abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96522022
probleem: gasloze wijk / woning
nu wil ik wel wokken, op gas
nu heb ik een paar vragen.

1: welke wokbrander te nemen. ik dacht er 1 gevonden te hebben van 25kw, maar kan die nu niet meer terugvinden. maar de C2 super cyclone, lijkt me ook een goed product. ik kan echter niet terug vinden hoe sterk die is.

2: kun je op zo'n wokbrander gewoon een gasfles aansluiten of moet daar iets voor aangepast worden?

3: ik wil graag in de tuin gaan wokken en dien hier dus iets voor te bouwen. ik denk zelf aan een klein houten kastje waar de fles in kan met een leiding naar boven met de brander en dan een metalen kap zodat ik hem dicht kan doen voor wanneer ik niet wok.

graag lees ik eens jullie ideeen hierbij. tegen welke probemen kan ik evt aanlopen? regelgeving? waar zou ik rekening mee moeten houden en mss nog andere tips om het geheel anders te doen???

kom maar op en alvast mijn dank. ik ga uiteraard de vorderingen bijhouden in dit topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door fanty op 10-05-2011 19:58:44 (spelling) ]
pi_96522972
- edit -

Onzin is een paar deuren verder !

[ Bericht 88% gewijzigd door Vonkenboer op 08-05-2011 22:09:13 ]
  maandag 9 mei 2011 @ 09:53:12 #3
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_96536697
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef fanty het volgende:
probleem: gasloze wijk / woning
nu wil ik wel wokken, op gas
nu heb ik een paar vragen.

1: welke wokbrander te nemen. ik dacht er 1 gevonden te hebben van 25kw, maar kan die nu niet meer terugvinden. maar de V2 super cyclone, lijkt me ook een goed product. ik kan echter niet terug vinden hoe sterk die is.

2: kun je op zo'n wokbrander gewoon een gasfles aansluiten of moet daar iets voor aangepast worden?

3: ik wil graag in de tuin gaan wokken en dien hier dus iets voor te bouwen. ik denk zelf aan een klein houten kastje waar de fles in kan met een leiding naar boven met de brander en dan een metalen kap zodat ik hem dicht kan doen voor wanneer ik niet wok.

graag lees ik eens jullie ideeen hierbij. tegen welke probemen kan ik evt aanlopen? regelgeving? waar zou ik rekening mee moeten houden en mss nog andere tips om het geheel anders te doen???

kom maar op en alvast mijn dank. ik ga uiteraard de vorderingen bijhouden in dit topic.
Kan je nergens een buitenkeuken op de kop tikken en ombouwen? Die zijn mobiel, hebben ruimte voor een gasfles en kunnen dicht als je ze niet gebruikt...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_96536758
Buitenkeukens hebben meestal niet zo'n wokbrander. Als ze een wokbrander hebben is het eigenlijk gewoon een grote gaspit ipv zo'n halve straaljager en dat is niet vergelijkbaar.

TS, let in ieder geval op het verschil tussen butaan/propaan (uit flessen) en aardgas (altijd uit de leiding). Hoewel soms om te bouwen zijn gastoestellen niet uitwisselbaar tussen die twee.
pi_96597575
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:55 schreef CafeRoker het volgende:
Buitenkeukens hebben meestal niet zo'n wokbrander. Als ze een wokbrander hebben is het eigenlijk gewoon een grote gaspit ipv zo'n halve straaljager en dat is niet vergelijkbaar.

TS, let in ieder geval op het verschil tussen butaan/propaan (uit flessen) en aardgas (altijd uit de leiding). Hoewel soms om te bouwen zijn gastoestellen niet uitwisselbaar tussen die twee.
een brander op flessengas zal je sneller vinden denk ik dan op aardgas ;)
pi_96614154
kheb die lui van de C2 super cyclone een mailtje gestuurd want ik kan geen reseller vinden. ff afwachten.
pi_96656165

wij gebruikten zo`n 1 :D
pi_96851787
Is zoiets niet iets?
http://www.cobb.nl/watis.aspx
Time's fun when you're having flies.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:56:56 #9
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_96853276
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_97277559
dank voor de reacties!

wordt vervolgd

mvg fanty
pi_97278049
Een gasloze wijk? What the hell!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_97283974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:25 schreef DS4 het volgende:
Wijk met stadsverwarming. Zijn er zoveel van ;-)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:53:51 #13
53151 T42
Pinball Wizard
pi_97284356
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:25 schreef DS4 het volgende:
elke stad heeft wel zo'n wijk.
verwarming krijg je warm water binne
en koken doe je electrisch
pi_97319726
quote: