Ja we lopen ook allemaal in kleding gemaakt van hennepquote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Laat toch gaan joh. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo overtuigd van wat ze doen, dat ze niet eens zijn hoe krom of slecht het is.
Die fiets waarop je rijdt, dat metaal is in veel gevallen ook gemaakt door chinezen in pauper staalfabriekenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nope ik draag geen dure kleren.
Nee mijn kleding is niet door chinezen gemaakt. Want ik kijk naar wat ik koop
Ik drink geen koffie
En ik eet geen chocola
Nou heb je er nog meer over hoe hypocriet ik wel niet ben.
Ik zou het graag willen weten namelijk
Dat heb ik al geprobeerd maar als je het topic is goed doorleest dan zie je dat er geen discussie valt aan te gaan omdat je alleen maar vage reacties en rare argumenten krijgtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
[..]
Oh dus nu gaan jullie het maar een beetje weglachen zonder argumenten of wat dan ookTypisch weer gedrag van dit soort vieze linksch mensen
Nooit een discussie aan kunnen en er maar met belachelijke dingen aan komen of te dom zijn om er inhoudelijk op te kunnen reageren
Ik heb geeneens een fiets knuppelquote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Die fiets waarop je rijdt, dat metaal is in veel gevallen ook gemaakt door chinezen in pauper staalfabrieken
Ja ben je nou echt zo domquote:
als je nou eens begint met te stoppen om al die onzin uit te kramen en dit topicquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
[..]
Oh dus nu gaan jullie het maar een beetje weglachen zonder argumenten of wat dan ookTypisch weer gedrag van dit soort vieze linksch mensen
Nooit een discussie aan kunnen en er maar met belachelijke dingen aan komen of te dom zijn om er inhoudelijk op te kunnen reageren
Is goed hoor jongen je hebt gelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Ja ben je nou echt zo domVrijwel alles wat wordt gemaakt qua materialen wordt door zulke chinezen gemaakt dus niet alleen je fiets maar ook die electronica in je goedkope medion pc wordt door chinese slaafjes gemaakt
Waar lees je dat dit gezegd wordt? Makkelijk hè, dingen verzinnen om iemand in het belachelijke te kunnen trekken. Opmerkelijk dat dat gebeurt als je geen argumenten hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja we lopen ook allemaal in kleding gemaakt van hennep
En gaan 1x in de week naar het bos om daar in een kringetje te mediteren met onze kralen kettingen
Jij blijkbaar, want ik weet toch hoe die industrie werkt en dat kan me weinig schelen. Ik wil gewoon mijn lekkere hamburger of kipnuggets kunnen eten bij de macdonalds of burgerkingquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je nou eens begint met te stoppen om al die onzin uit te kramen en dit topic
De Bio-industrie eens gaat nalezen, kom dan maar eens terug om te vertellen
wie hier dom is...
Meestal niet neequote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Parelhoofd het volgende:
Als je biologisch vlees koopt, eet je dan wel écht 'diervriendelijk' vlees?
Dat bedoel ik nou met dat je de discussie niet meer aan kanquote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Is goed hoor jongen je hebt gelijk
Ik hoop dat je nu blij bent
Geweldig weer die reacties van jequote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Waar lees je dat dit gezegd wordt? Makkelijk hè, dingen verzinnen om iemand in het belachelijke te kunnen trekken. Opmerkelijk dat dat gebeurt als je geen argumenten hebt
Dat de Bio-industrie slecht is, daar twijfelt niemand aan. Geen vlees eten is echter geen oplossing.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je nou eens begint met te stoppen om al die onzin uit te kramen en dit topic
De Bio-industrie eens gaat nalezen, kom dan maar eens terug om te vertellen
wie hier dom is...
Iets aan kunnen en iets niet willen zijn hele andere dingenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou met dat je de discussie niet meer aan kanMaar goed jij bent ook maar een vrouw kun je niks aan doen
Je moet als vegetariër toch juist anderen overtuigen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Iets aan kunnen en iets niet willen zijn hele andere dingen
Ik ga gewoon geen discussie voeren met iemand die totaal geen idee heeft waar die het over heeft
Daar heb ik gewoon geen zin in en dat heeft niets met kunnen te maken
Nu nog lang niet altijd, de regels moeten veel scherper, meer controle, zeker bij slachthuizen !quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Parelhoofd het volgende:
Als je biologisch vlees koopt, eet je dan wel écht 'diervriendelijk' vlees?
Maar wel een begin.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat de Bio-industrie slecht is, daar twijfelt niemand aan. Geen vlees eten is echter geen oplossing.
Dat is makkelijk zeggen als je er niet uitkomt. Ik verwaardig me niet tot een antwoord. O lees je in! Dat is ook altijd een mooie, vooral in BNW.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Iets aan kunnen en iets niet willen zijn hele andere dingen
Ik ga gewoon geen discussie voeren met iemand die totaal geen idee heeft waar die het over heeft
Daar heb ik gewoon geen zin in en dat heeft niets met kunnen te maken
Totaal nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je moet als vegetariër toch juist anderen overtuigen?Show some effort
Jaa klopt BNW daar lees ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat is makkelijk zeggen als je er niet uitkomt. Ik verwaardig me niet tot een antwoord. O lees je in! Dat is ook altijd een mooie, vooral in BNW.
Dat is geen begin. Het is het begin van een verkéérde oplossing.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maar wel een begin.
En er proberen iets aan te doen ook![]()
Ik zet me ook voor diverse dingen in dus ik ben niet alleen maar een geen vlees eter
Maar goed ik snap waar je vandaan komt en ik begrijp de meeste dingen die je zegt ook wel
Maar dat betekend niet dat ik het er mee eens ben
Maar dat maakt ook verder niet uit ieder zijn eigen mening toch
Dat is te veel tekst. Ik zie wel eens vlees met 3-sterren van de dierenbescherming, is dat diervriendelijk vlees?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu nog lang niet altijd, de regels moeten veel scherper, meer controle, zeker bij slachthuizen !
Want zodra het om geld gaat zijn er veel mensen die liegen en bedriegen
ook de boeren ...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_antibiotica___.html
maar alles staat in het topic van de Bio-industrie, dan moet je daar maar eens lezen
Maar alsof het niet-eten van vlees ineens allemaal dieren redtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Totaal niet
Je mag maar je moet niets
Ik hoef andere mijn overtuigingen niet door de strot te duwen
Dat zou ik namelijk ook niet fijn vinden als iemand dat bij mij deed
Zo denk jij erover maar ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat is geen begin. Het is het begin van een verkéérde oplossing.
Ik heb geen seconde in je FoBo gekeken. Ik zei alleen dat je manier van argumenteren leek op die gevonden in BNW, waar men ook maar wat roept, gebaseerd om weinig tot niets.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jaa klopt BNW daar lees ik ook
Dat wilt niet zeggen dat ik alles maar geloof maar ik vind het interessant ja
Leuk dat je me hele fobo door loopt de speuren om meer dingen te weten te komen om mij er vervolgens mee te pakken wat je eigenlijk niet lukt.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Maar alsof het niet-eten van vlees ineens allemaal dieren redten ga niet zeggen ik vind vlees niet lekker want er zijn zooooveel soorten zit echt wel spul tussen wat je lekker vindt
en ga niet jezelf voor de gek houden dat dat niet zo is
Wat dus nergens op slaat omdat het toch geen verandering brengt in hoe er wordt omgegaan met varkens e.d.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Lees is goed dan.
Ik vind vlees inderdaad lekker ja
Speklapjes kalfskrokketen spare-ibs ja hoor ik vind het heerlijk
Ik heb er alleen voor gekozen om het niet te eten.
Dus jij vergelijkt nu ''reptilians'' etc met de BIO industriequote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde in je FoBo gekeken. Ik zei alleen dat je manier van argumenteren leek op die gevonden in BNW, waar men ook maar wat roept, gebaseerd om weinig tot niets.
Die ganzen vinden dat ook niet fijnquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Totaal niet
Je mag maar je moet niets
Ik hoef andere mijn overtuigingen niet door de strot te duwen
Dat zou ik namelijk ook niet fijn vinden als iemand dat bij mij deed
Er zijn mensen die slechte dingen met dieren doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zo denk jij erover maar ik niet
Jij heb jouw overtuigingen en ik de mijne
Nee dat klopt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Wat dus nergens op slaat omdat het toch geen verandering brengt in hoe er wordt omgegaan met varkens e.d.
Met wat word de gewone man gestraft dan volgens jou?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Er zijn mensen die slechte dingen met dieren doen.
Jouw oplossing: zorgen dat mensen geen dieren meer eten, zodat ze daarvoor niet mishandelt worden
Mijn oplossing: zorgen dat mensen die slechte dingen doen dat niet meer doen.
Waarom moet de gewone man gestraft worden voor iets wat anderen fout doen?
Je kan ervan uitgaan van welquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Parelhoofd het volgende:
[..]
Dat is te veel tekst. Ik zie wel eens vlees met 3-sterren van de dierenbescherming, is dat diervriendelijk vlees?
Nee, ik vergelijk jouw argumentatie met iemand die het bestaan van de reptilians verdedigd. alle redelijke argumentatie negerend, en maar losse flodders schieten.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt nu ''reptilians'' etc met de BIO industrie?
Ik kan geen vlees eten, omdat de Bio-industrie slecht is. Als ze nou gewoon op een diervriendelijke manier met mijn hamburger omgaan, heeft niemand een probleem. Dit soort wanpraktijken dus gewoon verbieden, in plaats van met zijn allen geen vlees gaan eten om de producent te straffen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Met wat word de gewone man gestraft dan volgens jou?
Ik zeg ook niet dat er geen vlees meer zou gegeten moeten wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Ik kan geen vlees eten, omdat de Bio-industrie slecht is. Als ze nou gewoon op een diervriendelijke manier met mijn hamburger omgaan, heeft niemand een probleem. Dit soort wanpraktijken dus gewoon verbieden, in plaats van met zijn allen geen vlees gaan eten om de producent te straffen.
Bedankt, had ik ook net gevonden. Het is inderdaad wel triest om te zien dat mensen die de bio-industrie bekritiseren af worden geschilderd als hippies. Ik zou het prima vinden als er een paar euro bij elke kiloprijs op zou komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan ervan uitgaan van wel
http://beterleven.dierenbescherming.nl/-
Vlees eten zal er altijd blijven zeg je, waarom dan proberen een verandering te maken door zelf alternatief te gaan doen en geen vlees etenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
En daarom probeer ik mij daar voor in te zetten op een andere manier.
Vlees eten zal er altijd blijven.
Daar is niets mis mee zo gaat het al eeuwen
Ik eet het alleen niet vanwege een overtuiging
Het kan wel op een andere manier
Bijv Meer buiten lucht, verdoofd slachten etc
OMDAT ik dat uit overtuiging doequote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vlees eten zal er altijd blijven zeg je, waarom dan proberen een verandering te maken door zelf alternatief te gaan doen en geen vlees eten. Verder is dat ook nog eens ongezond, want al die vleesvervangers zijn bullshit.
Verdoofd slachten en meer buitenlucht?![]()
Dan kost een biefstuk ook ineens 160 euro per kilo
LEES DAN IS WAT IK ZEGquote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Dat het hypocriet is om geen vlees te eten omdat de bio-industrie slecht is. Want daar help je niemand mee. Het staat alleen leuk.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Parelhoofd het volgende:
[..]
Bedankt, had ik ook net gevonden. Het is inderdaad wel triest om te zien dat mensen die de bio-industrie bekritiseren af worden geschilderd als hippies. Ik zou het prima vinden als er een paar euro bij elke kiloprijs op zou komen.
Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik dit moment niet bewust koop om de simpele reden dat ik het geld er niet voor heb (student met dure studie). Wanneer ik het geld er voor heb houd ik mij al een tijdje voor om alleen maar biologisch vlees te eten.
Hoef je niet boos te worden?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
OMDAT ik dat uit overtuiging doe
lees nou eens verdomme man voordat je weer met argumenten komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |