You'll, niet You.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Zorro het volgende:
Nederlanders kunnen geen YNWA zingen. Ipv You never walk alone (lang gerekt) zingen ze You never walk alone, alone.Verkrachting
Edit: Jinxed itNu doen ze het een keer wel goed
Voorspellingen: 5 euro.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Twente was vanaf even na de 1-0 veruit de betere ploeg. Positiespel, passing, beweging: alles klopte, alleen een beetje geluk ontbrak. En dat had Ajax nu net wel..
Ik zeg 2-2 en Twente wint in 117e minuut verlenging door een goal van Iniesta...
Als je daarvoor gaat fluiten krijg je een akelige wedstrijdquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef vaagjunior het volgende:
3e fout van blom: elleboogje van ruiz in de nek van vertonghen mag ook.
quote:
Insinueren dat Groningen van PSV verliestquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehehe... AJAX gaat 3e worden. Ik voel het!
O elleboog tegen vertonghen mag wel maar tegen die rode neuzen van twente nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je daarvoor gaat fluiten krijg je een akelige wedstrijd
Ja, inderdaad. Ook superslecht.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef vaagjunior het volgende:
Denk het niet. Zie Ajax niet winnen van Twente.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef krokdown het volgende:
ik heb er behoorlijk veel vertrouwen in dat Ajax volgende week hun derde ster binnen halen!
zeg ik dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
O elleboog tegen vertonghen mag wel maar tegen die rode neuzen van twente niet
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Insinueren dat Groningen van PSV verliest
Zo fluit je de wedstrijd kapot. Maar de klap die Vertonghen gaf kan gewoon niet. Het is toch geen bokswedstrijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef vaagjunior het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |