quote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
VerstoppertjeDat speelden wij in de buurt ook vaak, met dikke Niels. Dikke Niels ging zich toen verstoppen in een huisvuilcontainer en kwam er niet meer uit omdat hij vast zat
Er waren wel drie vaders voor nodig om dikke Niels uit zijn benarde positie te bevrijden.
Dat klinkt als een Dik Trom verhaalquote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
VerstoppertjeDat speelden wij in de buurt ook vaak, met dikke Niels. Dikke Niels ging zich toen verstoppen in een huisvuilcontainer en kwam er niet meer uit omdat hij vast zat
Er waren wel drie vaders voor nodig om dikke Niels uit zijn benarde positie te bevrijden.
Wazig is altijd goedquote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strand-BBQ met wazige mensen en veul wijn en zulks
Is okquote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk verkeerd geïnterpreteerd door mij..
Excuus!
Heeft hij niet gedaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is van jezelf, maar je baas behoort je ook de finale beoordeling op te sturen voor je het gesprek hebt.
Ik vraag me af waar die stressklachten vandaan komen als je niet nerveus bent voor de uitkomst van 't gesprekquote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, geen sarcasme
Jij en ik hebben elkaar al eerder niet begrepenIk wil het best uitleggen.. als je erin geinteresseerd bent.
Gewoon geen lenzen indoen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wazig is altijd goeddaar hou ik van
Dan ben ik meteen molmeisjequote:
Mijn broertje speelde ook vaak verstoppertje. Hij heeft Joey de broekpoeper een keer gevonden omdat hij hem rook, drie keer raden waaromquote:
Ik ervaar die stressklachten ook als ik geen beoordelingsgesprek met hem heb.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die stressklachten vandaan komen als je niet nerveus bent voor de uitkomst van 't gesprek
Het is een bijzonder kind, en dat is het!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar is wel een mooi verhaal, die je altijd zal bijblijven.
In dat geval zul je je wel vermaken met het gezelschap waar ik mee om gaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wazig is altijd goeddaar hou ik van
Zeg hey!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms is het beter om niet te zien wie je voor je hebt.
Als je ballen hebt, zeg je hem dat: welk gesprek? Ik heb nog geen beoordeling gekregen om te bespreken.quote:
Dus hij maakt je nerveus/zenuwachtig/watdanookmaar.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ervaar die stressklachten ook als ik geen beoordelingsgesprek met hem heb.
Ik zal het aankaarten zodra ik hem spreek. Dat is het probleem niet..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ballen hebt, zeg je hem dat: welk gesprek? Ik heb nog geen beoordeling gekregen om te bespreken.
Jij zegt dat het goed is om niet te zien wie je voor je hebt in relatie tot het wazige gezelschap waar ik mee om ga.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat? Ik had het niet over jou, wijf dat je er bent!
Ik zei niets over jouw wazige gezelschap, niets, NIETS!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zegt dat het goed is om niet te zien wie je voor je hebt in relatie tot het wazige gezelschap waar ik mee om ga.
Was het maar zo simpel...quote:Op maandag 9 mei 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus hij maakt je nerveus/zenuwachtig/watdanookmaar.
Wtfquote:Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel...
Als ik hem spreek krijg ik het benauwd, krijg ik zuurstof tekort... , valt mijn geheugen weg, kan ik niet meer helder denken en de dagen erna heb ik nodig om daarvan bij te komen (totdat die klachten weer afnemen). Bijvoorbeeld.
Zo, dat klinkt redelijk ongezond zeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik hem spreek krijg ik het benauwd, krijg ik zuurstof tekort... , valt mijn geheugen weg, kan ik niet meer helder denken en de dagen erna heb ik nodig om daarvan bij te komen (totdat die klachten weer afnemen). Bijvoorbeeld.
issues, you have themquote:Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar dat kan toch niet alleen maar aan hem liggen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef MNR het volgende:
[..]
haha, zo kun je er ook tegenaan kijken, maar ik zit wel mooi meequote:
Integendeel zelfs.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar dat kan toch niet alleen maar aan hem liggen?
Zeker niet! Ik weet ook niet precies wat het is (ben ik hard mee bezig om dat uit te zoeken..)quote:Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt het sowieso niet, aangezien zij de klachten heeft, niet de manager. De vraag is wat maakt dat hij bepaalde emoties / reacties in haar losmaakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
Dat weet ik welquote:Op maandag 9 mei 2011 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt het sowieso niet, aangezien zij de klachten heeft, niet de manager. De vraag is wat maakt dat hij bepaalde emoties / reacties in haar losmaakt.
Ik reageer dan ook niet op jou.quote:
Lijkt me echt kloten..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik weet ook niet precies wat het is (ben ik hard mee bezig om dat uit te zoeken..)
Hij is wel de enige bij wie ik het zo sterk ervaar..
Ik hoop dat je doorgaat met dat uitzoeken, want anders ben je alleen maar bezig met symptoombestrijding.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik weet ook niet precies wat het is (ben ik hard mee bezig om dat uit te zoeken..)
Hij is wel de enige bij wie ik het zo sterk ervaar..
Dat is het ookquote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lijkt me echt kloten..
Kan het misschien zo zijn dat je de klachten krijgt om hij een hogere functie heeft?
Heb je het alleen bij mannen of ook bij vrouwen?
Heyquote:Op maandag 9 mei 2011 14:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorgaat met dat uitzoeken, want anders ben je alleen maar bezig met symptoombestrijding.
Als ie het deed wel jaquote:
oh, dat is de grap natuurlijkquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei niets over jouw wazige gezelschap, niets, NIETS!
Hoop managers in Singles dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:49 schreef ArTiC het volgende:
In the end is het gewoon een mens, niks meer of minder dan je zelf. Ik snap niet waar je zo van onder de indruk moet zijn? Managers zijn meestal niet het meest snuggere volk
Wel lastig op dates. Dat je er een paar dagen ziek van kan zijn als het een beetje een dominante man isquote:Op maandag 9 mei 2011 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
HeyIk vind het tof dat je dat zegt. Doe ik ook zeker. Het is wel mijn gezondheid. En ik ben niet van plan dit de rest van mijn leven door te maken.
quote:
Heee, je UI doet het niet!quote:
Nou, dat is andersquote:Op maandag 9 mei 2011 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel lastig op dates. Dat je er een paar dagen ziek van kan zijn als het een beetje een dominante man is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |