quote:
Je snapt hopelijk dat ik geen enkele smoes accepteer hequote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef Viro het volgende:
[..]i know. Is onwijs kut typen als je bezig bent op 2 schermen tegelijk. Heb 2 scheremen op mijn pc. 1 voor films en video editting en andere waar ik overige vensters open heb staan.
ikke 3 schermenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef Viro het volgende:
[..]i know. Is onwijs kut typen als je bezig bent op 2 schermen tegelijk. Heb 2 scheremen op mijn pc. 1 voor films en video editting en andere waar ik overige vensters open heb staan.
ga je weer moeilijk doen vrouwmens?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat ik geen enkele smoes accepteer he
Ik moet natuurlijk aan het beeld dat jij van mij hebt voldoen hequote:
samzz is echt een heldquote:Op zondag 8 mei 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk aan het beeld dat jij van mij hebt voldoen he
Ik heb twee schermen, ik heb drie schermen, und so weiterquote:
Hup snel, onder de douch.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk aan het beeld dat jij van mij hebt voldoen he
Omdat je het zo lief vraagt, blijf ik nog even zittenquote:
Full HD scherm is geil manquote:Op zondag 8 mei 2011 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb faye, vind ik veel beter dan 1, 2 of 3 schermen
Mja sorry. Ik had duidelijker moeten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:36 schreef Viro het volgende:
[..]
wat anders moet ik zeggen? mens met een inwaartse piemel en bierboobs ?
Als daarop faye te zien is wel jaquote:
gaan we tegenspartelen, tijd om klappen uit te delen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt, blijf ik nog even zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |