Tja, snap ik ook niet. Denk dat ik speciaal voor dit topic een Hyves ga aanmaken vanavond!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom verdrinken deze bazentopics altijd in die tyfustopics?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Bonzoo het volgende:
[ afbeelding ]
Die boy Nathan met ze skirre sandalen heb ik al meer gezien, ook in een van mijn posts volgens mij
quote:Op maandag 19 december 2011 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, die heeft wel iets weg van SEMTEX.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)genlijk-nog-op-hyves
En dan een keer reageren op hun reacties. Worden papa en mama vrolijk van als ze dat zien.quote:Op maandag 19 december 2011 14:57 schreef Piethur het volgende:
Ik stel voor om zo'n eigen hyves op te richten en zoveel mogelijk van zulke kansloze lui te irriteren!
Dat is het beste concept ooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:09 schreef slangpie het volgende:
trouwens, dat #friskyfriday van playboy, ook al zoiets
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)genlijk-nog-op-hyves
gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef Compliment het volgende:
Helemaal kapot om dit plaatje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog dat ik hier een paar maanden geleden stuk om ging, nu lig ik weer vlak van het lachen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
Is het niet leuker om een hyves te maken waar we zelf zulke foto's posten? Gewoon een aantal fake accounts maken en R+R geven, dan komt de foto hoog te staan en krijgen we genoeg kansloze reacties. Vervolgens een verleidelijk gesprek beginnen op de hyves van die andere persoon en de rest gaat vanzelf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:38 schreef slangpie het volgende:
[..]
gedaan.
fokforum.hyves.nl
falershotpants.hyves.nl
wachtwoord: PM me maar even
of zal ik hem in een spoiler zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |