Nou ik heb het gemerktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Drive-r het volgende:
Beste investering die er is, ik begrijp niet waarom mensen voor andere prutstudies kiezen...
Precies.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Drive-r het volgende:
Beste investering die er is, ik begrijp niet waarom mensen voor andere prutstudies kiezen...
Hehe zuurpruim, is er iets misgegaan in je carriere?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ik heb het gemerkt
Je kan er in de praktijk geen zak mee.
Laat staan dat je er een fatsoenlijk salaris mee kan verdienen
Dit is topic 1251 waarin je hierover klaagt, maar je moet eens gaan realiseren dat het aan jezelf ligt. Geen studie die ervoor had gezorgd dat je wel succesvol was geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ik heb het gemerkt
Je kan er in de praktijk geen zak mee.
Laat staan dat je er een fatsoenlijk salaris mee kan verdienen
Als ik je niet beter zou kennen zou ik hieruit kunnen opmaken dat alleen techniek fatsoenlijke studies zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Drive-r het volgende:
Je verdrinkt echt in zelf medelijden, grow up manquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is ook onbeschrijfelijk, het leed Drive-r.
Ik gun het mijn grootste vijand niet eens.
Blijven klagen is eenvoudiget dan er iets van maken. Ik doe ook niet precies waarvoor ik opgeleid ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je verdrinkt echt in zelf medelijden, grow up manDoe er dan iets aan.
Succes is een keuze!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je verdrinkt echt in zelf medelijden, grow up manDoe er dan iets aan.
Er zijn zaken die je nooit kan accepteren. Sommigen verliezen zijn te groot om te kunnen bevatten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Drive-r het volgende:
EG, je lijden wordt grotendeels door je eigen instelling veroorzaakt. Acceptatie zou het lijden al verlichten, maar daar lijk je niet toe in staat.
Dat heb je inderdaad voor een deel zelfquote:
Niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef Gerecycleerd het volgende:
EchtGaaf, wat voor werk doe je nu dan?
Je klaagt wel, maar beargumenteerd het niet... wat was je startsalaris, waar werkte je, wat?
met die instelling kom je natuurlijk nooit verder en blijf je verzuurd rondom je eigen situatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn zaken die je nooit kan accepteren. Sommigen verliezen zijn te groot om te kunnen bevatten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only things that start on time are those that you're late for.
Leven is maakbaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
met die instelling kom je natuurlijk nooit verder en blijf je verzuurd rondom je eigen situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |