iddquote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
quote:
goed ideeeeeeequote:Op maandag 9 mei 2011 12:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
![]()
Een deze dagen maar eens gegrilde kip halen
I knowquote:
Mijquote:
watskeburt mutsje??quote:Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leven is 1 grote kankerbende godverdomme
Nou nou nou, is het echt zo erg?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
I know.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Rust zacht lieve 8108139dpthsquote:
Ja een vriend die zichzelf van het leven berooft is echt zo erg ja!quote:
En wat moet ik slurpen dan?quote:
Zo kan het gaan.. het is niet eerlijk maar het leven is gewoon niet eerlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rust zacht lieve 8108139dpths
[..]
Ja een vriend die zichzelf van het leven berooft is echt zo erg ja!
Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik een bloedhekel heb aan schelden met kanker en dat ik dat echt niet doe.
Nu kan het me allemaal even niks meer schelen. Ik ben er kapot van. Nog meer dan ik ooit had gedacht.
Yeah like that's gonna make everything betterquote:Op maandag 9 mei 2011 13:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zo kan het gaan.. het is niet eerlijk maar het leven is gewoon niet eerlijk.
In ieder geval sterkte.
Ik kom binnenkort wel een keertje voor je dansen
\quote:Op maandag 9 mei 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah like that's gonna make everything better
Ik wil niet lachen!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:11 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
\
Nothing will but at least you get a good laugh.
Mn pink ofzo.quote:
Had Ez wel zijn roze overhemd aangedaan voor Erwin?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet lachen!
Ik wil iemand het ziekenhuis in slaan en uithuilen op Ez zn schouder. Er zit nog niet genoeg make up op zn overhemd dus.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had Ez wel zijn roze overhemd aangedaan voor Erwin?
Jammer. Ik heb op mijn oude telefoon van Ez en Erwin, en Ez dus in roze overhemd.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ez twijfelde stiekem nog wel. Wilde eigenlijk in zn legerbroek en bandshirt gaan. Toch maar niet gedaan.
Zorg even dat je die foto bij Ez krijgt!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb op mijn oude telefoon van Ez en Erwin, en Ez dus in roze overhemd.
quote:
Ik ben dit weekend bij mijn ouders, heb daar op de PC ook nog geloof ik. Zal ik ze doormailen dan? Grote kans dat Ez ze wel al heeft, maar beter dubbel dan niet. en in US staan er ook wel een stel geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg even dat je die foto bij Ez krijgt!
We zijn bezig met alle foto's van Erwin verzamelen. Zijn familie heeft namelijk geen foto's van hem![]()
Ja 1 uit 2007![]()
Fuck man wij hebben meer foto's van die man dan zijn eigen familie
Een nagel.quote:
Top en idd beter dubbel dan niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend bij mijn ouders, heb daar op de PC ook nog geloof ik. Zal ik ze doormailen dan? Grote kans dat Ez ze wel al heeft, maar beter dubbel dan niet. en in US staan er ook wel een stel geloof ik.
Wij steunen je wel hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet lachen!
Ik wil iemand het ziekenhuis in slaan en uithuilen op Ez zn schouder. Er zit nog niet genoeg make up op zn overhemd dus.
En dat gaat het allemaal wel oplossen?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet lachen!
dat word even doorslurpen wil ik die eraf krijgen....quote:
Nee niks kan het oplossen helemaal niks.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
En dat gaat het allemaal wel oplossen?
Laat er wat tijd overheen gaan..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks kan het oplossen helemaal niks.
Hij is er gewoon niet meer, die grote knuffelbeer is er niet meer and it's killing me inside
Geef het tijd, heeeeeel veel tijd. En vergeet hem nooit.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks kan het oplossen helemaal niks.
Hij is er gewoon niet meer, die grote knuffelbeer is er niet meer and it's killing me inside
Is inderdaad de enige optie.quote:
Zou hem niet kunnen vergeten al zou ik willen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:50 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Geef het tijd, heeeeeel veel tijd. En vergeet hem nooit.
Maar dat hoef je ook niet. Zo iets vergeet je echt niet. Het is hoe je er tegen aan kijkt. Nu zul je verdrietig zijn en alles voelt kut en je hebt nergens meer kracht voor. Geef het tijd, en kijk is over een paar maanden of een jaar. Dan heb je er vrede mee en weet je dat hij nu beter af is.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is inderdaad de enige optie.
[..]
Zou hem niet kunnen vergeten al zou ik willen.
Moet ik het naar jou mailen of naar Ez?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top en idd beter dubbel dan niet.
We hebben US al afgestruind, ook van zn vorige nickname. Harajuku heeft me geholpen met zoeken ook![]()
Tip: Zwitsal smeren op opengekraste huid is uhm een BAD IDEA!!
Christus dat prikt
Wat dan?quote:
Is om het evenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik het naar jou mailen of naar Ez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |