37 -fout-
kaching02 : zondag 8 mei 17:00-fout-
auti : dinsdag 10 mei
Yuri_boyka : donderdag 12 mei 16:00
dagkaart : vrijdag 13 mei 23:00
OmniRocket: woensdag 1 juni
14.gifquote:
Niet normaalquote:
Een 'fully restart' .. dus alle services in 1x online brengen? Ze wilden het online gamen als eerste weer online brengen dus dat zal eerder gebeuren of ben ik de enige die het artikel goed heeft gelezen?quote:
quote:'Sony wil beloning voor tip die leidt naar hackers'
Sony overweegt om een beloning uit te loven voor de tip die leidt tot de arrestatie en veroordeling van de PlayStation Network-hackers. Dat heeft Cnet vernomen uit bronnen die bekend zijn met de situatie.
Een besluit hierover zou Sony echter nog niet hebben genomen; het is mogelijk dat de optie van een beloning nog volledig van tafel verdwijnt.
Het bedrijf discussieert naar verluidt nog over de voor- en nadelen van een dergelijke beloning. Uiteindelijk moeten de Sony-bazen in Tokio hun goedkeuring geven voordat een dergelijk actie wordt opgezet.
Wanneer dit wel gebeurt, dan zal Sony daarvoor samenwerken met de FBI en vergelijkbare instanties in andere landen dan de Verenigde Staten. De beloning is volgens Cnet een van vele verschillende opties die Sony overweegt om de hackers te vinden en te kunnen aanklagen.
Plaatje tussen de superscript en link.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Misschien een stomme vraag; maar hoe plaats ik een foto in een bericht? Ik kan alleen kiezen uit een Url, maar nmiet uploaden of vanaf mijn pc...Dank
Url van het plaatje tussenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Misschien een stomme vraag; maar hoe plaats ik een foto in een bericht? Ik kan alleen kiezen uit een Url, maar nmiet uploaden of vanaf mijn pc...Dank
1 | [img] [/img] tags |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |