iddquote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
quote:
goed ideeeeeeequote:Op maandag 9 mei 2011 12:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
![]()
Een deze dagen maar eens gegrilde kip halen
I knowquote:
Mijquote:
watskeburt mutsje??quote:Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leven is 1 grote kankerbende godverdomme
Nou nou nou, is het echt zo erg?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
I know.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Rust zacht lieve 8108139dpthsquote:
Ja een vriend die zichzelf van het leven berooft is echt zo erg ja!quote:
En wat moet ik slurpen dan?quote:
Zo kan het gaan.. het is niet eerlijk maar het leven is gewoon niet eerlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rust zacht lieve 8108139dpths
[..]
Ja een vriend die zichzelf van het leven berooft is echt zo erg ja!
Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik een bloedhekel heb aan schelden met kanker en dat ik dat echt niet doe.
Nu kan het me allemaal even niks meer schelen. Ik ben er kapot van. Nog meer dan ik ooit had gedacht.
Yeah like that's gonna make everything betterquote:Op maandag 9 mei 2011 13:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zo kan het gaan.. het is niet eerlijk maar het leven is gewoon niet eerlijk.
In ieder geval sterkte.
Ik kom binnenkort wel een keertje voor je dansen
\quote:Op maandag 9 mei 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah like that's gonna make everything better
Ik wil niet lachen!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:11 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
\
Nothing will but at least you get a good laugh.
Mn pink ofzo.quote:
Had Ez wel zijn roze overhemd aangedaan voor Erwin?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet lachen!
Ik wil iemand het ziekenhuis in slaan en uithuilen op Ez zn schouder. Er zit nog niet genoeg make up op zn overhemd dus.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had Ez wel zijn roze overhemd aangedaan voor Erwin?
Jammer. Ik heb op mijn oude telefoon van Ez en Erwin, en Ez dus in roze overhemd.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ez twijfelde stiekem nog wel. Wilde eigenlijk in zn legerbroek en bandshirt gaan. Toch maar niet gedaan.
Zorg even dat je die foto bij Ez krijgt!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb op mijn oude telefoon van Ez en Erwin, en Ez dus in roze overhemd.
quote:
Ik ben dit weekend bij mijn ouders, heb daar op de PC ook nog geloof ik. Zal ik ze doormailen dan? Grote kans dat Ez ze wel al heeft, maar beter dubbel dan niet. en in US staan er ook wel een stel geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg even dat je die foto bij Ez krijgt!
We zijn bezig met alle foto's van Erwin verzamelen. Zijn familie heeft namelijk geen foto's van hem![]()
Ja 1 uit 2007![]()
Fuck man wij hebben meer foto's van die man dan zijn eigen familie
Een nagel.quote:
Top en idd beter dubbel dan niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend bij mijn ouders, heb daar op de PC ook nog geloof ik. Zal ik ze doormailen dan? Grote kans dat Ez ze wel al heeft, maar beter dubbel dan niet. en in US staan er ook wel een stel geloof ik.
Wij steunen je wel hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet lachen!
Ik wil iemand het ziekenhuis in slaan en uithuilen op Ez zn schouder. Er zit nog niet genoeg make up op zn overhemd dus.
En dat gaat het allemaal wel oplossen?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet lachen!
dat word even doorslurpen wil ik die eraf krijgen....quote:
Nee niks kan het oplossen helemaal niks.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
En dat gaat het allemaal wel oplossen?
Laat er wat tijd overheen gaan..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks kan het oplossen helemaal niks.
Hij is er gewoon niet meer, die grote knuffelbeer is er niet meer and it's killing me inside
Geef het tijd, heeeeeel veel tijd. En vergeet hem nooit.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks kan het oplossen helemaal niks.
Hij is er gewoon niet meer, die grote knuffelbeer is er niet meer and it's killing me inside
Is inderdaad de enige optie.quote:
Zou hem niet kunnen vergeten al zou ik willen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:50 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Geef het tijd, heeeeeel veel tijd. En vergeet hem nooit.
Maar dat hoef je ook niet. Zo iets vergeet je echt niet. Het is hoe je er tegen aan kijkt. Nu zul je verdrietig zijn en alles voelt kut en je hebt nergens meer kracht voor. Geef het tijd, en kijk is over een paar maanden of een jaar. Dan heb je er vrede mee en weet je dat hij nu beter af is.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is inderdaad de enige optie.
[..]
Zou hem niet kunnen vergeten al zou ik willen.
Moet ik het naar jou mailen of naar Ez?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top en idd beter dubbel dan niet.
We hebben US al afgestruind, ook van zn vorige nickname. Harajuku heeft me geholpen met zoeken ook![]()
Tip: Zwitsal smeren op opengekraste huid is uhm een BAD IDEA!!
Christus dat prikt
Wat dan?quote:
Is om het evenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik het naar jou mailen of naar Ez?
Okeeequote:
zit nu al sinds maart 2009 als eerste lijns.quote:
werk je voor een detacheerder of op een vaste plek??quote:Op maandag 9 mei 2011 14:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
zit nu al sinds maart 2009 als eerste lijns.
begint wel een beetje saai te worden.
Plus mijn salaris voor mijn kennis is eigenlijk ook veel te laag
vast contract, onbepaalde tijdquote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
werk je voor een detacheerder of op een vaste plek??
dude, das net 1000 de maand netto. das nie veul..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
vast contract, onbepaalde tijd
verdien nu tussen de 1800 en 1900 bruto de maand
Gewoon ondertussen lekker rondkijken of er iets te vinden is.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
vast contract, onbepaalde tijd
verdien nu tussen de 1800 en 1900 bruto de maand
houd ongeveer 1500 netto over.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dude, das net 1000 de maand netto. das nie veul..
doe ik ook, zag al wat leuke programmeer banen, maar het probleem is dat ik niet zeker weet of k met mijn ervaring daar goed binnen kan.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Gewoon ondertussen lekker rondkijken of er iets te vinden is.
hmm. ik heb bruto toch eens stuk meer per maand. meer netto toch niet zo heel veel meer dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
houd ongeveer 1500 netto over.
ben daarnaast pas 21.
[..]
doe ik ook, zag al wat leuke programmeer banen, maar het probleem is dat ik niet zeker weet of k met mijn ervaring daar goed binnen kan.
Voordeel is dat ik nog thuiswoon, maar heb ook een opleiding nog lopen die overgekocht moet worden dan.
Ik ben een arme studentquote:Op maandag 9 mei 2011 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm. ik heb bruto toch eens stuk meer per maand. meer netto toch niet zo heel veel meer dan.
maar met 21 zit je geloof ik nog gunstiger in de belasting. dat scheelt.
Yep, maar momenteel zijn er nog geen signalen dat het echt gaat stijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm. ik heb bruto toch eens stuk meer per maand. meer netto toch niet zo heel veel meer dan.
maar met 21 zit je geloof ik nog gunstiger in de belasting. dat scheelt.
Dat is alsnog meer dan ik, ik verdien nog geen 1000 netto.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
houd ongeveer 1500 netto over.
ben daarnaast pas 21.
[..]
doe ik ook, zag al wat leuke programmeer banen, maar het probleem is dat ik niet zeker weet of k met mijn ervaring daar goed binnen kan.
Voordeel is dat ik nog thuiswoon, maar heb ook een opleiding nog lopen die overgekocht moet worden dan.
en bruto?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alsnog meer dan ik, ik verdien nog geen 1000 netto.
Bruto geen idee. Maar ik ben ZZP'er hequote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
en bruto?
maar het houd me ook wel een beetje tegen
ik zit hier goed, de meeste zijn wel gezellige mensen, brompotten heb je overal.
heerlijke tijden e.d.
het is gewoon, te weinig uitdaging, te weinig loon naar kennis imho
ben ook af en toe aant twijfelen om zzp'er te worden, maar durf eigenlijk nietquote:Op maandag 9 mei 2011 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bruto geen idee. Maar ik ben ZZP'er he
Hoezo dat?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ook af en toe aant twijfelen om zzp'er te worden, maar durf eigenlijk niet
nja je moet duidelijk weten welke diensten je gaat verkopen. en weten dat daar eigenlijk ook wel genoeg vraag naar is.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ook af en toe aant twijfelen om zzp'er te worden, maar durf eigenlijk niet
Ja oke, dan wisselt het welquote:Op maandag 9 mei 2011 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bruto geen idee. Maar ik ben ZZP'er he
heb geen start/investeringskapitaal.quote:
en dat. ik kan wel vanalles maar je moet je toch op 1 ding gaan toeleggenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:34 schreef tripack het volgende:
[..]
nja je moet duidelijk weten welke diensten je gaat verkopen. en weten dat daar eigenlijk ook wel genoeg vraag naar is.
Indeed. Maar ach, ik kan mijn huur enzo betalen dus dan vind ik t wel goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja oke, dan wisselt het wel
ben zelf ook nog ZZP-er ernaast, maar kan het me niet veroorloven om daar fulltime aan te werken
Ik ook niet, maar werk voor 2 bedrijven in 1 pand vast.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb geen start/investeringskapitaal.
en geen zekerheid over inkomsten.
[..]
en dat. ik kan wel vanalles maar je moet je toch op 1 ding gaan toeleggen
Als je ervan kan leven en het leuk vind.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Indeed. Maar ach, ik kan mijn huur enzo betalen dus dan vind ik t wel goed.
Jep, heb genoeg geld om leuke dingen te doen dusjaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als je ervan kan leven en het leuk vind.
ik denk dat ik gewoon mijn CV eens 2 dagen open gooi op monsterboard.
Normaal werdt ik helemaal plat gesmst/gemailt. eens kijken of ze met wat leuks komen
het zou hier nog niemand opvallen als ik naar huis ging. kantoor is leeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar huis! willen en kunnen zijn natuurlijk wel 2 verschillende dingen
Dat van mij is nauwelijks in kwartieren uit te drukkenquote:
Daarom, komt goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, heb genoeg geld om leuke dingen te doen dusja
met 1000 euro per maand genoeg voor de huur en voor leuke dingen??quote:Op maandag 9 mei 2011 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, heb genoeg geld om leuke dingen te doen dusja
Hey ik kom met 1500 netto ook niet rond hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met 1000 euro per maand genoeg voor de huur en voor leuke dingen??
tering, ik geloof dat ik iets fout doe..
mischien de schoonmakers paaien, kunnen zij je uitklokken. heb je waarschijnlijk nog overuren ookquote:Op maandag 9 mei 2011 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou hier nog niemand opvallen als ik naar huis ging. kantoor is leeg.
maar ja, moet dan om 4 uur weer terug komen om uit te klokken
Leuke dingen doen hoeft niet per se (veel) geld te kosten ..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jep, dat ben ik... tenminste het is een afkorting van mn username hierquote:
er is altijd weer baas boven baasquote:
Ik ben aan vaste lasten (huur, zorgverzekering, dat soort dingen) nog niet 425 per maand kwijt he.. Blijft nog genoeg over want eten doe ik nauwelijks.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
Dat klinkt ook alweer zo zielig dat je niet eetquote:Op maandag 9 mei 2011 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben aan vaste lasten (huur, zorgverzekering, dat soort dingen) nog niet 425 per maand kwijt he.. Blijft nog genoeg over want eten doe ik nauwelijks.
das wel heel goedkoop. ik denk dat ik rond de 700 aan vaste lasten per maand heb en nog voor 150-200 euro aan benzine verstook..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben aan vaste lasten (huur, zorgverzekering, dat soort dingen) nog niet 425 per maand kwijt he.. Blijft nog genoeg over want eten doe ik nauwelijks.
zo weinig, ik zit aan +/- 250 tot 300 in de maand voor benzinequote:Op maandag 9 mei 2011 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das wel heel goedkoop. ik denk dat ik rond de 700 aan vaste lasten per maand heb en nog voor 150-200 euro aan benzine verstook..
je kent me...quote:
Helaasquote:
WAAAAAT, hier blijven jij!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog -1/3e kwartiertje
Onee kut, ik moet naar huis
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog -1/3e kwartiertje
Onee kut, ik moet naar huis
Ik heb geen auto gelukkigquote:Op maandag 9 mei 2011 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das wel heel goedkoop. ik denk dat ik rond de 700 aan vaste lasten per maand heb en nog voor 150-200 euro aan benzine verstook..
Klopt, maar ik werk veel en geef weinig uit aan eten dusjaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:49 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat klinkt ook alweer zo zielig dat je niet eet
ik heb ook maar een klein huisje hoor. zonder auto kan ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen auto gelukkig
en ik woon op kamers he
das ook een verschil. ik houd van eten en van koken..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar ik werk veel en geef weinig uit aan eten dusjaEet sowieso niet veel thuis.
Ach ja... dat had je zelf in de handquote:
ik heb niet eens een rijbewijs dus jaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook maar een klein huisje hoor. zonder auto kan ik niet.
ja ik ook, maar ik kan op mn werk niet koken en i kzit hier nu eenmaal 4 dagen in de week, en ik ben vaak weg.quote:[..]
das ook een verschil. ik houd van eten en van koken..
Magnetron voedsel?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb niet eens een rijbewijs dus jaMaar ik ga misschien binnenkort verhuizen
[..]
ja ik ook, maar ik kan op mn werk niet koken en i kzit hier nu eenmaal 4 dagen in de week, en ik ben vaak weg.
Ja of cup a soup oidquote:
Nou dat is voor mij meer een tussendoortje. Ik kan het niet redden op alleen 1 beker cup a soup. Moet wel wat te eten hebben in de avond. Gewoon een bord met brocolli of noem het maar op. Lekker stukkie vlees erbijquote:Op maandag 9 mei 2011 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja of cup a soup oidJe meot toch iets.
Ik eet er ook brood bij hequote:Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nou dat is voor mij meer een tussendoortje. Ik kan het niet redden op alleen 1 beker cup a soup. Moet wel wat te eten hebben in de avond. Gewoon een bord met brocolli of noem het maar op. Lekker stukkie vlees erbij
straks lekker FRIET!quote:
HET IS PATATquote:
in mijn ogen licht het aan de dikte of het friet of patat isquote:
Ik eet zoveel. En een collega voert me vaakquote:Op maandag 9 mei 2011 15:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik eet in de morgen en s'middags al genoeg brood
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:27 schreef tripack het volgende:
[..]
in mijn ogen licht het aan de dikte of het friet of patat is
7 mm = franse friet
10 mm = patat
14 mm = vlaamse frites
franse frietquote:Op maandag 9 mei 2011 15:27 schreef tripack het volgende:
[..]
in mijn ogen licht het aan de dikte of het friet of patat is
7 mm = franse friet
10 mm = patat
14 mm = vlaamse frites
doe niet moeilijk kijken jijquote:
Gotta love the french friesquote:Op maandag 9 mei 2011 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
franse friet
maar niet die van de mcdrek. die is gewoon vies
Nah vind het meer triest om t op te gaan meten om dan conclusies te trekken over of het patat of friet isquote:Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef tripack het volgende:
[..]
doe niet moeilijk kijken jij
zo kopen de snackbars hun patat in hoor
ik heb gewoon in 1 post het hele ge-emmer over patat-friet discussies omzeep geholpen
ik wist gewoon dat jij hierop zou happenquote:
ik heb liever een mc.chickenquote:
Een vrouw ging een paar jaar geleden naar een hamburgertent en bestelde daar een broodje kip. Ze vertelde de serveerster dat ze er per se geen mayonaise op wilde hebben omdat ze daar niet van hield. Toen ze het broodje kreeg, ontdekte de vrouw dat er toch mayonaise op de kip zat. Omdat ze hongerig was en geen zin had in een scene, at de vrouw haar broodje toch op.quote:
je hoeft het niet te meten hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 15:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah vind het meer triest om t op te gaan meten om dan conclusies te trekken over of het patat of friet is
De echte of de neppe?quote:
Happen? Ehm.. ik heb honger en ja, ik vind franse frietjes erg lekkerquote:Op maandag 9 mei 2011 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat jij hierop zou happen
dat heb ik ook altijd als ik een broodje aap eet..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Een vrouw ging een paar jaar geleden naar een hamburgertent en bestelde daar een broodje kip. Ze vertelde de serveerster dat ze er per se geen mayonaise op wilde hebben omdat ze daar niet van hield. Toen ze het broodje kreeg, ontdekte de vrouw dat er toch mayonaise op de kip zat. Omdat ze hongerig was en geen zin had in een scene, at de vrouw haar broodje toch op.
Toen ze haar broodje half op had, begon de vrouw zich niet lekker te voelen. Ze stopte met eten en haalde de serveerster erbij om te klagen. De serveerster vertelde haar echter dat ze zeker wist dat ze geen mayonaise op het broodje van de vrouw gedaan had.
Samen bekeken ze het broodje beter. Toen ontdekten ze dat er inderdaad geen mayonaise op het broodje zat. De kip had een tumor, die tijdens het bakken was opengesprongen. De mayonaise-achtige gele substantie was in werkelijkheid pus, die uit de tumor was gedropen.
Nog steeds honger? Dit is volgens mij gewoon weer zo'n fake story
bahquote:Op maandag 9 mei 2011 15:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
-- knip --
Ongeduldig?quote:
Ja, moet nog 2 uur werken.quote:
nog 2 1/3 kwartiertjesquote:Op maandag 9 mei 2011 15:39 schreef tripack het volgende:
mensen fijne avond.. ik ga er vandoor![]()
tot morgen
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:39 schreef tripack het volgende:
mensen fijne avond.. ik ga er vandoor![]()
tot morgen
Ik zit ondertussen lekker casavezooi te etenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Een vrouw ging een paar jaar geleden naar een hamburgertent en bestelde daar een broodje kip. Ze vertelde de serveerster dat ze er per se geen mayonaise op wilde hebben omdat ze daar niet van hield. Toen ze het broodje kreeg, ontdekte de vrouw dat er toch mayonaise op de kip zat. Omdat ze hongerig was en geen zin had in een scene, at de vrouw haar broodje toch op.
Toen ze haar broodje half op had, begon de vrouw zich niet lekker te voelen. Ze stopte met eten en haalde de serveerster erbij om te klagen. De serveerster vertelde haar echter dat ze zeker wist dat ze geen mayonaise op het broodje van de vrouw gedaan had.
Samen bekeken ze het broodje beter. Toen ontdekten ze dat er inderdaad geen mayonaise op het broodje zat. De kip had een tumor, die tijdens het bakken was opengesprongen. De mayonaise-achtige gele substantie was in werkelijkheid pus, die uit de tumor was gedropen.
Maandag is het ergst. Of woensdag vind ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:47 schreef gianni61 het volgende:
waarom duren maandagen zo lang?
bijna net zo lang als vrijdagen..
ya.. sucks. ik nog een uurtjequote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben erover uit.
Ik vind Jus d'Orange alleen lekker als er alcohol door zit!
Ok ok gr gr
niks mis met wodka jus..quote:
Ja ho ff is ook niet mijn favo drankje MAAR DAT BOEIT NU EVEN NIET!quote:
Nee true. Maar ik was een x zo bezopen dat ik niet doorhad dat ik op de passoa jus overging, dacht dat t gewoon jus d'orange was. Sindsdien kan ik geen jus meer zienquote:Op maandag 9 mei 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ho ff is ook niet mijn favo drankje MAAR DAT BOEIT NU EVEN NIET!
Ik heb van het weekend wodka met fanta gedronken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zow.. wodka , daar ga ik behoorlijk gek van doen haha![]()
juice d'orange wat minder
Dat klinkt alleen al smerig.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend wodka met fanta gedronken.
Vond het niet te zuipen stiekem maar op een of andere rare manier smaakte het me wel.
Ofzo. Bluh vaagheid
Uhuh.quote:
met fanta , dat heb ik ook wel eens geprobeert. gewoon smerig. dan vond ik puur nog beter te doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend wodka met fanta gedronken.
Vond het niet te zuipen stiekem maar op een of andere rare manier smaakte het me wel.
Ofzo. Bluh vaagheid
Mjah het bier hadden we al snel opgemaaktquote:Op maandag 9 mei 2011 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met fanta , dat heb ik ook wel eens geprobeert. gewoon smerig. dan vond ik puur nog beter te doen.
niet dat ik vaak wodka drink, ben meer een bier liefhebber
whehe , zit je van alles door mekaar te drinken ?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah het bier hadden we al snel opgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |