Dat sowieso, heb hem ook gehad, leuk ding. Maar voor 100 ga je hem niet meekrijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:52 schreef dj0knuf het volgende:
kom net dit schatje tegen: http://link.marktplaats.nl/446386946 een Fender FM212R 100 Watt. Is dit ding 100 euro waard denk je?
Doe je goed! Street Dogsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:37 schreef KaMo het volgende:
1 September voorprogramma van The Street Dogs
klopt, hij wil er 150 voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, heb hem ook gehad, leuk ding. Maar voor 100 ga je hem niet meekrijgen
ik zie overal alleen positief doen over het volume, en de rest is bagger?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het wel waard![]()
Hij gaat wel erg hard dat wel
Dat was negatief bedoeld. Dat het begin volume redelijk hoog is, dus als je zacht wil spelen op je slaapkamer ofzo dat dat lastig is. Ik vind het een prima versterker, leuk clean, leuke scheur erop. Prima voor dat geldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:58 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
ik zie overal alleen positief doen over het volume, en de rest is bagger?
Nog harder = piep in je orenquote:
Huh, wat zeg je?quote:
In de PITquote:
Hou het even in de gaten. Heb ze toen in de 013 samen met Civet gemist, en wil ze toch nog wel eens zien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
In de PIT
http://podiuminterneuzen.nl/
http://podiuminterneuzen.nl/programma/?id=262
Wij staan er nog niet bij
verwacht geen mooie harmonische cleane klanken (of je moet een red special gitaar hebben), maar 100 euro is een goede prijs voor zo'n versterker. zeker leuk in de oefenruimte!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:52 schreef dj0knuf het volgende:
kom net dit schatje tegen: http://link.marktplaats.nl/446386946 een Fender FM212R 100 Watt. Is dit ding 100 euro waard denk je?
Hier in de achterhoek heeft het keihard geonweerd. Ben er wakker van geworden, terwijl ik toch altijd wel diep slaap... Erg spectaculair, dat wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hier (arnhem) heeft het alleen een beetje gerommeld in de verte
Same here, maar dat komt omdat we maar waarschijnlijk iets van 6 km van elkaar afzitten (dacht ik)quote:
Dat dus. Fluitende vogeltjes.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
verwacht geen mooie harmonische cleane klanken (of je moet een red special gitaar hebben)...
Hier ook niet, terwijl het 5km verder, net over de grens het zo hard geregend heeft dat er 50cm water op de weg stond en de hagel met shovels van de weg gehaald moest wordenquote:
En dan op een weg zonder huizen, bomen, lantaarnpalen of andere dingen die hoger zijn dan jij zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:24 schreef BurnaBoy het volgende:
Toen ik vannacht naar huis fietste knipperde het lekker overal om me heen. Dan zit je echt te hopen van. Bliksem sla niet op mij in sla niet op mij in.
Maar geen donder ofzo. Alleen veel flitsen.
Neu 500 meter fietspad over de hei. Maar hoe moet ik anders thuiskomenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
En dan op een weg zonder huizen, bomen, lantaarnpalen of andere dingen die hoger zijn dan jij zeker![]()
Stoer!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:24 schreef Lienzz het volgende:
Ik ga altijd naakt in de wei staan met alleen m'n gitaar en hoop dat ie inslaat zodat ik goddelijke lightningspeed krijg
Dus zo moet dat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:24 schreef Lienzz het volgende:
Ik ga altijd naakt in de wei staan met alleen m'n gitaar en hoop dat ie inslaat zodat ik goddelijke lightningspeed krijg
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:24 schreef Lienzz het volgende:
Wij doen slechts alsof we er verstand van hebben!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef Poumelie het volgende:
Zeg, even snel een vraagje hè, waar houden jullie meer van bij akoestische gitaren... solid spruce top of solid mahogany top?
Een solid top vind ik vaak al een enorme plus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef Poumelie het volgende:
Zeg, even snel een vraagje hè, waar houden jullie meer van bij akoestische gitaren... solid spruce top of solid mahogany top?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een solid top vind ik vaak al een enorme plus.
Uiterlijk wel ja qua geluid totaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:31 schreef Braddie het volgende:
Doet mij een beetje denken aan zo`n Labseries L5 qua uiterlijk.
^- Goed om te zien dat de experts van een paar jaar terug nog steeds in dit topic zittenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik weet dat mijn gitaar is van hout en er leuk uitziet maar dat is alles
gitaren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Iemand91 het volgende:
Nou die woning waar vannacht de bliksem was ingeslagen hier in de buurt is volledig verwoest. Rietgedekt en ik heb zien branden; brandde als een gek. En dan heb je ineens geen (t)huis meer...
Waarschijnlijk ook verbrand.quote:
Dat lijkt me verschrikkelijk. Een vriend van me (naja, zijn vader) heeft ook een rieten dak, maar daar liggen nog wel brandwerende platen onder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Iemand91 het volgende:
Nou die woning waar vannacht de bliksem was ingeslagen hier in de buurt is volledig verwoest. Rietgedekt en ik heb zien branden; brandde als een gek. En dan heb je ineens geen (t)huis meer...
Tja, hier staan allemaal oude boerderijen in de buurt waar dus de riet nog niet echt op de moderne (gesloten) manier op het dak zit. Maar dan nog is riet met onweer niet echt geweldig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk. Een vriend van me (naja, zijn vader) heeft ook een rieten dak, maar daar liggen nog wel brandwerende platen onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |