En hem dan met een fake date naar de meet sturen van Als versieren niet zo makkelijk gaat #73quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef wceend18 het volgende:
Gewoon een hyves maken met een foto van een meisje in bikini, wachten tot er een jongetje van 12 vraagt of je wilt neuken en er dan op ingaan. Hij weet niet wat hem overkomt.
Dat OF meerdere hyves , met een heleboel kansloze figuren op een plek laten bijeenkomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef wceend18 het volgende:
Gewoon een hyves maken met een foto van een meisje in bikini, wachten tot er een jongetje van 12 vraagt of je wilt neuken en er dan op ingaan. Hij weet niet wat hem overkomt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef Cbtjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koning twitteraar:
[ afbeelding ]
quote:ThE FreCh KiD
lekker ding wil jou
Haha, op je echte hyves of een neppe?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef Pixie. het volgende:
Bwoh reactie van de stoere turkie boy op mn hyves!
[ afbeelding ]
[..]___!!
Nep dat ben ik nietquote:
Als dat Pixie was zou ze heus niet op fok zitten.quote:
Maar je mag nog gerust rukken op dat plaatje hoor, doe je maar net alsof het Pixie is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Rodawa het volgende:
Ja oke oke, ik had het wel kunnen weten. Nu kijken of er nog meer reacties op komen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:41 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Als dat Pixie was zou ze heus niet op fok zitten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Maar je mag nog gerust rukken op dat plaatje hoor, doe je maar net alsof het Pixie is.
Zeker,quote:
Wat een teringdrakensnol.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef Pixie. het volgende:
Bwoh reactie van de stoere turkie boy op mn hyves!
[ afbeelding ]
[..]___!!
Het is dat je fotograaf bent... anders had ik je niet geloofd...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Zeker,
ik ben fotograaf en dat lelijke komt niet door belichting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |