Mij ook. Rinus is daar zo in zijn voordeel.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt me zo moeilijk, ballet als je niets van ballet weet
Volgens mij gaat het er vandaag meer om wie er vooral niet wint (oftewel 4e eindigt..)quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
Isabelle moet natuurlijk gewoon winnen vandaag.
Wordt er niet bekend gemaakt wie er wint?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er vandaag meer om wie er vooral niet wint (oftewel 4e eindigt..)
Ik negeer ze gewoon.quote:
Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Keroppi het volgende:
Zijn jullie de bruggetjes van de presentatoren van de muziek naar het stemmen ook zo zat?
Dit hadden ze Shaker moeten geven, was een dikke faal geweestquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt me zo moeilijk, ballet als je niets van ballet weet
Die Jan Kooijman look a like en talentloze Lieke de likster?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Keroppi het volgende:
Zijn jullie de bruggetjes van de presentatoren van de muziek naar het stemmen ook zo zat?
Dat is dan ook het enige doel denk ik. Wel slim.quote:
Hij is zeer goed voor het entertainment in het programma!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Rinus zit echt helemaal in de show, heerlijk om te zien
Wat zei jequote:Op zondag 8 mei 2011 22:23 schreef Ewelina het volgende:
Laurent is niet de enige met een autoriteitsprobleem deze week. Rinus pakt het alleen wat handiger aan.
Laat maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |