Dat ie niet bijster veel gevoel heeft was al duidelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:55 schreef Merel het volgende:
Shaker slechte verliezer, je dansers daar alleen laten staan.
gewoon niet naar luisteren, dat werkt.quote:
Ik heb een anti-lieke knop.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ze schreeuwt nogal hard...
En voor de camera lopen 'yo yo'en, had echt niks meer met een dancebattle te maken. Jammer. Ik denk dat Dan daar wel een paar mensen voor op de flikker gaat geven straks. Want Dan is Baas.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef Zith het volgende:
Die battle was echt zo waardeloos hewtf was dat
![]()
Het begon met 1 van elk team die een solo deed, toen ging iedereen maar een beetje door elkaar rennen ofzo
Drillen tot het gaatje, roepen dat je oh zo goed bent, geen challenge winnen, nog steeds roepen dat je oh zo goed bent en dan nog een battle (wat toch echt iets hiphops is) zo verneuken. Hij heeft er geen seconde aan gedacht om zijn dansers daar in te trainen, want hij was oh zo goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Michelangela het volgende:
Camerawerk hielp daar ook niet echt in mee, wat een choas. Terecht dat Shaker eruit is, en wat een zak hooi dat hij zijn team zo alleen laat staan
Nog heftiger: hij zet z'n pet normaal op z'n kop. ZIEDEND dat ie is!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Zou Shaker nu een bushokje in elkaar gaan tiefen?
Al heeft hij dat nog niet laten zien.quote:
Sean daarentegenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Of toch onze grote showman Virgil. Als ik zijn website mag geloven dan kan RTL altijd hem een opdracht geven om een mooie choreo te geven.
Chaggiequote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Shaker, whahahaaa, wat een afgang. Shake your bum off the stage Mister!!! Bij de audities al lopen te bléren dat ie de beste is en koste wat het kost wil winnen. Zijn dansers als een stel honden afmatten enkel om te laten zien dat hij de beste choreograaf is. Gaat meer om zijn ego. Nou, naast HipHop heeft hij niet veel dansskills en valt hij genadeloos door de mand. Iemand schreef dat hij met 25 jaar te jong zou zijn. Well, in de USA heb je choreografen die nog jonger zijn dan hem maar al erg veelzijdig zijn. Ik ben benieuwd of Shaker het zou redden in dansmekka LA zoals Timor en Vincent Vianen dat wel doen. Zijn HipHop is niet bijzonders, in Amerika zou het mediocre oftewel gemiddeld zijn. Wou dat zij Vincent Vianen als de HipHop choreograaf zouden aanstellen. Zijn stukken zijn altijd eye-candy. Maar ik denk dat dat niet meer zal gebeuren aangezien hij behoorlijk aan de weg timmert in LA. Maar welk veelzijdige HipHop Choreograaf van niveau heb je naast Shaker dan? Roberto Da Costa, Ish, Roy Julen...? Of toch onze grote showman Virgil. Als ik zijn website mag geloven dan kan RTL altijd hem een opdracht geven om een mooie choreo te geven.
"Omdat er inmiddels 35 dansers geblesseerd zijn keert Virgil terug in het programma".quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Omdat er inmiddels 35 dansers geblesseerd zijn keert Virgil terug in het programma".
Nee, er waren 5 choreografen.quote:
1 is afgevallen dus 4 choreo's en ik denk 3 afleveringen ... ?quote:
ja en in totaal 4 liveshows, dus nu nog 3quote:
Boos weglopen is toch heel sportiefquote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
Ze noemen Shaker sportief? Hebben ze zelf wel gekeken hoe hij reageerde?
Eens, ik doe het ze echt niet na, het zag er gelikt uit, maar het doet me niet veelquote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Cee het volgende:
Regie is verbeterd!Ik vond het er wel leuk uitzien. Maar ik ben niet helemaal ingepakt door deze Paso.
quote:
Ja. Die vond ik trouwens wel gaverquote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
Koen en Roem houden wel van de soundtrack van Pirates of the Caribbean voor de paso doble! Hadden zij ook niet de choreo van Floris en Lise gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |