whahaha dat is heul in de buurtquote:
mot k kiek'nquote:Op maandag 9 mei 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha dat is heul in de buurt
kom je bakkie koffie halen
k heur t welquote:
Uhu weet heul nog niet als ik meega lijkt me wel vrij dood daar zeg maarquote:Op maandag 9 mei 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
k heur t wel
niks verplicht he
Was dat je eerste topic toen, men vond je wel aardig zegquote:Op maandag 9 mei 2011 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Kiekt uns wat ik noe iens tegen kwam: FOK! Ontgroening
Nee, niet mijn eerste topic, wel mijn eerste zogenaamde kwaliteitstopicquote:Op maandag 9 mei 2011 02:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was dat je eerste topic toen, men vond je wel aardig zeg
hardenberg is kutquote:Op maandag 9 mei 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uhu weet heul nog niet als ik meega lijkt me wel vrij dood daar zeg maar
rotterdam, lopen veel eikels rond heb ik gehoordquote:
Slaap lekker,quote:Op maandag 9 mei 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja ik ga naar dromenland.
wekker gaat om kwart voor 8 voor een hele leuke kut dag.
toedels peeps
Slaap zequote:Op maandag 9 mei 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja ik ga naar dromenland.
wekker gaat om kwart voor 8 voor een hele leuke kut dag.
toedels peeps
Pertinent onwaarquote:Op maandag 9 mei 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rotterdam, lopen veel eikels rond heb ik gehoord
En toch stug door blijven gaan hèquote:Op maandag 9 mei 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb vanaf mijn twaalfde geen leven en sinds mijn 15e is mijn leven echt kapot
je dacht toch niet dat ik ging slapen zonder met jou te twistenquote:
Nu kan ik rustig slapen... (daar wachtte ik op he... )quote:Op maandag 9 mei 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat ik ging slapen zonder met jou te twisten
omdat jij het bentquote:Op maandag 9 mei 2011 02:44 schreef Monopoly het volgende:
Knetter, ook even wakker blijven voor het volgende nummer. Aanvraagje van mij
Herzlich nummer
Als man zijnde wil ik je zelfs kussen (wel viruteel dan )quote:Op maandag 9 mei 2011 02:44 schreef Monopoly het volgende:
Knetter, ook even wakker blijven voor het volgende nummer. Aanvraagje van mij
Herzlich nummer
quote:Op maandag 9 mei 2011 02:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig slapen... (daar wachtte ik op he... )
quote:Op maandag 9 mei 2011 02:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als man zijnde wil ik je zelfs kussen (wel viruteel dan )
Wil het nou net nog geen authistisch gaan noemen... maar toch..quote:Op maandag 9 mei 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nacht ritueel sluipt er snel in he
Ik weet dat je het gelukkig lichtig opvat..quote:Op maandag 9 mei 2011 02:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]_! Vooruit, voor deze ene keer in dit topic zal ik mijzelf lichtelijk homo erotisch open stellen voor jouw oneerbare voorstellen.
stiekem vindt hij het best lekker geloof ikquote:Op maandag 9 mei 2011 02:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het gelukkig lichtig opvat..
Mag best, zolang ik maar Éen honderd procent hetero ben...quote:Op maandag 9 mei 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stiekem vindt hij het best lekker geloof ik
Die is soms wel sneaky aan t meeluisteren en nummers aanvragen. Maar reageren in t topicquote:Op maandag 9 mei 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik mis redskillz trouwens met zijn bazige verzoekjes.. heb hem nog heul niet gezien
ja maar hij vraagt ook niet aan.. dus is hij er nietquote:Op maandag 9 mei 2011 02:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die is soms wel sneaky aan t meeluisteren en nummers aanvragen. Maar reageren in t topic![]()
Trusten...quote:Op maandag 9 mei 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja geniet van mijn verzoekjes
trusten
Slaap zequote:Op maandag 9 mei 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja geniet van mijn verzoekjes
trusten
Andere prioriteiten denk ik danquote:Op maandag 9 mei 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar hij vraagt ook niet aan.. dus is hij er niet
quote:Op maandag 9 mei 2011 02:55 schreef Monopoly het volgende:
Heerlijk!!!
Mijn neefje is verhuisd naar de USA en hij heeft nu een vriendinnetje. Zij is 17 en komt dus voor het eerst van haar leven naar NL om hier familie van ons te bezoeken enzo.
Pluspunt: Ze probeert nederlands te leren om in ieder geval "iets" te verstaan
Op Facebook had ik het daar met haar over, en vooral mijn laatste opmerking kwam verdomd goed op zijn plek
[ afbeelding ]
Die floepte er echt zo uitquote:Op maandag 9 mei 2011 02:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]: "And thats why most Americans are stupid, no offence"
Geniaal
Maar t is wel waarquote:
Precies, ze zei uiteindelijk ook dat ik wel gelijk hadquote:
En dan maar trots zijn op Amerikaquote:Op maandag 9 mei 2011 03:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, ze zei uiteindelijk ook dat ik wel gelijk had_!
Het is gewoon diep triest gesteld met het onderwijs op de Amerikaanse High Schools.
Amerikanen krijgen gewoon een egocentrisch beeld in hun kop gestampt, als je hun vraagt naar hoe hoog het onderwijs scoort, dan zeggen ze nummer 1, maar het is echt heel laag, als je dat dan zegt zullen ze zeggen ja, dit is maar een bepaald perspectief WE STILL ARE NUMBER ONE, YEAH!quote:
Jep!quote:Op maandag 9 mei 2011 03:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amerikanen krijgen gewoon een egocentrisch beeld in hun kop gestampt, als je hun vraagt naar hoe hoog het onderwijs scoort, dan zeggen ze nummer 1, maar het is echt heel laag, als je dat dan zegt zullen ze zeggen ja, dit is maar een bepaald perspectief WE STILL ARE NUMBER ONE, YEAH!
vergeet niet te vertellen dat de amerikanen veredelde europeanen zijn...quote:Op maandag 9 mei 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep!
Het gesprek op FB gaat ondertussen verder:
Zij
Everywhere. It either doesn't make sense to me, or it's either really boring. We learned mostly about the US, Iraq, anywhere with communism, and China.
Ik
Well; The European history is very interesting. It's (just as US history) important to know the history in order to understand the contemporary society as it is today. I don't know very much about the US history except for the civil war and the founding fathers, but it is very interesting. Offcourse we learn mostly European history because it was all combined with our history. So kind of the same thing as it is in the US educational system. But I do know that the US educational system can really do a better job in order to get students to know more than just war history and stuff like that. There is so much more to find out and explore elsewhere than the USA.
Ik zal het haar hoogst persoonlijk vertellen begin volgende maand!quote:Op maandag 9 mei 2011 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vergeet niet te vertellen dat de amerikanen veredelde europeanen zijn...
Tjah helaasquote:Op maandag 9 mei 2011 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik heb slecht geslapen. Die grensrechter had een seizoenskaart voor twente
jahoor. maar ik blijf erbij. als die vrije trap niet gegeven was, was het strafschoppen. en dat maakt het veel leuker. En die arrogante twentesupporters erbijquote:Op maandag 9 mei 2011 07:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tjah helaasik ben er niet te rouwig om hoor.
Ik zeg het je heh, gisteren net 10 seconde voor die vrije trap waar de 3-2 uit kwam zei ik nog tegen mijn vrienden "die scheids fluit echt goed", en toen dat
Maar het was een leuke wedstrijd om te zien toch?
Ik heb serieus waar niks van de wedstrijd meegekregenquote:Op maandag 9 mei 2011 07:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tjah helaasik ben er niet te rouwig om hoor.
Ik zeg het je heh, gisteren net 10 seconde voor die vrije trap waar de 3-2 uit kwam zei ik nog tegen mijn vrienden "die scheids fluit echt goed", en toen dat
Maar het was een leuke wedstrijd om te zien toch?
HAHAHAHA LEKKER VOOR JE KUTAJAXquote:Op maandag 9 mei 2011 07:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jahoor. maar ik blijf erbij. als die vrije trap niet gegeven was, was het strafschoppen. en dat maakt het veel leuker. En die arrogante twentesupporters erbij
Wordt er op ons ajacieden arrogantheid gezeikt...
Ik heb geen voicemailquote:Op maandag 9 mei 2011 07:36 schreef naatje_1 het volgende:
huppel, werd je net gebeld? Zoja, dat was 3fm... Ik herkende je stem en toen klopte ook nog de naam... (ze hadden de voicemail te pakken)
Graag gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 07:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe als ik deze intro hoor hoop ik altijd dat het die jingle is, maar helaas is het het volledige nummer
Lief!quote:
Uhuh.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar Huppel, jij was dus ook van het weekend vlak bij mij thuis?
En dan kwam je niet eens ff kijkenquote:Op maandag 9 mei 2011 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Jij was toen aan het voetballen![]()
Ez en ik waren na de dienst even bij LoLa langs gegaan.
Lieverd ik was heel ergens anders met mijn gedachten. Gezellig was ik niet echt afgelopen weekendquote:Op maandag 9 mei 2011 07:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En dan kwam je niet eens ff kijken?
Ik had 3-1 gewonnen en zelf bijna de 4-1 gemaakt
Alleen een paar harde duels aangegaan en nu zelf pijn
Voor de rest was het te warm om te rennen
Ik snap, ik snapquote:Op maandag 9 mei 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd ik was heel ergens anders met mijn gedachten. Gezellig was ik niet echt afgelopen weekend
Ik zag hem al heel lang in de top 15 staan en had gehoopt dit nummer te kunnen vermijden maar helaasquote:
FMLquote:Op maandag 9 mei 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was gisteren bij vrienden en hun kat had een teek in zijn nek.
Vrienden durven hun eigen kat niet eens in een houdgreep te nemen om te kijken.
Ik durf dat wel.
Mijn armen zien er nu uit alsof ik het ook allemaal niet meer zie zitten
VET NUMMER TOCHH!quote:Op maandag 9 mei 2011 08:50 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik zag hem al heel lang in de top 15 staan en had gehoopt dit nummer te kunnen vermijden maar helaas
253 PER DAGquote:Op maandag 9 mei 2011 08:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En Knetter, krijg een leven kut
aantal posts: 33668 (gemiddeld 253 per dag)
In een tijdsbestek van 4 maanden
Tjah, zo kan het ook haha, heb alleen geen idee of het momenteel waard is om te luisteren..quote:Op maandag 9 mei 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
Godver, nu doet m'n geluid het weer, ben ik m'n oordoppen vergeten. Kan ik nog niet luisteren
Schijt dus he, heb 'm mooi aangezet, maar heel zachtjes
Als het op de radio gespeeld wordt overdag dan vind ik dat het ook na 10 uur gewoon in Draakje kan..quote:
Mja, er staat geen metal tussen tien en tienquote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het op de radio gespeeld wordt overdag dan vind ik dat het ook na 10 uur gewoon in Draakje kan..
Rammstein is geen Metalquote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, er staat geen metal tussen tien en tienHeb ik ook niet verzonnen.
Wanneer ga jij draaien?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goedenmorgen gekke religieuze radiomatties van me!
Zeg..quote:Op maandag 9 mei 2011 10:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goedenmorgen gekke religieuze radiomatties van me!
Wel dus. Maar dat maakt niet uit. Rammstein is tofquote:
Zie de PI's dan.. Alles om het gewoon te kunnen draaien natuurlijk!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel dus. Maar dat maakt niet uit. Rammstein is tof
De PI's... Alleen die laatste had een PI van betekenisquote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie de PI's dan.. Alles om het gewoon te kunnen draaien natuurlijk!
Dat had ik door, die eerste is dan ook aangepastquote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De PI's... Alleen die laatste had een PI van betekenis
Waar heb je het overquote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh shit, de verzoekjes controleur! *verstopt*
Je staat nog op het rooster voor vanmiddag maar die moest ik eraf halen toch?quote:
Geblezen?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar is het mooie wolkloze weer geblezen trouwens
quote:Metallica - Nothing Else Matters
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Samzz
Bericht:
Want mooi
Iets te enthousiast?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:23 schreef Viro het volgende:
oh en op werk verschijnen terwijl je niet hoeft te werken![]()
Trek je portemonee maar!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:20 schreef mr-green het volgende:
Kutzooi, zojuist bij tandarts geweest voor een kroon moet er eerst een wortelkanaalbehandeling worden gedaan....
ik weet het... Gelukkig heb ik een tandarts 2 sterren verzekering. Dus hoef ik niet veel bij te betalen. Alleen nu weer een wortelkanaalbehandeling erbij is misschien weer een ander verhaal...quote:Op maandag 9 mei 2011 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Trek je portemonee maar!Dat zijn dure grappen!
Tja ik ben bij elkaar iets van 600 euro kwijt geweest aan 1 tand.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik weet het... Gelukkig heb ik een tandarts 2 sterren verzekering. Dus hoef ik niet veel bij te betalen. Alleen nu weer een wortelkanaalbehandeling erbij is misschien weer een ander verhaal...
Dat is vrij normaal hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 12:20 schreef mr-green het volgende:
Kutzooi, zojuist bij tandarts geweest voor een kroon moet er eerst een wortelkanaalbehandeling worden gedaan....
Juist niet. Het was de bedoeling om die kroon te zetten totdat hij ineens zag dat mijn kies een beetje aan het verrotten wasquote:
Oke nou wees blij want als de kroon erop zit en je wortel raakt daarna ontstoken dan ben je verder van huis!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juist niet. Het was de bedoeling om die kroon te zetten totdat hij ineens zag dat mijn kies een beetje aan het verrotten was
Dat kloptquote:Op maandag 9 mei 2011 12:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke nou wees blij want als de kroon erop zit en je wortel raakt daarna ontstoken dan ben je verder van huis!
komt vast wel goedquote:Op maandag 9 mei 2011 12:39 schreef Snuf. het volgende:
Oke kut ik droomde dat ik ging zakken voor mijn examen dus nu durf ik niet meer te leren
Heul niet!quote:
onzin!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!
Hij vraagt te vaak baggermuziek aan
Heul niet!quote:
Ik heb me zelf even lekker buiten de wereld gezet...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!
En waarom heb je mij het hele weekend genegeerd
I know that feeling.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik heb me zelf even lekker buiten de wereld gezet...
Ik voel me gewoon even klote...
Het gaat!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know that feeling.
Hoe is het nu daar?
Boh dat is al beter dan hoe het hier gaatquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat is al beter dan hoe het hier gaat
No offence. Je bedoelt het heel lief en goed.quote:
ik probeer nu een topic te open om even de frustratie er uit te schijven!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat is al beter dan hoe het hier gaat
Okee, dat kan ik me ook wel voorstellen!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No offence. Je bedoelt het heel lief en goed.
Maar...
IK WORD GEK VAN AL DIE STANDAARD STERKTE MEIS BERICHTJES OVERAL!
Ben benieuwd!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ik probeer nu een topic te open om even de frustratie er uit te schijven!
quote:The lunatic is on the grass
The lunatic is on the grass
Remembering games and daisy chains and laughs
Got to keep the loonies on the path
The lunatic is in the hall
The lunatics are in my hall
The paper holds their folded faces to the floor
And everyday the paper boy brings more
And if the dam breaks open many years too soon
And if there is no room upon the hill
And if your head explodes with dark forebodings too
I'll see you on the dark side of the moon
The lunatic is in my head
The lunatic is in my head
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me 'til I'm sane
You lock the door
And throw away the key
There's someone in my head, but it's not me
And if the cloud bursts, thunder in your ear
You shout and no one seems to hear
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
I can't think of anything to say except
I think it's marvelous! Hahaha!
Knetter
Bericht:
Ik wou dat ik kon toveren, met mijn
toverstafje rondzwaaiendan zou de
wereld echt een stuk leuker worden
knetter gedachtenkronkels in real life
zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toverstafje
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Schattig hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toverstafjeDoet-ie het ook?
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wil je mijn toverstok eens zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toverstafje![]()
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wil je mijn toverstokje eens zien?![]()
-1 Voorspelbaar!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wil je mijn toverstok eens zien?![]()
Ging jij nou draaien vanmiddag of niet? Nee toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wil je mijn toverstok eens zien?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die "quote:" staat er niet voor niets
Zat er over te denken, maar heb nog niks doorgegevenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ging jij nou draaien vanmiddag of niet? Nee toch?
Dus nu nog: Nee
Haal ik je van het rooster af. Ik moet wel om 3 uur weg en zit niet meer de hele tijd dit topic in de gaten te houden dus als je wil draaien even pm sturenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Die "" staat er niet voor niets
[..]
Zat er over te denken, maar heb nog niks doorgegeven
Dus nu nog: Nee
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]eckte harry stotter stokk'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch vind ik mijnes mooier
-insert koosnaampje-
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WTF is dit? en waarom wordt het aangevraagd?
die aanvrager is echt gek in zijn hoofd jonguh
Volgens mij heb ik al een maand geleden gezegd dat ik niet meer ga draaien, maar okequote:Op maandag 9 mei 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal ik je van het rooster af. Ik moet wel om 3 uur weg en zit niet meer de hele tijd dit topic in de gaten te houden dus als je wil draaien even pm sturen
wrom niet meer?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een maand geleden gezegd dat ik niet meer ga draaien, maar oke
Misschien af en toe nog
faalhaasjequote:Op maandag 9 mei 2011 13:58 schreef ToT het volgende:
Okee ik moet toegeven dat hij in mijn herinneringen leuker was!
ah oke.. jammer maar goedquote:Op maandag 9 mei 2011 14:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet zo veel zin meer en over een week examens
Die geef je nu aan mij?quote:
Klopt in het topic en dat kon ik niet echt meer terugvindenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een maand geleden gezegd dat ik niet meer ga draaien, maar oke
Misschien af en toe nog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van poesjes!
toch wel een klein beetje eenquote:
I know!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch wel een klein beetje eenopmerking heur
Voor mij?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dududududududududududududu I was made for loving you baby
dan scheelt 1 ding.. jij hield toch van kutquote:
Owjah, da's waar!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan scheelt 1 ding.. jij hield toch van kut
ToT
Bericht:
Je hield toch van fout, Knetter?
Geniaal nummerquote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, wat is dit nou weer voor wazige cover?
Een Borsato nummer, en ik ken het origineel te goed..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Even spoelen en gewoon weer aandoen, even spoelen en weer aandoen.
Door jou ben ik verdrietig.. zonder col onzettend nietig!
En dat er truien zijn met v-hals, en dat truien zijn met kragen
epischen tekst
ToT
Bericht:
Er gaan volgens Knetter veel liedjes
over liefde en seks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor rensjebree-insert koosnaampje-
ja, kheb geen zin om t aan te passenquote:
Nee in het begin van het liedje.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja, kheb geen zin om t aan te passen
Ik verf het niet voor nietsquote:
Zit je nu in de auto dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben een kneusje, m'n autolader uitgeleend en telefoon bijna leeg
Alleen daarvan?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:40 schreef Melting het volgende:
AC/Dixie is goed! Ik ken ze van het antirookverbod!
Nee, sta in een gebouwtje te wachten tot de passagiers klaar zijn hiero met rondleiding etc..quote:
Oh en je hebt je gewone lader ook niet bij je?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, sta in een gebouwtje te wachten tot de passagiers klaar zijn hiero met rondleiding etc..
Gewone lader niet, usb wel volgensmij.. niet zeker vanquote:Op maandag 9 mei 2011 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh en je hebt je gewone lader ook niet bij je?Of een USB-kabeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |