Dit dus!quote:
Goed geradenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Trek je zwarte kousen nog ff wat verder op
Nou, wat een kutvriend ben je dan zeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Tanin het volgende:
Kunt 2 dingen doen:
- Naar hem toestappen en hem vertellen het op te biechten, omdat jij het anders doet.
Optie 2 getuigt totaal niet van enige vorm van vriendschap. Misschien gewoon met die vriend praten, lijkt me beter.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Tanin het volgende:
Kunt 2 dingen doen:
- Negeren en net doen of er niets gebeurd is, zijn zijn zaken immers.
- Naar hem toestappen en hem vertellen het op te biechten, omdat jij het anders doet.
Ik zou voor optie 2 gaan, zeker als zijn vriendin ook een vriendin is van jou, maar ik veroordeel niemand die optie 1 kiest.
Wat een kutvriend is hij als hij zijn vriendin bedriegt.quote:
Ook als TS het zou doen om te stoken? Kom mij nou niet aanzetten met ethische motieven, want ik geloof daar nooit zo in.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Tanin het volgende:
[..]
Wat een kutvriend is hij als hij zijn vriendin bedriegt.
Dat dus, ondanks dat mijn vriendin een lekkere beurt weggeeft, ga ik soms toch naar de hoeren. Ze weet ervan en vindt het prima (zolang ik maar zelf betaal). Soms gaat ze zelfs mee voor een triotje. Lekker laten gaan, wat kan het jou boeien.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Isis20 het volgende:
Misschien hebben ze wel een open relatie of vindt die vriendin het goed
Ik zou het doen om ethische motieven, niet iets anders, ik kan er enkel vanuit gaan dat iemand anders ook goede bedoelingen heeft.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ook als TS het zou doen om te stoken? Kom mij nou niet aanzetten met ethische motieven, want ik geloof daar nooit zo in.
Leest alsof het de schaamte voor je eigen gedrag is die je boos maakt op je vriend.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef mystery101 het volgende:
.... Ik ben al vrij lang single en hoewel ik er liever niet kom bezoek ik weleens 'n prostituee, zo ook die nacht.
....
Echt? Ik blijf me elke keer weer verbazen op dit forumquote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dat dus, ondanks dat mijn vriendin een lekkere beurt weggeeft, ga ik soms toch naar de hoeren. Ze weet ervan en vindt het prima (zolang ik maar zelf betaal). Soms gaat ze zelfs mee voor een triotje. Lekker laten gaan, wat kan het jou boeien.
lol, hard to imaginequote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dat dus, ondanks dat mijn vriendin een lekkere beurt weggeeft, ga ik soms toch naar de hoeren. Ze weet ervan en vindt het prima (zolang ik maar zelf betaal). Soms gaat ze zelfs mee voor een triotje. Lekker laten gaan, wat kan het jou boeien.
Als jij mij in de stad ziet zoenen met een meid, die niet mijn vriendin is, of je hoort mij vertellen dat ik met een meid heb liggen krikken, en jij zou naar mijn vriendin gaan, zou ze je hard uitlachen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef ad0rable het volgende:
Sommige reacties hier![]()
Mijn moeder had zoiets bij haar eerste man; iedereen wist ervan alleen zij niet. En iedereen hield z'n bek. Leuke vrienden..
Nu ben ik geen voorstander van naar zijn vriendin rennen en het vertellen. Maar confronteer hem er eens mee.
Lezen much? Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij mij in de stad ziet zoenen met een meid, die niet mijn vriendin is, of je hoort mij vertellen dat ik met een meid heb liggen krikken, en jij zou naar mijn vriendin gaan, zou ze je hard uitlachen.
Je weet niet wat voor relatie mensen hebben, dus als je je neus al in andermans zaken wil steken, dan ga je naar die gozer toe voor jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.
Het is nu niet de partner van de TS die naar een prostituee is geweest...quote:Op maandag 9 mei 2011 17:19 schreef TheaTraal het volgende:
Want als het jou partner zou zijn geweest die naar de hoeren ging, zou je ook niet zo luchtig reageren.
Zeg ik ook nietquote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Het is nu niet de partner van de TS die naar een prostituee is geweest...
Eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:19 schreef TheaTraal het volgende:
Vind die reacties hier allemaal wel erg makkelijk.
Want als het jou partner zou zijn geweest die naar de hoeren ging, zou je ook niet zo luchtig reageren.
Snap best dat TS niet weet wat hij moet doen.
Lekkere vriend die tegen je liegt dat hij dat nooit zou doen en het dan wel stiekem doet, dan ben je sowieso al niet te vertrouwen.
Ik zou die vriend ermee confronteren en voor de rest is het wel zijn zaak wat hij er mee doet.
Misschien heeft hij idd een open relatie, dat kan hij dan toch gewoon zeggen..
Jij bent een loser, dat je nog nooit van liefde of trouw hebt gehoord. En een vriendin vergelijken met een boek is nog wel het meest trieste wat je kunt doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:34 schreef senderrr het volgende:
TS is een loser. Dat je thuis boeken hebt betekend toch niet dat je nooit naar de bibliotheek kan gaan.
Inderdaad. Nee, je weet niet of zij een open relatie hebben. Nog afgezien van het feit dat de meeste mensen géén open relatie hebben en de kans groot is dat die vriend van je dus gewoon vreemdging: wat is er nou mis met die vriend ermee confronteren? Jij hebt iets gezien wat potentieel fout gedrag is van die vriend, is zwijgen dan ineens de enige optie als je het niet zeker weet? Als je goede vrienden bent, dan lijkt het me dat je als goede vriend niet je bek houdt maar het gewoon bespreekt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens.
Het feit dat hij zegt zoiets nooit te zullen doen terwijl hij het toch doet zou erop kunnen wijzen dat zijn vriendin dit ook niet weet. En nee, het is niet 'normaal' dat een relatie zodanig open is dat een vrouw het prima vindt dat haar vent naar de hoeren gaat. Het kán, maar het is erg uitzonderlijk.
Een goede vriend wijst je ook op dingen die je fout doet.
Confronteer hem er dus mee, maar probeer je woede in te houden.
Misschien voelt hij zich wel ontzettend kut erover, maar kon hij zijn lusten gewoon niet bedwingen.
Stap in geen geval naar zijn vriendin.
Dit sowieso. En als zijn vriendin ook een goede vriendin van jou is, dan weet ik niet of ik het voor me zou kunnen houden. Ik zou het misschien niet vertellen, maar als ik merk dat de twee problemen hebben, wel kant voor haar kiezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou die vriend er onder het genot van een biertje eens op wijzen dat jij hem in de hoerenbuurt hebt gezien, dat anderen dat dus ook kunnen zien en dat je het wel erg vervelend vindt dat hij zo duidelijk had gezegd zoiets nooit te zullen doen. Want dat zit je dwars, toch? Of zijn vriendin het wel of niet weet lijken mij geheel zijn zaken en ik zou het zeker niet aan haar vertellen of hem 'dwingen' het haar te vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |