Zou die echt Louis willen halenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Keizer weg bij Ajax.
Jongens wat is dit
Hoe kun je zoiets zeggen FGSquote:
Ik had het idee dat ie nog iets meer naar Ajax neigt dan naar PSV... ik zou hem willen zien komenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schaars open sollicitatie voor Ajax of PSV.
Idd. En een blauwe.quote:
Wait whut what?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ie nog iets meer naar Ajax neigt dan naar PSV... ik zou hem willen zien komen
Inderdaad eindelijk body op het middenveld, oh nee wacht...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ie nog iets meer naar Ajax neigt dan naar PSV... ik zou hem willen zien komen
Dat de kans aanwezig is dat Schaars volgend jaar een Ajax-shirt draagt.. zelf wil ie welquote:
Weer zo'n ideale schoonzoon erbij.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat de kans aanwezig is dat Schaars volgend jaar een Ajax-shirt draagt.. zelf wil ie wel
Ging er meer om dat jij hem graag ziet komen. Maar ik respecteer je mening hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat de kans aanwezig is dat Schaars volgend jaar een Ajax-shirt draagt.. zelf wil ie wel
Die rol is al voor Lindgren. Een is genoeg.quote:
Ach was ook niet serieus bedoeldquote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman speelt bij Utrecht en past niet bij Ajax.
Lig er niet wakker van.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Idd. En een blauwe.
Voor mij onbegrijpelijk dat je zoiets kunt zeggen, maargoed.
Die gekke Schaars trouwens
Dat is een ander verhaal.....quote:
De zeeuw?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt de term Ajax waardig ik vind die 4 nu al Ajax waardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |