De date was niet voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet in het "al gedaan" of "wil ik nog doen" nee.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En ook niet naakt, dus ik kan ook nergens naar kijkenHé, wie was hier nu degene die niet naakt wilde hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vraag nu wel heel veel opoffering, dat snap je hequote:Op zondag 8 mei 2011 18:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu moet je nog een pijpbeurt geven terwijl ik game dan ben je mijn heldin
Oh, dat was vooral voor outpost. Eggs is wel tof.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De date was niet voor herhaling vatbaar?
Nee, dat wist ik echt nog niet. Ik ben in shock. Ik kan het me gewoon niet eens meer voorstellen, hoe kan je nou wachten met seks tot het huwelijk. Ik zou het niet kunnen. Straks ben je getrouwd, kom je erachter dat de seks onwijs slecht is. Lekker is dat.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wist je dit nog serieus niet? Of ben je nu heeel erg sarcastisch?
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil je beschermen voor een slechte neukpartij met outpost.
ik heb nld, ik neuk lange tijd niet, maar als ik dan eenmaal neuk is het goddelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik echt nog niet. Ik ben in shock. Ik kan het me gewoon niet eens meer voorstellen, hoe kan je nou wachten met seks tot het huwelijk. Ik zou het niet kunnen. Straks ben je getrouwd, kom je erachter dat de seks onwijs slecht is. Lekker is dat.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb nld, ik neuk lange tijd niet, maar als ik dan eenmaal neuk is het goddelijk
Wat? NLD?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb nld, ik neuk lange tijd niet, maar als ik dan eenmaal neuk is het goddelijk
Lijkt mij ook een drama ja. Moet er niet aan denken.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik echt nog niet. Ik ben in shock. Ik kan het me gewoon niet eens meer voorstellen, hoe kan je nou wachten met seks tot het huwelijk. Ik zou het niet kunnen. Straks ben je getrouwd, kom je erachter dat de seks onwijs slecht is. Lekker is dat.
Nee, dat heet: je man verwennen zonder te zeikenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vraag nu wel heel veel opoffering, dat snap je he
Mensen zijn als auto's, altijd een testrit makenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een drama ja. Moet er niet aan denken.
Ja, dat had ik dus ook, maar het scheelt. Ik ga niet trouwen voordat ik seks heb gehadquote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schuif het daar maar weer op afquote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, seks is toch een belangrijk onderdeel van een relatie. Is toch raar als je dat dan nog niet met iemand ervaren hebt.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een drama ja. Moet er niet aan denken.
Jij bent mijn man? Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, dat heet: je man verwennen zonder te zeiken
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen zijn als auto's, altijd een testrit maken
Lekker koppel zijn jullie dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, maar het scheelt. Ik ga niet trouwen voordat ik seks heb gehad
Ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker koppel zijn jullie dan.
Anyhow, ben jij nog maagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |