Hoorde hem vanochtend op de radio met voetballers... zelf even verbouwd... zo waren er dus blijkbaar meerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag die zelfde grap op YT staan, maar dan met Bruce Dickinson ipv Hetfield.
Klinkt goed, ben benieuwdquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nee, die band is niet meer. Nu nieuwe band, beetje motorpsycho-achtige garage grunge indie rock. Nieuw genre hehe
Ik ben helemaal gek van Afrikaanse muziek (nogal breed hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga deze non-achievement gewoon hier spammen
Ik ben een beetje into afrikaanse gitaar aan het raken en er kwam net een origineel (heeeeel simpel) melodietje uit wat zowaar Afrikaans klinkt. Met laptop snel maar opgenomen voordat ik het kwijt ben
http://dl.dropbox.com/u/2624438/maisnafrica.mp3
Ik voel me wel een beetje Braddie zo maar hou je toch.
Het lijkt een beetje heel erg op een nummer dat ik kenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben een beetje into afrikaanse gitaar aan het raken en er kwam net een origineel (heeeeel simpel) melodietje uit wat zowaar Afrikaans klinkt. Met laptop snel maar opgenomen voordat ik het kwijt ben
niet geluisterd nog (zit nu mobiel), maar waar ik aan denk is paul simon en vampire weekendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:21 schreef Maisnon het volgende:
Dankje
Ja klopt, ik ben niet precies genoeg (ook nooit in een band gespeeld dus niemand die zich daar verder aan ergert) en dat is iets waar ik echt eens aan moet werken
mijn laptop microfoon is verder waardeloos, dus ik zal eens 2 lagen andere melodietjes eroverheen gooien met fatsoenlijk opneemspul en kijken waar het naartoe gaat
Ik zal nog wel wat foto's maken als je wil.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat een vet ding. Heb je er betere foto's van en wat info? Nooit gezien!
Klinkt beter als braddie en best grappig hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:38 schreef Maisnon het volgende:
haha precies ! Ik moest er ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:13 schreef Metalfreak het volgende:
Ik weet weer waar hij me aan doet denken, Crystal Fighters met Plage:
Klinkt lekker zomers in ieder geval!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:38 schreef Maisnon het volgende:
Zo'n set Lil' Punchers is erg lekker in combinatie met een pushpull pot. GFSquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:02 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb dus dat bouwpakket voor die tele gehaald bij thomann. Maar zal ik nu gelijk bij gfs andere pickups halen om erin te zetten of af te wachten en te kijken wat voor geluid eruit komt bij die pickups die ik erbij krijg ?
Het laatste is verstandiger maar het eerste is leuker
Hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef genakt het volgende:
Mamma woar is mien pils.. Mien pilsje ben ik kwiet !!! ♫♫♫♫
Klassiekerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef genakt het volgende:
Mamma woar is mien pils.. Mien pilsje ben ik kwiet !!! ♫♫♫♫
Schande!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:29 schreef Maisnon het volgende:
Ja Plage heeft ook wel van die invloedeninstant vrolijk. Ik zag Paul Simon ook oooveral voorbij komen, die moet ik eens beter gaan luisteren
Nou van die eclectische classics heb ik nog niet veel geluisterd (inmiddels staat Graceland al op mn laptop, dus straks checkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Schande!
Vooral het album Graceland (classic!) is geweldig! Er is ook nog een ander album met meer Africaansachtige muziek, maar daar kan ik niet zo snel opkomen. Het is niet echt Afrikaans, maar meer een mengelmoes van Afrikaans en Amerikaanse Pop/Folk. Graceland is 1 van mijn favo albums ooit
quote:
Van je vriendin gekregen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |