Dit dus!quote:
Goed geradenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Trek je zwarte kousen nog ff wat verder op
Nou, wat een kutvriend ben je dan zeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Tanin het volgende:
Kunt 2 dingen doen:
- Naar hem toestappen en hem vertellen het op te biechten, omdat jij het anders doet.
Optie 2 getuigt totaal niet van enige vorm van vriendschap. Misschien gewoon met die vriend praten, lijkt me beter.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Tanin het volgende:
Kunt 2 dingen doen:
- Negeren en net doen of er niets gebeurd is, zijn zijn zaken immers.
- Naar hem toestappen en hem vertellen het op te biechten, omdat jij het anders doet.
Ik zou voor optie 2 gaan, zeker als zijn vriendin ook een vriendin is van jou, maar ik veroordeel niemand die optie 1 kiest.
Wat een kutvriend is hij als hij zijn vriendin bedriegt.quote:
Ook als TS het zou doen om te stoken? Kom mij nou niet aanzetten met ethische motieven, want ik geloof daar nooit zo in.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Tanin het volgende:
[..]
Wat een kutvriend is hij als hij zijn vriendin bedriegt.
Dat dus, ondanks dat mijn vriendin een lekkere beurt weggeeft, ga ik soms toch naar de hoeren. Ze weet ervan en vindt het prima (zolang ik maar zelf betaal). Soms gaat ze zelfs mee voor een triotje. Lekker laten gaan, wat kan het jou boeien.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Isis20 het volgende:
Misschien hebben ze wel een open relatie of vindt die vriendin het goed
Ik zou het doen om ethische motieven, niet iets anders, ik kan er enkel vanuit gaan dat iemand anders ook goede bedoelingen heeft.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ook als TS het zou doen om te stoken? Kom mij nou niet aanzetten met ethische motieven, want ik geloof daar nooit zo in.
Leest alsof het de schaamte voor je eigen gedrag is die je boos maakt op je vriend.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef mystery101 het volgende:
.... Ik ben al vrij lang single en hoewel ik er liever niet kom bezoek ik weleens 'n prostituee, zo ook die nacht.
....
Echt? Ik blijf me elke keer weer verbazen op dit forumquote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dat dus, ondanks dat mijn vriendin een lekkere beurt weggeeft, ga ik soms toch naar de hoeren. Ze weet ervan en vindt het prima (zolang ik maar zelf betaal). Soms gaat ze zelfs mee voor een triotje. Lekker laten gaan, wat kan het jou boeien.
lol, hard to imaginequote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dat dus, ondanks dat mijn vriendin een lekkere beurt weggeeft, ga ik soms toch naar de hoeren. Ze weet ervan en vindt het prima (zolang ik maar zelf betaal). Soms gaat ze zelfs mee voor een triotje. Lekker laten gaan, wat kan het jou boeien.
Als jij mij in de stad ziet zoenen met een meid, die niet mijn vriendin is, of je hoort mij vertellen dat ik met een meid heb liggen krikken, en jij zou naar mijn vriendin gaan, zou ze je hard uitlachen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef ad0rable het volgende:
Sommige reacties hier![]()
Mijn moeder had zoiets bij haar eerste man; iedereen wist ervan alleen zij niet. En iedereen hield z'n bek. Leuke vrienden..
Nu ben ik geen voorstander van naar zijn vriendin rennen en het vertellen. Maar confronteer hem er eens mee.
Lezen much? Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij mij in de stad ziet zoenen met een meid, die niet mijn vriendin is, of je hoort mij vertellen dat ik met een meid heb liggen krikken, en jij zou naar mijn vriendin gaan, zou ze je hard uitlachen.
Je weet niet wat voor relatie mensen hebben, dus als je je neus al in andermans zaken wil steken, dan ga je naar die gozer toe voor jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.
Het is nu niet de partner van de TS die naar een prostituee is geweest...quote:Op maandag 9 mei 2011 17:19 schreef TheaTraal het volgende:
Want als het jou partner zou zijn geweest die naar de hoeren ging, zou je ook niet zo luchtig reageren.
Zeg ik ook nietquote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Het is nu niet de partner van de TS die naar een prostituee is geweest...
Eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:19 schreef TheaTraal het volgende:
Vind die reacties hier allemaal wel erg makkelijk.
Want als het jou partner zou zijn geweest die naar de hoeren ging, zou je ook niet zo luchtig reageren.
Snap best dat TS niet weet wat hij moet doen.
Lekkere vriend die tegen je liegt dat hij dat nooit zou doen en het dan wel stiekem doet, dan ben je sowieso al niet te vertrouwen.
Ik zou die vriend ermee confronteren en voor de rest is het wel zijn zaak wat hij er mee doet.
Misschien heeft hij idd een open relatie, dat kan hij dan toch gewoon zeggen..
Jij bent een loser, dat je nog nooit van liefde of trouw hebt gehoord. En een vriendin vergelijken met een boek is nog wel het meest trieste wat je kunt doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:34 schreef senderrr het volgende:
TS is een loser. Dat je thuis boeken hebt betekend toch niet dat je nooit naar de bibliotheek kan gaan.
Inderdaad. Nee, je weet niet of zij een open relatie hebben. Nog afgezien van het feit dat de meeste mensen géén open relatie hebben en de kans groot is dat die vriend van je dus gewoon vreemdging: wat is er nou mis met die vriend ermee confronteren? Jij hebt iets gezien wat potentieel fout gedrag is van die vriend, is zwijgen dan ineens de enige optie als je het niet zeker weet? Als je goede vrienden bent, dan lijkt het me dat je als goede vriend niet je bek houdt maar het gewoon bespreekt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens.
Het feit dat hij zegt zoiets nooit te zullen doen terwijl hij het toch doet zou erop kunnen wijzen dat zijn vriendin dit ook niet weet. En nee, het is niet 'normaal' dat een relatie zodanig open is dat een vrouw het prima vindt dat haar vent naar de hoeren gaat. Het kán, maar het is erg uitzonderlijk.
Een goede vriend wijst je ook op dingen die je fout doet.
Confronteer hem er dus mee, maar probeer je woede in te houden.
Misschien voelt hij zich wel ontzettend kut erover, maar kon hij zijn lusten gewoon niet bedwingen.
Stap in geen geval naar zijn vriendin.
Dit sowieso. En als zijn vriendin ook een goede vriendin van jou is, dan weet ik niet of ik het voor me zou kunnen houden. Ik zou het misschien niet vertellen, maar als ik merk dat de twee problemen hebben, wel kant voor haar kiezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou die vriend er onder het genot van een biertje eens op wijzen dat jij hem in de hoerenbuurt hebt gezien, dat anderen dat dus ook kunnen zien en dat je het wel erg vervelend vindt dat hij zo duidelijk had gezegd zoiets nooit te zullen doen. Want dat zit je dwars, toch? Of zijn vriendin het wel of niet weet lijken mij geheel zijn zaken en ik zou het zeker niet aan haar vertellen of hem 'dwingen' het haar te vertellen.
En jij bent een kerel?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef mystery101 het volgende:
Van de week kwam een van m'n beste vrienden 's avonds laat nog even langs met z'n vriendin die ik ook goed ken. Allebij knetterdronken uit de stad rollend. Zij crasht dan altijd meteen uitgeteld op de bank omdat ze niet zo goed tegen drank kan. Uurtje later vertrokken ze weer. Ik ben al vrij lang single en hoewel ik er liever niet kom bezoek ik weleens 'n prostituee, zo ook die nacht.
Ik reed er 'n kwartiertje rond en besloot onverrichter zake toch maar weer naar huis te gaan. Opeens zag ik 'm daar lopen, ik schrok me rot, kon het niet geloven. Terwijl z'n vriendin thuis bewusteloos van de drank op bed lag, greep hij z'n kans. Hij weet van mij dat ik er weleens kom maar zelf zou ie dat nooit doen vertelde hij me onlangs nog. Wat moest ik doen op dat moment? erop afgaan en hem direct confronteren met wat ie aan het doen was? Ik trapte op de rem, reed snel achteruit voordat ie me zag en ging weg via de andere kant. Het zag eruit alsof ie er wel vaker komt, zonder gene of twijfel ging ie snel ergens naar binnen.
Ik ben absoluut geen moraalridder maar merk toch dat ik boos op 'm ben. Z'n relatie en onze vriendschap staat op spel hierdoor. Vanmiddag belde hij nog maar ik pakte niet op. Een paar uur later belde z'n vriendin, of ik ook gezellig naar het park wilde komen. Ik zei maar dat ik koppijn had en ff wilde chillen thuis. Ik weet nu nog niet goed wat ik met deze wetenschap moet en blijkbaar lukt het me gewoon niet om ze nu onder ogen te komen en net te doen alsof ik nergens vanaf weet. Na nog 'n paar smoezen dat ik niet kan afspreken gaat het snel opvallen dat er iets aan de hand is. Damn! wat kan ik doen?
Niets doen vind ik vreemd.. Je hebt 1 van je vrienden daar zien lopen terwijl hij zegt dat ie zoiets nooit zou doen. Daarnaast heeft hij ook nog eens een vriendin. Nu weet je niet wat voor een relatie zou hebben, maar op basis van dit verhaal zou ik toch eens aan die vriend vragen hoe dat precies zit. Voor beide partijen goed, want er is duidelijkheid en ts hoeft zich niet steeds lullig te voelen als hij daar over de vloer komt.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:34 schreef Frag_adder het volgende:
je kan er eens met hem over praten van joh ik zag je daar, maar op zich kan je ook net zo goed niets doen. Je vriendschap zal er in ieder geval niet beter op worden. TEgen zijn vriendin moet je sowieso niets zeggen dat is tussen hun.
Als je al jezelf verplicht voelt iets te zeggen, houd het dan tussen jou en hem. Laat haar erbuiten!
Voor mij hoef je het ook niet te geloven hoor. Ik weet zelf wel of het waar is of niet. Geloof je het niet, prima. Geloof je het wel, nog meer prima!quote:
Minder erg dan een beetje de NSB-er gaan spelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Tanin het volgende:
[..]
Wat een kutvriend is hij als hij zijn vriendin bedriegt.
Wat is dit nou weer voor faalpost. Hij wil niet de immoraliteit van naar de hoeren gaan aan de kaak stellen, maar die van liegen en vreemdgaan. Als hij tijdens het liegen en vreemdgaan de ander zag liegen en vreemdgaan en er iets van wou zeggen zou je opmerking nog enig hout gesneden hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef densha het volgende:
Kom op...zelf naar de hoeren gaan en dan anderen op hun moraal willen aanspreken. Wat een hypocriete kutmensen bestaan er ook![]()
De inbreker zegt tegen de valsmunter: Hey dat mag niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor faalpost. Hij wil niet de immoraliteit van naar de hoeren gaan aan de kaak stellen, maar die van liegen en vreemdgaan. Als hij tijdens het liegen en vreemdgaan de ander zag liegen en vreemdgaan en er iets van wou zeggen zou je opmerking nog enig hout gesneden hebben.
En wat voor barbaarse actie heeft TS dan wel niet gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:41 schreef densha het volgende:
[..]
De inbreker zegt tegen de valsmunter: Hey dat mag niet!
Jammer dat ik het voor de LOM kindertjes nog moet gaan uitleggen ook
Ik blijf genieten van je posts Speknek. Al jaren. Altijd zo dapper te paard tegen de ongekend grote hoeveelheid faalmongolen op Fok. Je bent een held en dat mag je weten ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor faalpost. Hij wil niet de immoraliteit van naar de hoeren gaan aan de kaak stellen, maar die van liegen en vreemdgaan. Als hij tijdens het liegen en vreemdgaan de ander zag liegen en vreemdgaan en er iets van wou zeggen zou je opmerking nog enig hout gesneden hebben.
Niks barbaars..dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En wat voor barbaarse actie heeft TS dan wel niet gedaan.
Amen.
Ik denk dat hij ook geniet van je tong zo diep in zn aarsje. Hmm lekker he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik blijf genieten van je posts Speknek. Al jaren. Altijd zo dapper te paard tegen de ongekend grote hoeveelheid faalmongolen op Fok. Je bent een held en dat mag je weten ook.
Maar wat is er immoreel aan het gebruik maken van de diensten van een prostituee als je zelf niemand bedriegd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:52 schreef densha het volgende:
[..]
Niks barbaars..dat zeg ik ook niet.
Maar iemand die er geen probleem in ziet zn pik in een hoerenkut te proppen moet niet aankomen met gezeik over vermeend immoreel gedrag van anderen. Dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik blijf genieten van je posts Speknek. Al jaren. Altijd zo dapper te paard tegen de ongekend grote hoeveelheid faalmongolen op Fok. Je bent een held en dat mag je weten ook.
Moraliteit is subjectief he. Je zou ook kunnen beargumenteren dat er niks immoreels is aan vreemdgaan. Hangt maar van je eigen denkbeeld af.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat is er immoreel aan het gebruik maken van de diensten van een prostituee als je zelf niemand bedriegd?
Als je elkaar eeuwige trouw belooft is het immoreel om vreemd te gaan, ik denk dat eenieder in dit topic zo erover denkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef densha het volgende:
[..]
Moraliteit is subjectief he. Je zou ook kunnen beargumenteren dat er niks immoreels is aan vreemdgaan. Hangt maar van je eigen denkbeeld af.
Dan nog blijft het subjectief.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je elkaar eeuwige trouw belooft is het immoreel om vreemd te gaan, ik denk dat eenieder in dit topic zo erover denkt.
Ah fijn, iemand die even demonstreert wat ik met 'faalmongool' bedoel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef densha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook geniet van je tong zo diep in zn aarsje. Hmm lekker he.
Maar goed, ik zie nog steeds niet in wat er mis is als een single iemand naar de hoeren gaat.quote:
Is dat nou lastig praten, zo een bruine tong?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ah fijn, iemand die even demonstreert wat ik met 'faalmongool' bedoel.
En het is ook niet aan mij om je ervan te willen overtuigen dat dat zo zou zijn. Dat is jouw moraal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar goed, ik zie nog steeds niet in wat er mis is als een single iemand naar de hoeren gaat.
Mwoah, als je zulke uitspraken doet is het op z'n minst netjes om het uit te beargumenteren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef densha het volgende:
[..]
En het is ook niet aan mij om je ervan te willen overtuigen dat dat zo zou zijn. Dat is jouw moraal.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef densha het volgende:
Kom op...zelf naar de hoeren gaan en dan anderen op hun moraal willen aanspreken. Wat een hypocriete kutmensen bestaan er ook![]()
Laat die gozer lekker...je hebt echt NIKS met hun relatie te maken.
Sssh terug in je hok. En probeer eens te genieten van een beetje positiviteit op Fokquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef densha het volgende:
[..]
Is dat nou lastig praten, zo een bruine tong?
+1quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat ie z'n nieuwsgierigheid niet heeft kunnen bedwingen dankzij mij. Ik heb 'm er zeker niet in gestimuleerd, het zelfs afgeraden. Misschien dat de frustratie van 2 jaar lang zonder succes kinderen proberen te krijgen ook meespeeltquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Re het volgende:
wat zijn we weer lief voor elkaar
Ik zou me eigenlijk meer zorgen maken om die vriendin die elke keer ladderzat kapot gaat op je bank
En wie weet was TS wel de insipratie voor zijn vriend
Omdat t je vriend is, je zn relatie liever niet naar de klote ziet gaan en het bovendien erg akward is als je hen spreekt in deze wetenschap, zou ik idd gewoon die vriend van je ermee confronteren en pogen er een goed (lees: niet alleen verwijten naar zn hoofd gooien, maar er gewoon samen over praten en hem ook de kans geven zijn issues met jou te bespreken) gesprek over te hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef mystery101 het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat ie z'n nieuwsgierigheid niet heeft kunnen bedwingen dankzij mij. Ik heb 'm er zeker niet in gestimuleerd, het zelfs afgeraden. Misschien dat de frustratie van 2 jaar lang zonder succes kinderen proberen te krijgen ook meespeelt
Ik heb 'm er nog niet over gesproken, ben er nog niet uit of ik 'm er mee confronteer of er verder over zwijg.
Het is in principe ook wel zo dat ik niets met hun relatie te maken heb en wat zich daar in afspeelt. Alleen kennen we elkaar allemaal zo goed dat we zo'n beetje alles wel van elkaar weten en bespreken, op sommige dingen na dan.
Ik weet dat hun relatie wel wat kan hebben maar m'n maat hier toch echt wel 'n grens mee overgegaan is.
Misschien dat er in de tussentijd andere afspraken over gemaakt zijn maar dat denk ik niet.
Dingen komen vroeg of laat toch wel aan het licht en wil in de tussentijd eigenlijk niet lijdzaam toekijken hoe hij z'n relatie naar de klote helpt. De beste optie is dan toch wel om het gewoon te bespreken om dit te voorkomen.
Dat ik weleens naar de hoeren ga doet niet terzake in dit verhaal en nee, ik kom er niet als ik in 'n relatie zit.
Het gaat om het liegen, vreemdgaan, spelen met je relatie en vriendschap.
Een hoop domme en platte reacties hier trouwens. Als je niet de intelligentie of levenservaring hebt om hier 'n fatsoenlijke reactie op te geven, ga dan liever met je stuiterbal spelen.
Iets met te dom om het punt te snappenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:14 schreef OeJ het volgende:
Ik moet toch even wat kwijt hoor, wat is dat nou toch voor een krankzinnig gelul hier! Als een vriend van mij naar de hoeren gaat, en hij heeft dat eerder ontkend te doen, wat zal mij dat dan toch godverdomme interesseren!
Gelul hier.
Klinkt of je voor jezelf de beslissing inmiddels gemaakt hebt. Succes met de aanpak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef mystery101 het volgende:
[..]
Ik weet dat hun relatie wel wat kan hebben maar m'n maat hier toch echt wel 'n grens mee overgegaan is.
Het gaat om het liegen, vreemdgaan, spelen met je relatie en vriendschap.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik vind naar de hoeren gaan niet je vriendin bedriegen. Misschien heeft die vriend wel behoeftes die zij niet vervullen kan. Als hij zoveel sex als ie wil bij z'n vriendin kan krijgen, gaat ie niet naar de hoeren.
Hij gaat af en toe naar de hoeren, daar zit geen gevoel bij, alleen lust. Hij weer gelukkig.
Zij ook gelukkig want zij denkt dat ze hem genoeg sex geeft.
Win-win situatie toch? Niet zo moeilijk doen.
Nee, jij dan, alsof de vriend van TS dat zelf allemaal niet kan bedenken. Hij wil het zo, het is zijn leven. Maar goed, jij hangt blijkbaar graag het kutwijf uit. Weten we dat ook weer, hè.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets met te dom om het punt te snappen
Als het geen bedriegen is waarom moet je dan zoiets in het geheim doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik vind naar de hoeren gaan niet je vriendin bedriegen. Misschien heeft die vriend wel behoeftes die zij niet vervullen kan. Als hij zoveel sex als ie wil bij z'n vriendin kan krijgen, gaat ie niet naar de hoeren.
Hij gaat af en toe naar de hoeren, daar zit geen gevoel bij, alleen lust. Hij weer gelukkig.
Zij ook gelukkig want zij denkt dat ze hem genoeg sex geeft.
Win-win situatie toch? Niet zo moeilijk doen.
Sorry, maar wat een dom argumentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:02 schreef FortunaHome het volgende:
Wat een drama hier zeg. Ik ken zoveel gasten die naar de hoeren gaan terwijl ze getrouwd zijn.
Als ik hun vrouwen allemaal moest gaan inlichten had ik een dagtaak.
Gewoon zeggen dat je hem hebt gezien en er samen over lachen en verder je bek houden
Ja, ik ben een ontzéttend kutwijf dat ik niet houd van bedriegers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nee, jij dan, alsof de vriend van TS dat zelf allemaal niet kan bedenken. Hij wil het zo, het is zijn leven. Maar goed, jij hangt blijkbaar graag het kutwijf uit. Weten we dat ook weer, hè.
Hij bedriegt jou toch niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ben een ontzéttend kutwijf dat ik niet houd van bedriegers._!
Mensen zoals jij heb ik een bloedhekel aan. Bedriegers zijn bedriegers. Of hij nou jou, haar, mij, hem, je oma, je neef, je achterkleinkind bedriegt maakt geen hol uit.quote:
Nou, kijk, als het nu zo is, dat ik de vriendin van mijn mattie bij een gigolo heb binnen zien stappen, dan vraag ik mijn mattie: "Zou jij het willen weten, als je vriendin vreemdgaat?"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:26 schreef Devion het volgende:
[..]
Mensen zoals jij heb ik een bloedhekel aan. Bedriegers zijn bedriegers. Of hij nou jou, haar, mij, hem, je oma, je neef, je achterkleinkind bedriegt maakt geen hol uit.
Zeker als je ook vrienden bent met de partij bevriend bent die wordt benadeeld, vind ik het bijna misdadig om je kaken op elkaar te houden.
Uitstékende relatie nog wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef seasushi het volgende:
Ik vind dat je het hem wel moet vertellen en hem dwingen het zijn vriendin te vertellen.![]()
Als jij de moraalridder wil uithangen en een relatie die misschien uitstekend is om zeep wil helpen, omdat je vriend met zijn zatte kop misschien iets doet wat jij niet O.K vind..
Heb je een plaat voor je kop?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef seasushi het volgende:
Ik vind dat je het hem wel moet vertellen en hem dwingen het zijn vriendin te vertellen.![]()
Als jij de moraalridder wil uithangen en een relatie die misschien uitstekend is om zeep wil helpen, omdat je vriend met zijn zatte kop misschien iets doet wat jij niet O.K vind..
Ohja. Ook als het je zusje is? Dan is de algemene moraal ineens wel belangrijk zeker? En als het andermans zusje is ineens niet meer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef BazzieK het volgende:
Als een echte vriend van me iemand vermoord help ik hem het gat voor het lijk graven
Het lijkt me heel logisch dat dat meespeelt. Na 2 jaar proberen is bij veel stellen sex niet meer voor de lol, maar voor het maken van een kind. Heel veel mensen hebben in dat proces behoefte aan sex-om-de-sex-sex i.p.v. sex-om-kindjes-te-maken. Ik vind het goed dat hij dan naar de hoeren gaat i.p.v. iemand in de kroeg op te pikken. Ik vraag me dan ook echt af of je dit als vreemdgaan kan kwalificeren....quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef mystery101 het volgende:
Misschien dat de frustratie van 2 jaar lang zonder succes kinderen proberen te krijgen ook meespeelt
Maar, TS, het lijkt erop dat jij in je pik getrapt bent omdat hij iets van jou veroordeelt wat 'ie zelf doet. Daarover gaat jouw verontwaardiging daadwerkelijk volgens mij, niet over hen.quote:Ik weet dat hun relatie wel wat kan hebben maar m'n maat hier toch echt wel 'n grens mee overgegaan is.
Is het ook in je opgekomen dat hij dit doet om zijn relatie te redden? Omdat binnen zijn relatie sex alleen nog gaat om kinderen maken en niet meer om romantiek en liefde? Dat dat voor hem niet vol te houden is en op deze manier zijn huwelijk in stand weet te houden? Nogmaals, hij is naar een professional gegaan, die houden gewoon hun mond, dit hoeft nooit aan het licht te komen verder.quote:Dingen komen vroeg of laat toch wel aan het licht en wil in de tussentijd eigenlijk niet lijdzaam toekijken hoe hij z'n relatie naar de klote helpt.
Hoe denk je dat dat gaat als mevroi zwanger is en er kleine koters rondlopen in dat huis? Als hij het nu al niet meer aan kan belooft dat niet bepaald veel goeds imho. Ik moet er niet aan denken dat mijn vent naar de hoeren gaat omdat 'ie zo nodig moet. For better and for worse wil niet zeggen dat je het maar ff ergens anders moet gaan halen als je niet krijgt wat je wil. Eén keer is nog te vergeven, maar als het nu al begint gaat 'ie er een gewoonte van maken waarschijnlijk. Ik snap heel goed dat TS de neiging heeft zijn vriend duidelijk te maken waar 'ie mee bezig is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt me heel logisch dat dat meespeelt. Na 2 jaar proberen is bij veel stellen sex niet meer voor de lol, maar voor het maken van een kind. Heel veel mensen hebben in dat proces behoefte aan sex-om-de-sex-sex i.p.v. sex-om-kindjes-te-maken. Ik vind het goed dat hij dan naar de hoeren gaat i.p.v. iemand in de kroeg op te pikken. Ik vraag me dan ook echt af of je dit als vreemdgaan kan kwalificeren....
[..]
Maar, TS, het lijkt erop dat jij in je pik getrapt bent omdat hij iets van jou veroordeelt wat 'ie zelf doet. Daarover gaat jouw verontwaardiging daadwerkelijk volgens mij, niet over hen.
[..]
Is het ook in je opgekomen dat hij dit doet om zijn relatie te redden? Omdat binnen zijn relatie sex alleen nog gaat om kinderen maken en niet meer om romantiek en liefde? Dat dat voor hem niet vol te houden is en op deze manier zijn huwelijk in stand weet te houden? Nogmaals, hij is naar een professional gegaan, die houden gewoon hun mond, dit hoeft nooit aan het licht te komen verder.
En als hij zo zou reageren weet je genoeg en moet je je er idd buiten houden en wellicht overwegen de vriendschap te beëindigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:44 schreef Re het volgende:
lijkt me wel een aparte gesprekje worden.
"ik zag je bij de hoeren"
"nee hoor, hoe kom je erbij"
nou dat is wel erg resoluut hoor... waarom zou je daarvoor een vriendschap moeten verbreken, hij heeft hem toch niets aangedaan...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
En als hij zo zou reageren weet je genoeg en moet je je er idd buiten houden en wellicht overwegen de vriendschap te beëindigen.
Omdat hij dan ten eerste keihard tegen je liegt en ten tweede omdat het slopend is om de schijn op te houden als je bij ze bent. Ik zou in die situatie dan voor mezelf kiezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
nou dat is wel erg resoluut hoor... waarom zou je daarvoor een vriendschap moeten verbreken, hij heeft hem toch niets aangedaan...
Ik begrijp trouwens niet waar sommige mensen zich druk om maken. Wat heeft het naar een prostituee gaan te maken met de liefde voor zijn vriendin? Het gaat alleen maar om lust...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn vent naar de hoeren gaat omdat 'ie zo nodig moet.
Hoe zou jij het nou vinden dat je vriendin zich (hard) laat nemen door een willekeurige dekhengst om zo aan haar trekken te komen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens niet waar sommige mensen zich druk om maken. Wat heeft het naar een prostituee gaan te maken met de liefde voor zijn vriendin? Het gaat alleen maar om lust...
Heb je het wel eens geprobeerd dan, vertellen tegen je vriendin dat je naar de hoeren bent geweest?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens niet waar sommige mensen zich druk om maken. Wat heeft het naar een prostituee gaan te maken met de liefde voor zijn vriendin? Het gaat alleen maar om lust...
Geen van beide zijn voor mij van toepassing.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd dan, vertellen tegen je vriendin dat je naar de hoeren bent geweest?
Ah. Nou, pro-tipje dan maar, doe het niet mocht je ooit aan de vrouw komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Geen van beide zijn voor mij van toepassing.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Geen van beide zijn voor mij van toepassing.
Heb je het weleens van dichtbij meegemaakt, een alles overheersende kinderwens? De impact op je leven die zoiets heeft? Behoefte aan ongecompliceerde sex is gedurende zoiets heel menselijk. Als je dat bij je eigen partner niet kan krijgen en je kan het er met haar niet over hebben, dan is naar de hoeren gaan wellicht een manier om je relatie niet naar de klote te helpen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe denk je dat dat gaat als mevroi zwanger is en er kleine koters rondlopen in dat huis? Als hij het nu al niet meer aan kan belooft dat niet bepaald veel goeds imho. Ik moet er niet aan denken dat mijn vent naar de hoeren gaat omdat 'ie zo nodig moet. For better and for worse wil niet zeggen dat je het maar ff ergens anders moet gaan halen als je niet krijgt wat je wil. Eén keer is nog te vergeven, maar als het nu al begint gaat 'ie er een gewoonte van maken waarschijnlijk. Ik snap heel goed dat TS de neiging heeft zijn vriend duidelijk te maken waar 'ie mee bezig is.
Leuk om met iemand waar je het over zo'n onderwerp niet kan hebben een kind te krijgen/hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je het weleens van dichtbij meegemaakt, een alles overheersende kinderwens? De impact op je leven die zoiets heeft? Behoefte aan ongecompliceerde sex is gedurende zoiets heel menselijk. Als je dat bij je eigen partner niet kan krijgen en je kan het er met haar niet over hebben, dan is naar de hoeren gaan wellicht een manier om je relatie niet naar de klote te helpen.
't Is lekker makkelijk oordelen en veroordelen natuurlijk, maar ik vind het niet zo'n gekke behoefte. En dan liever naar een professional dan een dame in de kroeg oppikken.
Heb jíj het wel eens van dichtbij meegemaakt dat je vent naar de hoeren gaat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je het weleens van dichtbij meegemaakt, een alles overheersende kinderwens? De impact op je leven die zoiets heeft? Behoefte aan ongecompliceerde sex is gedurende zoiets heel menselijk. Als je dat bij je eigen partner niet kan krijgen en je kan het er met haar niet over hebben, dan is naar de hoeren gaan wellicht een manier om je relatie niet naar de klote te helpen.
't Is lekker makkelijk oordelen en veroordelen natuurlijk, maar ik vind het niet zo'n gekke behoefte. En dan liever naar een professional dan een dame in de kroeg oppikken.
Nee, daar krijgt ie niet genoeg zakgeld voorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb jíj het wel eens van dichtbij meegemaakt dat je vent naar de hoeren gaat?
Mja, het proberen een kind te krijgen kan best wel alle redelijkheid uit iemand krijgen. Zeker als men ook nog hormonen moet slikken. Het hoeft niet per se iets te zeggen over je relatiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuk om met iemand waar je het over zo'n onderwerp niet kan hebben een kind te krijgen/hebben.
Ach, een kind lost alles op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, het proberen een kind te krijgen kan best wel alle redelijkheid uit iemand krijgen. Zeker als men ook nog hormonen moet slikken. Het hoeft niet per se iets te zeggen over je relatie
Ehm, nee. Maar het krijgen van een kind, en dan vooral wanner het niet wil lukken, kan wel een aanslag zijn op je relatie.quote:
Hij is vooral in dubio wat dit betekent voor zijn vriendschap met hem en diens vrouw, en ik kan me dat erg goed voorstellen. Naar de hoeren gaan terwijl je een vrouw hebt en erover liegen tegenover iedereen is gewoon not done. Je mond houden erover en meedoen met de schone schijn is dan slopend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ehm, nee. Maar het krijgen van een kind, en dan vooral wanner het niet wil lukken, kan wel een aanslag zijn op je relatie.
Maar goed, ik bedoel maar te zeggen, 't is niet altijd zwart/ wit. Ook niet voor TS. Hij keurt namelijk bezoek aan de hoeren niet principieel af. Hij is alleen stiekem pissig dat zijn vriend hem in het openbaar veroordeelt en het stiekem zelf ook doet
Ik heb geen zusje, en als dat wel zou zijn zou niet de algemene moraal belangrijk zijn maar mijn prioriteitenlijst waar mijn zusje hoger op zou staan. Aan de andere kant noem ik niet snel iemand een echte vriend, ik heb er de volste vertrouwen in dat mijn vrienden nooit mijn familie zouden kwetsen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja. Ook als het je zusje is? Dan is de algemene moraal ineens wel belangrijk zeker? En als het andermans zusje is ineens niet meer?
Beetje krom voorbeeld dus.Verder heb je wel gelijk hoor.
Wat een bekrompen denkwijze. TS geeft toch duidelijk aan goed bevriend te zijn met de man in kwestie en zelfs zo goed dat ook zijn vriendin hem persoonlijk benaderd om af te spreken. Ik kan me enigszins verplaatsen in de situatie van TS, in zoverre dat ik begrijp hoe lastig de keuze is waar hij voor staat. Hoe ik zelf zou reageren weet ik ook niet, omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:28 schreef doeka het volgende:
[..]
Dit dus!
Het is een volwassen man en het is zijn relatie. Misschien hebben ze daar wel samen een afspraak over gemaakt en weet zijn vriendin er wel van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |