quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ruzie zoeken, bij nek grijpen, hij wilde djoeken man..met zijn vinger
Sweet!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Twenterand tegen FC Twente oefenwedstrijden van Twente in de voorbereiding waar ik bij was. Naar de wedstrijd stond hij gewoon tussen het publiek in de buurt van mij bier te zuipen en te roken.
Shit, wild djoeken?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ruzie zoeken, bij nek grijpen, hij wilde djoeken man..met zijn vinger
Gelukkig maar, ander was hij nu geschorst!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij sloeg hem nog net niet met z'n volle vuist in het gezicht.
Nee, de bal lag op de grond. Sulejmani maakte net een "overtreding"(hij liet zich vallen) op janssen, en toen Sulejmani op stond pakte Janssen hem vol bij z'n nek.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Shit, wild djoeken?![]()
Sulejmani wilde toch gewoon die bal bij zich houden?
Dat had ik geen ramp gevondenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ander was hij nu geschorst!
Ja, Janssen wilde de bal hebben, maar die leek op Sulejmani's hoofd. Zo was het!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, de bal lag op de grond. Sulejmani maakte net een "overtreding"(hij liet zich vallen) op janssen, en toen Sulejmani op stond pakte Janssen hem vol bij z'n nek.
Bah!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De vinger die net in blom z'n reet had gezeten.
Jij bent zo gemeenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, Janssen wilde de bal hebben, maar die leek op Sulejmani's hoofd. Zo was het!
Heel Ajax boeit Van der Wiel niet. Arrogant verwend jochie dat heel snel een andere club moet gaan zoeken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax met een volle arena er achter kan gewoon winnen. Sowieso, zo dramatisch als alderweireld en vd wiel vandaag verdedigden kan nooit opnieuw gebeuren, dat was echt een dieptepunt.
En ze zullen nu wel echt willen volgende week, sowieso boeide vd wiel die hele beker niks volgens mij.
Direct doen, dat mis je nu gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie dat mathijssen (misschien) naar Ajax komt?
Mathijsen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie dat mathijssen (misschien) naar Ajax komt?
Nee man, alleen vandaag omdat Boilesen echt strak stond van de spanning. En Blind kwam er in toen Twente al moe wasquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mathijsen.
En direct halen indien mogelijk ja.
Volgens mij lijkt Janssen meer op een bal, met z'n irritante plofkop.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, Janssen wilde de bal hebben, maar die leek op Sulejmani's hoofd. Zo was het!
Hoe graag ik dan ook Blind zie spelen, hij heeft bewezen niet beter te (kunnen) worden. Boilesen wel.quote:
Ik vind het niet kunnen op dit niveau zo'n Boilesen en Eriksen. Ajax 1 is geen kleuter elftal. 2 suppertalenten maar nog lang niet klaar voor dit niveau. Die horen mee te voetballen met de "groten" snap ook wel dat de selectie gewoon matig is.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee man, alleen vandaag omdat Boilesen echt strak stond van de spanning. En Blind kwam er in toen Twente al moe was
Bouma 2 ben ik bang... Niet doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie dat mathijsen (misschien) naar Ajax komt?
Waar wil je hem zetten? Linksback?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mathijsen.
En direct halen indien mogelijk ja.
Alleen speelt Bouma al een hele tijd niet meer in Oranje en is onze vriend Mathijsen nog gewoon actief als basisspeler daar.quote:
Idd heb er ook vertrouwen in.. Hoe groter de vertrouwen hoe groter de verlies/hoe groter de winst.. nouja so be it.. heb er vertrouwen in volgende week!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Het gekke is dat ik na vanavond meer vertrouwen in volgende week heb.
Ajax wat ingetogen speelde en niet al te best is gelijkwaardig aan twente, moet volgende week met een vollle Arena achter zich kunnen lukken.
Zou alleen wel met een echte spits spelen, de jong is totaal niet dreigend. Met onze Argentijnse vriend of El Hamlap in de spits heb ik er alle vertrouwen in.
Ja, meer dan Sulejmani. Janssen is ronder.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt Janssen meer op een bal, met z'n irritante plofkop.
Braaf jongen, braaf.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sorry.. Ik zal proberen het nooit meer te doen.
Ik heb t tegenover gestelde... ik vrees dat we 3e gaan worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Het gekke is dat ik na vanavond meer vertrouwen in volgende week heb.
Ajax wat ingetogen speelde en niet al te best is gelijkwaardig aan twente, moet volgende week met een vollle Arena achter zich kunnen lukken.
Zou alleen wel met een echte spits spelen, de jong is totaal niet dreigend. Met onze Argentijnse vriend of El Hamlap in de spits heb ik er alle vertrouwen in.
Ook staan er dan 50.000 Ajacieden achter het team ipv. 18.000quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd heb er ook vertrouwen in.. Hoe groter de vertrouwen hoe groter de verlies/hoe groter de winst.. nouja so be it.. heb er vertrouwen in volgende week!
Dat heb je altijd bij spelers die je laat debuteren. Maar normaal gesproken is hij gewoon beter dan Blind. Dat jij dit niet vind kunnen daar heeft niemand een boodschap aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen op dit niveau zo'n Boilesen en Eriksen. Ajax 1 is geen kleuter elftal. 2 suppertalenten maar nog lang niet klaar voor dit niveau. Die horen mee te voetballen met de "groten" snap ook wel dat de selectie gewoon matig is.
Hij kan overal. CV want Vertonghen gaat weg, en anders kan Vertonghen naar het middenveld. Aldereweireld blijft nog VD wiel gaat ook weg dus daar is ook plek en Boilesen is eigenlijk CV dus kan hij ook linksback.quote:
Waren er 12000 vandaagquote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook staan er dan 50.000 Ajacieden achter het team ipv. 18.000
Ik zeg dat ze gewoon nog niet goed genoeg zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat heb je altijd bij spelers die je laat debuteren. Maar normaal gesproken is hij gewoon beter dan Blind. Dat jij dit niet vind kunnen daar heeft niemand een boodschap aan.
[..]
Hij kan overal. CV want Vertonghen gaat weg, en anders kan Vertonghen naar het middenveld. Aldereweireld blijft nog VD wiel gaat ook weg dus daar is ook plek en Boilesen is eigenlijk CV dus kan hij ook linksback.
Ik bedoel dat hij "instortende" is qua snelheid op lange en korte afstand. Dan wordt een speler als Joris Matthijssen erg kwetsbaar. Ik denk trouwens dat hij liever nog een jaar of twee, drie ergens een beter salaris verdient. Maar kop op: Ajax heeft Ooier al.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen speelt Bouma al een hele tijd niet meer in Oranje en is onze vriend Mathijsen nog gewoon actief als basisspeler daar.
Vertonghen heeft inderdaad bewezen een uitstekende (doorgeschoven) verdedigende middenvelder te zijn. Beter dan de domoor Enoh, en sterker dan de Zeeuw.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hij kan overal. CV want Vertonghen gaat weg, en anders kan Vertonghen naar het middenveld. Aldereweireld blijft nog VD wiel gaat ook weg dus daar is ook plek en Boilesen is eigenlijk CV dus kan hij ook linksback.
We hebben geen keus. Vooral door dat mismanagement van het (oude) bestuurd, daar niet van.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze gewoon nog niet goed genoeg zijn.
Ooijerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij "instortende" is qua snelheid op lange en korte afstand. Dan wordt een speler als Joris Matthijssen erg kwetsbaar. Ik denk trouwens dat hij liever nog een jaar of twee, drie ergens een beter salaris verdient. Maar kop op: Ajax heeft Ooier al.
Maar die gaat in de zomer denk ik sowieso weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vertonghen heeft inderdaad bewezen een uitstekende (doorgeschoven) verdedigende middenvelder te zijn. Beter dan de domoor Enoh, en sterker dan de Zeeuw.
25.000 max. De rest staat achterstevoren met hun de beste vriend van hun zwager te lullen..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook staan er dan 50.000 Ajacieden achter het team ipv. 18.000
Valt wel mee in zo'n finale.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
25.000 max. De rest staat achterstevoren met hun de beste vriend van hun zwager te lullen..
Dit dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
Ooijer + El ham volgende week.. jaaaaaaaaaaaaaaaa, dan heb je helemaal geen kans.
http://twitter.com/#!/ajaxlife/status/67314441334697984quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
25.000 max. De rest staat achterstevoren met hun de beste vriend van hun zwager te lullen..
Kijk! Dat is de spirit!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
Ooijer + El ham volgende week.. jaaaaaaaaaaaaaaaa, dan heb je helemaal geen kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |