http://www.knmi.nl/waarsc(...)_waarschuwingen.htmlquote:Mistbanken, Onweer.
In Noord-Brabant komt eerst dichte mist voor. In het westen komen de eerste uren buien voor met kans op onweer. Vanmiddag en vanavond komen vooral in het oosten opnieuw buien tot ontwikkeling met kans op onweer.
Dit heb ik ongeveer wel eens meegemaakt maar toen moest ik fietsen naar school en dat is niet leukquote:Op maandag 9 mei 2011 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit wil ik nog eens mee maken![]()
[ afbeelding ]
Kaartje is al aangepast.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:07 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.knmi.nl/waarsc(...)_waarschuwingen.html
Jammer, had er wel zin inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kaartje is al aangepast.
Alleen het oosten en midden krijgt mogelijk onweer volgens de verwachtingen.
Inderdaad! Zou heel goed kunnen hoor, zeker die 3e heeft er veel van weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:49 schreef area78 het volgende:
Webcam Bouilon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel dat het langzaam roteerde, beetje zoals in
Wat webcams in de ardennen:
http://www.checkcams.com/belgium/ardennen
inderdaad ja...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef Infection het volgende:
Het KNMI geeft nu waarschuwingen voor (onweers)buien uit voor het hele land. Dat geldt overigens vanaf 21:00 uur vanavond. Hopelijk komt hier ook nog wat (in 033). Ik heb hier in een paar weken tijd misschien een paar druppels gezien/gevoeld en voor de rest ging alles hier telkens maar langst...
Ze willen het in het Noorden pas vanaf 00.00 uur hebben, ook wel mooi, nachtelijk onweer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef Infection het volgende:
Het KNMI geeft nu waarschuwingen voor (onweers)buien uit voor het hele land. Dat geldt overigens vanaf 21:00 uur vanavond. Hopelijk komt hier ook nog wat (in 033). Ik heb hier in een paar weken tijd misschien een paar druppels gezien/gevoeld en voor de rest ging alles hier telkens maar langst...
Knmi heeft het over buien die moeten ontstaan met eventueel onweer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze willen het in het Noorden pas vanaf 00.00 uur hebben, ook wel mooi, nachtelijk onweer.Ik zie hier nog niks richting Nederland gaan: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Het lijkt allemaal naar Duitsland te trekken.
Ah okay, tja, dan moeten we dat nog maar even afwachten, zal de Camara naast bed leggen, wie weet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Knmi heeft het over buien die moeten ontstaan met eventueel onweer.
Goed idee. Ik zal kijken of ik ook nog wat mooie opnames kan maken ALS het hier overheen komt. Ik ben bang van niet, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, tja, dan moeten we dat nog maar even afwachten, zal de Camara naast bed leggen, wie weet.
Lol, een soort van onweer door het land tijdslijn met foto's en filmpjes zou heel leuk zijn idd, zou er bijna voor opblijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Goed idee. Ik zal kijken of ik ook nog wat mooie opnames kan maken ALS het hier overheen komt. Ik ben bang van niet, maar we zullen zien.
Zolang de temperatuur maar niet zakt naar de temperatuur van een normale herfstdag, dan vindt ik het goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Het zou eigenlijk voor 1x gewoon een herfstdag moeten wezen met stortregens/hoosbuien en dan in heel het land om het droogte tekort beetje te minderen
Volgens het knmi kunnen de onweersbuien 'ontstaan', dus het zou zo kunnen ook al zegt buienradar er niets over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Het ziet er hier best dreigend uit (net boven Den Bosch); donkere lucht enzo maar volgens de buienradar zouden we niks krijgen? M'n gras en plantjes kunnen inmiddels toch wel een goeie bui gebruiken nu
Hmm, de buien van zondag hebben hier ook niet heel veel gedaan, alleen het onkruid heeft er van geprofiteerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Het ziet er hier best dreigend uit (net boven Den Bosch); donkere lucht enzo maar volgens de buienradar zouden we niks krijgen? M'n gras en plantjes kunnen inmiddels toch wel een goeie bui gebruiken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |