Ik denk eerder dat het buien zijn die daar net ontstaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef horned_reaper het volgende:
Holy GOD!![]()
Ik kan de weerlichten hier vanuit noord-oost Groningen zien!
Het leek me al zo ver.... maar met helder weer zou het best kunnen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het buien zijn die daar net ontstaan.
Bij de Eemshaven zijn wat buien ontstaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:17 schreef horned_reaper het volgende:
Het leek me al zo ver.... maar met helder weer zou het best kunnen.
Ik zie vooralsnog geen onweer dat vlak ten zuiden van mij ontstaat?
Maar ik kijk naar het zuidenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij de Eemshaven zijn wat buien ontstaan.
Da's knap!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:22 schreef horned_reaper het volgende:
Maar ik kijk naar het zuidenEemshaven is noord-west voor mij.
Ik zag net duidelijk meerdere flitsen echt recht uit het zuiden komen.
10 km ten westen van je is het nog steeds droog.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo heb je een week geen regen, nu gaat het enorm hard
wel hard gegaan daar danquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef Timmos het volgende:
Nadi2009: Wow. Onweer. En hoe! Hardste knal EVER gehoord en gevoeld net. #eibergen
2 minutes ago via Snaptu · Reply · View Tweet
_hth1214_normal
djimpulzo: Wat een #Onweer knal in #Eibergen, auto alarm ging zelfs af in straat!
4 minutes ago via TwitBird · Reply · View Tweet
2011-03-06_15
Porto_M: Wat een dreun. #onweer #eibergen..... en wakker....
Als 3 mensen het zeggen..
* Timmos is jaloers....
Ik zie richting het zuiden ook geflits. Elke 10sec oid. Lokatie muntendamquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:22 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar ik kijk naar het zuidenEemshaven is noord-west voor mij.
Ik zag net duidelijk meerdere flitsen echt recht uit het zuiden komen.
Ik dacht Creative Group, Credit Card en Intensive Carequote:Op woensdag 11 mei 2011 01:01 schreef maniack28 het volgende:
CG = cloud-to-ground, CC = cloud-to-cloud, IC = intracloud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |